project Victor: MK3.5 p27

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

suravida schreef: di 7 februari 2023, 14:40 Bij Cannes is er tegenwoordig volgens mij veel off limits qua leuke trails, maar ik hoor goede verhalen over Sospel en Dolceaqua, iets naar het oosten.
Binnenkort inderdaad maar eens een rondje doen, ook omdat ik nog wel wat lui zweet kwijt moet voor Finale...
Toch maar naar Witten op zondag :D
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Dan zit ik langer in de auto dan op de fiets.... Ik doe wel een rondje Nijmegen doordeweeks. :-q

Jaren geleden wel bijna elk weekend naar Malmedy of Nideggen geweest, maar met de uren die ik momenteel werk heb ik gewoon geen zin om een hele dag weg te zijn voor 2 uurtjes een paar leuke trailtjes rijden. Trails die ik misschien niet eens perse zó veel leuker vindt dan wat er aan vaste routes ligt in NL. (I know, godslastering op dit forum :o )Dan spaar ik al die dagen (en goodwill thuis) liever op om een week ergens verder weg te gaan fietsen. Je bent overigens van harte welkom om medio maart een dagje mee te fietsen in Finale. :bier:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

suravida schreef: di 7 februari 2023, 14:40 Bij Cannes is er tegenwoordig volgens mij veel off limits qua leuke trails ...
's Zomers is het achterland vaak afgesloten vanwege bosbrandgevaar..
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

ThaSingleTrackMastah schreef: wo 8 februari 2023, 00:51
suravida schreef: di 7 februari 2023, 14:40 Bij Cannes is er tegenwoordig volgens mij veel off limits qua leuke trails ...
's Zomers is het achterland vaak afgesloten vanwege bosbrandgevaar..
Dat is inmiddels toch wel allemaal afgefakkeld? :lol:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

suravida schreef: di 7 februari 2023, 22:42 Dan zit ik langer in de auto dan op de fiets.... Ik doe wel een rondje Nijmegen doordeweeks. :-q

Jaren geleden wel bijna elk weekend naar Malmedy of Nideggen geweest, maar met de uren die ik momenteel werk heb ik gewoon geen zin om een hele dag weg te zijn voor 2 uurtjes een paar leuke trailtjes rijden. Trails die ik misschien niet eens perse zó veel leuker vindt dan wat er aan vaste routes ligt in NL. (I know, godslastering op dit forum :o )Dan spaar ik al die dagen (en goodwill thuis) liever op om een week ergens verder weg te gaan fietsen. Je bent overigens van harte welkom om medio maart een dagje mee te fietsen in Finale. :bier:
Dat had je al eens aangegeven, dus wordt het tijd langer te fietsen ;-)
Finale is hier ook weer gepland wel paar weken later helaas.
Nu hopen weer de conditie te vinden na corona.

Godslastering helemaal eens, conditie is prima op te doen op de NL routes, maar technisch uitdagende trails als voorbereiding op Finale kun je de NL routes niet toekennen.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

OK, je pogingen om me naar Witten te krijgen beginnen nu een wat Jehova achtige karakter te krijgen... Zal ik gewoon lekker hier in NL vol plezier mijn rondjes rijden en ook in Finale me meer dan goed vermaken op de trails? :-q

On topic: Vandaag een rondje Nijmegen gedaan op de Victor, en me enorm vermaakt, ondanks dat de conditie wel wat werk nodig heeft....

Afbeelding
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Jammer dat je hem zo leest of interpreteert.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Wellicht heb ik de toon van je eerdere berichten verkeerd begrepen, maar voor mij leest het een beetje alsof je je te goed voelt voor fietsen hier in NL. En dat is jammer, want het leek me best leuk om eens samen te rijden en die gekke Suba van je te zien (waarvan ik nog steeds een SYS mis...) En zó slecht is het fietsen hier nou ook weer niet, en anders kan je altijd nog proberen alle lijnen in bikepark Mook te clearen. :-q
Maar als jouw enige optie is dat ik op mijn ene vrije dag 6u in de auto moet gaan zitten voor 3u fietsen (als ik dat al haal) dan houdt het op. Zullen we het daar bij laten? Of anders onder het genot van een biertje het er hier in Wijchen eens over hebben? Kunnen we daarna meteen een rondje gaan fietsen. :winkie:

En nog maar eens een foto van een heel mooi crankstel, die het overigens meer dan prima doet, zelfs met het hergebruikte E13 bracket. Ik begin de MT8's trouwens ook wel heel fijne remmetjes te vinden, veel consistenter dan mijn Shimano's en net iets beter moduleerbaar.

Afbeelding
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Magura goede remmen noemen op dit forum, amai jij voelt echt de vrije hand na het in de hemel prijzen van Nederlandse routes :bier:

Nog even en je vindt Heineken ook lekker :winkie:

:lol:
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Jurriaan schreef: za 11 februari 2023, 00:37
Nog even en je vindt Heineken ook lekker :winkie:
Hier haak ik af… Heineken en lekker in 1 zin kan nooit. :winkie:
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

En dat van iemand die de Heineken onder de mtb's rijdt....

@Marco: "Nadat ik uitgebreid had gekotst en alle Heineken uit mijn systeem was voelde ik me weer lekker" Zoiets?
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

suravida schreef: za 11 februari 2023, 09:40 En dat van iemand die de Heineken onder de mtb's rijdt....
:winkie: vind ik nog best een compliment voor Cube.

Maar goed terug on topic. Waarin onderscheid deze Victor zich tov de voorganger wat deze 'beter' maakt?
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

suravida schreef: za 11 februari 2023, 09:40
@Marco: "Nadat ik uitgebreid had gekotst en alle Heineken uit mijn systeem was voelde ik me weer lekker" Zoiets?
De gedachte alleen al dat je Heineken wilt drinken…. :winkie:
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Afbeelding

Zo'n raar XC gebakje met een paar net wat grovere banden doet het dus ook gewoon heerlijk op de betere trails in Finale Ligure! Zelfs de mt8's blijken genoeg potent te zijn om mijn dikke bange lijf in een behapbaar tempo de berg af te krijgen.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Laat de beelden maar doorkomen. Zit hier al de weken af te tellen. Welke trails staan er in de planning? Ingegnere ga je vast en zeker vaker pakken 8)


En die "net" wat grovere banden zullen we met een korrel zout nemen. Hou het heel heren. :-q
Laatst gewijzigd door Dutch op di 14 maart 2023, 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie