Specialized 2023

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16810
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Peelrijder schreef: vr 20 januari 2023, 16:07
suravida schreef: vr 20 januari 2023, 13:43 Het is overigens echt niet alleen de Brain die bij Spesh een probleem is, en ik ken uit de praktijk meer dan genoeg verhalen van klanten die met een kluitje het riet worden ingestuurd bij problemen, of dealers die gewoon geen backup vanuit Specialized krijgen. Daarin zijn ze echt niet beter dan Canyon ben ik bang...
Klopt

Ik gebruik handschoenen van specialized en die verslijt ik zo'n 6 paar per jaar.

Ja 6, dat lees je goed.

Nu heb ik specialized gemaild of dit normale slijtage is (ze worden vooral wijd, waardoor ze niet meer lekker zitten).
Dat is nu 2 weken geleden, nog steeds geen antwoord...
Dan zou ik eens een ander merk proberen ;-)
Tenzij je gelooft dat alleen S een voor jou passende handschoen maakt, maar dat lijkt mij erg sterk.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Holenbeer
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: ma 30 augustus 2021, 13:31
Mijn mountainbike: is rood, die zijn het snelst

Peelrijder schreef: vr 20 januari 2023, 16:07
suravida schreef: vr 20 januari 2023, 13:43 Het is overigens echt niet alleen de Brain die bij Spesh een probleem is, en ik ken uit de praktijk meer dan genoeg verhalen van klanten die met een kluitje het riet worden ingestuurd bij problemen, of dealers die gewoon geen backup vanuit Specialized krijgen. Daarin zijn ze echt niet beter dan Canyon ben ik bang...
Klopt

Ik gebruik handschoenen van specialized en die verslijt ik zo'n 6 paar per jaar.

Ja 6, dat lees je goed.

Nu heb ik specialized gemaild of dit normale slijtage is (ze worden vooral wijd, waardoor ze niet meer lekker zitten).
Dat is nu 2 weken geleden, nog steeds geen antwoord...
Maar je blijft wel steeds dezelfde handschoenen kopen?
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Dizer schreef: vr 20 januari 2023, 16:15
Een Ferrari heeft ook meer en duurder onderhoud nodig :D
En als je met je Ferrari offroad gaat rijden heb je ook geen garantie meer. Goeie analogie inderdaad. :lol:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Peelrijder schreef: vr 20 januari 2023, 16:07 ...
Ik gebruik handschoenen van specialized en die verslijt ik zo'n 6 paar per jaar.

Ja 6, dat lees je goed.

Nu heb ik specialized gemaild of dit normale slijtage is (ze worden vooral wijd, waardoor ze niet meer lekker zitten).
Dat is nu 2 weken geleden, nog steeds geen antwoord...
Die medewerker die jouw mail moet beantwoorden is één van die 8% :wink:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

:lol:

Ik blijf ze wel kopen, heb 3 jaar lopen tobben en deze zijn perfect.

Ze gaan een kleine 1000 tot 2000km mee dus op zich is het niet zo erg, ik vroeg het me gewoon af.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Totaal niet erg in deze weggooi maatschappij....
Teixido
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 3 oktober 2011, 21:58

Peelrijder schreef: vr 20 januari 2023, 22:33 :lol:

Ik blijf ze wel kopen, heb 3 jaar lopen tobben en deze zijn perfect.

Ze gaan een kleine 1000 tot 2000km mee dus op zich is het niet zo erg, ik vroeg het me gewoon af.
6 paar per jaar en dan nog het woord perfect gebruiken om ze te classificeren. Reduce, reuse, recycle!
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Serieus? :lol:

Rij jij je banden ook op tot de draad eruit komt?
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Teixido
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 3 oktober 2011, 21:58

Wel zo'n beetje ja. En ik breng binnenbanden naar een fietsenmaker die ze inzamelt voor recycling door Schwalbe (ook buitenbanden worden ingenomen tegenwoordig las ik). Laatst een 26'' band weggegeven via marktplaats. Denk dat ik vrij goed scoort op de 3 R's. Nu jij weer :D
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Laat je niet voor de gek houden, als het net zo gaat als met de kledingzakken met fietsbanden dan hou je alleen jezelf voor de gek.

Ik probeer zo mileubewust als het kan te leven, maar soms wint het praktische het van het ecologische.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Teixido
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 3 oktober 2011, 21:58

Als ik straks in mijn graf wil ik het gevoel hebben dat ik mijn best gedaan heb. Als andere de boel belazeren kan ik daar niet zo veel aan doen.

Mij te makkelijk om het bijltje er bij neer te gooien.

(En ik heb geen reden aan de intenties van Schwalbe te twijfelen)
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1306
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

Peelrijder schreef: za 21 januari 2023, 14:26 Laat je niet voor de gek houden, als het net zo gaat als met de kledingzakken met fietsbanden dan hou je alleen jezelf voor de gek.

Ik probeer zo mileubewust als het kan te leven, maar soms wint het praktische het van het ecologische.
Gelukkig weet ik van onze buren https://www.wieland.nl/ dat het met de kledingzakken ook goed kan gaan....
Daar hou ik me dan maar aan vast en draag zo goed mogelijk mijn eigen kleine steentje aan bij.
Al snap ik de valkuil wel van dezelfde handschoenen te kopen omdat ze lekker passen, maar wel snel stuk gaan. Ik ben er met Fox na 2 paar wél mee gestopt, omdat ik het een fabrikant gewoon niet gun om aan rommel veel geld te verdienen.

Op topic weer... wat heb ik me laatst staan verlekkeren aan de Diverge modellen :D
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1580
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

Als je nog een "overjarige" Epic (EVO) met 20% korting wilt scoren, dan is het nu je kans. Op de Specialized site zelf. Bike24 heeft er trouwens ook nog een paar.
carbon bike, titanium collarbone...
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Houdt nog wel even aan die prijzen
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
StevenK
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1324
Lid geworden op: do 24 april 2003, 07:10
Mijn mountainbike: Epic Evo, Epic Hardtail, Crux, Diverge.
Contacteer:

Nespresso schreef: ma 6 februari 2023, 17:03 Als je nog een "overjarige" Epic (EVO) met 20% korting wilt scoren, dan is het nu je kans. Op de Specialized site zelf. Bike24 heeft er trouwens ook nog een paar.
'Gij zult geen korting geven' was lang het devies bij Specialized.. Zouden de voororders nu zo bitter tegen zijn gevallen? Of zou het kwartje gevallen zijn dat de ongebreidelde prijsstijgingen door de markt niet zonder meer geaccepteerd worden?

De dealers is overigens nu opnieuw de pineut: die heeft zijn huidige voorraad gekocht voor prijzen zonder korting en zal mee moeten gaan met de korting die Specialized online geeft.
Plaats reactie