MTB Tracks Oosterhout | Cadettenkamp, Dorst en Vrachelen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Dat je dus na ‘t lezen van de tekst alsnog besluit om het bordje eraf te trappen. Dan is er toch wel iets gruwelijk misgegaan in je opvoeding.
Sabazius gaat al zorgen voor een nieuw bordje. Ik ga er dan later voor zorgen dat ie hufterproof wordt gemonteerd. Maar ook dat biedt helaas geen zekerheid.
Ritchy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 212
Lid geworden op: wo 31 januari 2007, 15:29
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO

Gisteren voor het eerst sinds lange tijd het drieluik weer eens gereden. Parcours lag er weer prachtig bij!
Ik zag op Cadettenkamp op het bochtige stukje voordat je langs de A27 rijdt (met de bultjes) wat glas in een bocht liggen. Lag wat aan de kant dus kon er makkelijk omheen. Wel oppassen dus!
Pedal damn it!
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Ritchy schreef: ma 6 februari 2023, 13:53 Gisteren voor het eerst sinds lange tijd het drieluik weer eens gereden. Parcours lag er weer prachtig bij!
Ik zag op Cadettenkamp op het bochtige stukje voordat je langs de A27 rijdt (met de bultjes) wat glas in een bocht liggen. Lag wat aan de kant dus kon er makkelijk omheen. Wel oppassen dus!
komt helaas langzaam omhoog uit de grond en het blijft maar komen...
dit speelt al sinds dat stukje erbij is gekomen (bijna 2 jaar geleden)
https://www.mountainbike.nl/forum/viewt ... 2#p2588672
Ritchy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 212
Lid geworden op: wo 31 januari 2007, 15:29
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO

Prulleman schreef: ma 6 februari 2023, 14:37
Ritchy schreef: ma 6 februari 2023, 13:53 Gisteren voor het eerst sinds lange tijd het drieluik weer eens gereden. Parcours lag er weer prachtig bij!
Ik zag op Cadettenkamp op het bochtige stukje voordat je langs de A27 rijdt (met de bultjes) wat glas in een bocht liggen. Lag wat aan de kant dus kon er makkelijk omheen. Wel oppassen dus!
komt helaas langzaam omhoog uit de grond en het blijft maar komen...
dit speelt al sinds dat stukje erbij is gekomen (bijna 2 jaar geleden)
https://www.mountainbike.nl/forum/viewt ... 2#p2588672
ah, OK, daar heb ik overheen gelezen. Is me nooit eerder opgevallen en ik rij toch al weer een paar jaar in deze contreien rond.
Pedal damn it!
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

sja.. ik weet ook niet wat de trigger is, ik zag gisteren inderdaad dat het ook weer een stuk erger was sinds een tijdje..
misschien dat Rob er meer zicht op heeft (misschien de combinatie van regen, temperatuur en drukte ofzo)
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Ja die zag het vandaag ook.....en nog een paar dingen .
Ga morgen het weleens van dichtbij bekijken

Gr
Ekivits
All rounder
All rounder
Berichten: 52
Lid geworden op: za 29 augustus 2020, 21:23

Ik zag het zaterdag ook ja. Lag flink wat zichtbaar. :-{ gelukkig kom ik er steeds heeluits voorbij...

Verder zaterdag echt heerlijk gereden. Lekker veel grip en beetje miezer / licht mot regen. Af een toe een flinke groene wietlucht door de jeugd in het bos. Verder nog een vrouw gewaarschuwd die zonder helm reed. Ze gaf al weerwoord dat ze het voor het eerst probeerde en heel voorzichtig reed... (doe dan aub juist een helm op denk ik dan, maja....) blijkbaar zijn hersenen minder waard dan een paar tientjes voor een basic helm. Ook nog voor een paar honderd meter een hond achter me aan gehad op vrachelen. Luisterde helaas niet naar de schreeuwende bazin. Helaas duurde het niet lang genoeg voor een pr en haakte hij af na een tijd.

Ik zag op alle 3 de delen flink onderhoudswerk. :-q

Wat is eigenlijk jou favoriete stuk Rob? Is verder de teller alweer uit winterslaap? Ik vond het vrij rustig ogen op de tracks. Sommige opgevulde stukken leken amper bereden.
Ben ook wel benieuwd wat nu een beetje een gemiddelde tijd is voor alle 3 de routes? Ik kijk wel is naar tijden op strava maar daar kom ik niet aan op mijn reguliere niet e mtb... :D
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Zo glas is weer geruimd en nog meer stukken opgeknapt daar in die hoek.
Verder heb ik niet echt een favoriet stuk...het zijn er zoveel...😀
Tja een tijd over al de 3 routes vind ik persoonlijk niet zo handig... je moet wel een drukke weg oversteken...
En ik denk tegenwoordig dat het normaal druk is....dus 👍
Alleen as zondag met de toertocht ff niet komen.....

Gr
Ekivits
All rounder
All rounder
Berichten: 52
Lid geworden op: za 29 augustus 2020, 21:23

Zondag wegblijven idd... zag dat er 1000 bikers zijn ingeschreven :winkie:
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Zaterdag gaat nog wel?
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Jawel...👍
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Lag er mooi bij!
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2769
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Ik ga morgenmiddag/ avond een poging doen, goed om te horen :-q
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Peelrijder schreef: di 14 februari 2023, 22:39 Ik ga morgenmiddag/ avond een poging doen, goed om te horen :-q
Vanochtend nog wat frisjes, maar het ligt er nog heerlijk bij!
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2769
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Ik zag dat je was geweest ja.

Lag er echt geweldig bij, was wel hier en daar wat uitkijken want het lag er weer anders bij als de laatste keer dat ik ben geweest.

Wel balen want ik was net te laat klaar met werken dus het 2e rondje was echt in de schemering en ook wel uitdagend daardoor.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Plaats reactie