Sint Oedenrode

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Goofman schreef: zo 25 december 2022, 11:51 PS het is trouwens goed, beter, best :D
Soms is je best niet goed genoeg, daar hebben we helmond voor :bier:
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2488
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Goofman schreef: zo 11 december 2022, 18:06 Deze route maar weer eens onder de aandacht brengen. De route verdient het in mijn ogen. Het is ook mijn 'thuis' route, dus ik ben een beetje bevooroordeeld.
Vandaag een nieuw stukje ontdekt. Voor mij bijna op eind van de route aangezien ik in Son woon.
Als je keer in de gelegenheid bent, ga dan zeker deze route rijden :-q
Tsja ik vindt de route niet de moeite waard , rond Mei gereden maar was niet onder de indruk , waarschijnlijk dit jaar wat nieuwe " leukere " stukjes erbij ? , toch maar eens een keer gaan kijken misschien ...
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Maak jezelf geen illusies
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Vandaag deze maar weet eens gereden, aangenaam verrast door de huidige staat van de route.

Nieuwe lus bij de Dommel is een mooie aanvulling, met een heuse drop erin!

Nog steeds jammer dat het stukje langs de dommel eruit is en iets verderop ook, maar dat gemis wordt op veel plekken goed gemaakt door nieuwe(re) stukjes.

Als de aanpassingen die nu worden gedaan op dezelfde manier op nog meer plekken worden gedaan wordt deze route zeker nog meer de moeite waard.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Goofman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1765
Lid geworden op: zo 13 april 2003, 20:55

Hoe lag het erbij? Vanmiddag toch maar gekozen voor Aquabest. Die lag er overigens perfect bij.
Aan m'n fiets zal het niet liggen...
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

2e plek in het algemeen klassement vanaf Son en kommetje vanaf Mariaheide, dus dat zegt wel genoeg denk ik.

1,5 keer Rooij gedaan

Ik ben ook nog op Best geweest, halfje groen en 2 x rood.

Hier en daar nog wat pr's gereden
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
uncle Cheese
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 25 januari 2009, 11:04

Weet iemand hoe het staat met het drijfzand gehalte op deze route? :)
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Gezien de omliggende routes maak je hier nog de beste keuze mee.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Heerlijke ronde vandaag, minuutje van de KOM af gereden zonder dat het echt optimaal was.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
uncle Cheese
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 25 januari 2009, 11:04

Peelrijder schreef: za 17 juni 2023, 21:57 Gezien de omliggende routes maak je hier nog de beste keuze mee.
Bedankt, komende week maar eens gaan kijken :-q
Plaats reactie