Salsa Horsethief frame 18" 2015 (29er) + Rockshox Pike 2018

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
JobPool88
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 384
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 14:25
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower

Ik verkoop mijn Horsethief frame 18" omdat ik een frame heb gekocht met meer veerweg. Frame is gebruikt maar ziet er nog netjes uit, deukje en krasjes onderop door stenen in het buitenland. verder wat lichte krassen door de kabels, de beschadiging van de achterbrug is de sticker, lak eronder is prima.

Het frame heeft een Fox CTD achterdemper met een veerweg van 120mm. lagers van het frame zijn vorig jaar vervangen, voorvork en demper zijn ieder jaar nagekeken.
Ik verkoop het frame inclusief de voorvork, Rockshox Pike 130mm uit 2018 met maxle steekas. Ook voor achter zit er een maxle steekas bij en het is inclusief balhoofd en trapas Sram GXP. als het gewenst is komt ook de stuurpen erbij, die zit er nu op om de boel bij elkaar te houden.

Ik ben zelf 1.80M en de fiets zat perfect, ik raad deze niet aan voor rijders die veel langer zijn. vanaf 1.70M moet het goed passen. Een lekker snel en stijf frame die het zowel in Nederland als in het buitenland goed doet.

Prijs is 800 euro, voor vragen of meer foto's stuur maar een berichtje!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie