Strava

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Sponsoren worden hier niet genoemd als inkomsten bron voor Strava. En dat terwijl die, gezien het grote aantal merkchallenges, toegenomen moeten zijn.
Gebruikersavatar
FreedomRanger
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: ma 21 juni 2021, 14:59
Mijn mountainbike: rijdt prima!

If you don't have to pay for the product ... you are the product ... :bier:
Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt. Je wordt oud omdat je stopt met spelen.
Johanson
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 313
Lid geworden op: ma 7 september 2020, 21:09

Strava zet sinds kort al je vermogendata in de etalage. "Dit was de derde beste vermogensuitvoer van Johanson voor 30 minuten"
Kun je dat uitzetten? Standaard vermogendata verbergen? Die 112 watt gaat niemand aan
jernij
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: di 16 december 2014, 20:24

Johanson schreef: zo 17 maart 2024, 21:22 Strava zet sinds kort al je vermogendata in de etalage. "Dit was de derde beste vermogensuitvoer van Johanson voor 30 minuten"
Kun je dat uitzetten? Standaard vermogendata verbergen? Die 112 watt gaat niemand aan
Heb je zelf al gekeken?
Je kunt vermogen sws verbergen voor een ander, of je alleen die prestaties per 5 sec enz. uit kunt zetten, weet ik niet...
Canyon Grail CF SLX (01/2024)

Canyon Lux World Cup CFR LTD (07/2023)

Canyon Aeroad CFR (05/2022)
Johanson
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 313
Lid geworden op: ma 7 september 2020, 21:09

Ik heb gevonden dat ik per rit mijn data kan verbergen of met terugwerkende kracht hartslaggegevens kan verbergen.
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2769
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Dat kan ook niet anders dan per rit.

Ik heb mijn activiteiten standaard op prive staan en kies na dat deze geupload is pas wat en met wie ik dat deel.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
SCRene
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 423
Lid geworden op: di 29 september 2009, 12:53
Mijn mountainbike: Is nooit klaar.

Fred (mtb-sport) schreef: wo 18 januari 2023, 20:02
ThaSingleTrackMastah schreef: wo 18 januari 2023, 18:05 Geef toe, je bent verslaafd :tong
En ze weten dat en maken er slim gebruik van :wink:
Geef dat meer dan 100% toe. Strava heeft het op zich heel erg slim gespeeld.
In het prille begin gratis voor iedereen en later het betaalde model waar niet echt veel extra's bij zat. Daarin op bepaald moment kon je een deel van de features aanschaffen ipv alles. Maar nog steeds voldeed de gratis versie (te) goed voor de meeste gebruikers.
Daar een streep door gehaald en aantal features die gratis waren alleen in het betaalde model gezet. Dus toen enorme aanwas van betaalde accounts.
Bijna vergelijkbaar met heroine gratis verstrekken en op betaald moment dat gratis niet meer doen.
Iedereen vindt het geil als bepaalde data gelezen wordt : snelheid over een segment - bepaalde vermogens e.d. en als het gratis is dan werkt het extra verslavend zoals @Fred al zegt.

Als je data geil bent en niet wil dat alles online komt maar wel zelf je gegeven wil analyseren neem dan Golden Cheetah. Dat is nog gratis ook en kan veel meer dan Strava.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Garmin en anderehebben ook een app/ website om data te analyseren. De prijs voor die app zit in de prijs van het product.
a33
All rounder
All rounder
Berichten: 89
Lid geworden op: za 14 januari 2023, 12:52

SCRene schreef: ma 18 maart 2024, 19:31
Fred (mtb-sport) schreef: wo 18 januari 2023, 20:02 Geef dat meer dan 100% toe. Strava heeft het op zich heel erg slim gespeeld.
In het prille begin gratis voor iedereen en later het betaalde model waar niet echt veel extra's bij zat. Daarin op bepaald moment kon je een deel van de features aanschaffen ipv alles. Maar nog steeds voldeed de gratis versie (te) goed voor de meeste gebruikers.
Daar een streep door gehaald en aantal features die gratis waren alleen in het betaalde model gezet. Dus toen enorme aanwas van betaalde accounts.
Bijna vergelijkbaar met heroine gratis verstrekken en op betaald moment dat gratis niet meer doen.
Iedereen vindt het geil als bepaalde data gelezen wordt : snelheid over een segment - bepaalde vermogens e.d. en als het gratis is dan werkt het extra verslavend zoals @Fred al zegt.

Als je data geil bent en niet wil dat alles online komt maar wel zelf je gegeven wil analyseren neem dan Golden Cheetah. Dat is nog gratis ook en kan veel meer dan Strava.
Nu allemaal strava links laten liggen en snel overstappen op Golden Cheetah :-D
Trek Supercaliber
SCRene
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 423
Lid geworden op: di 29 september 2009, 12:53
Mijn mountainbike: Is nooit klaar.

a33 schreef: do 21 maart 2024, 22:19
SCRene schreef: ma 18 maart 2024, 19:31

Iedereen vindt het geil als bepaalde data gelezen wordt : snelheid over een segment - bepaalde vermogens e.d. en als het gratis is dan werkt het extra verslavend zoals @Fred al zegt.

Als je data geil bent en niet wil dat alles online komt maar wel zelf je gegeven wil analyseren neem dan Golden Cheetah. Dat is nog gratis ook en kan veel meer dan Strava.
Nu allemaal strava links laten liggen en snel overstappen op Golden Cheetah :-D
:lol: Zou kunnen , maar ik gebruik het beide met veel plezier. Strava Premium account, maar voor verdere details op groot scherm vind ik Golden Cheetah beter. Zeker om de progressie per maand te zien - vermogens per rit te zien in 1 oogopslag - ook totalen per mand / jaar en of andere periode waar Strava niet aan kan tippen in mijn ogen.
Plaats reactie