NP Utrechtse Heuvelrug - Rhenen - Kwintelooijen - Veenendaal

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Boom weg = minuut eraf

Prima rondje vandaag gemaakt op Kwintelooijen en Rhenen.

Kassasysteem bij de Thijmse Berg lag eruit, dus weer geen nieuw vignet kunnen scoren vandaag.

Via Mantel geprobeerd half januari, maar die hadden ze nog niet binnen.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
tiny
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 695
Lid geworden op: ma 3 september 2007, 18:41
Mijn mountainbike: een fiets

ter informatie zaterdag ochtend is er hardloop wetstrijd in de buurt van route rhenen

https://www.bvccircuit.nl/bvc/rhenen/?t ... rganisatie

volgens mij kruisen ze de route wel en de parkeerplaads is niet echt toegankelijk en kan wat hinder veroorzaken

ff rekening mee houden dus
blijf je zelf er zijn al anderen genoeg :-D
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5243
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

tiny schreef: do 2 februari 2023, 13:35 ter informatie zaterdag ochtend is er hardloop wetstrijd in de buurt van route rhenen

https://www.bvccircuit.nl/bvc/rhenen/?t ... rganisatie

volgens mij kruisen ze de route wel en de parkeerplaats is niet echt toegankelijk en kan wat hinder veroorzaken

ff rekening mee houden dus
Klopt, bij de Leemkuil aan de autoweg in Rhenen. De de Autoweg wordt dan tijdelijk een eenrichtingsweg van oost naar west. De wedstrijd is van 10.00 tot 13.00 uur.

Ik ben er dan met 'ons' Roparun team om koffie en koek/cake te verkopen om geld in te zamelen voor stichting Roparun https://roparun.nl/nl/over-roparun/het-goede-doel/

Dus als je een heerlijke koek wil met een kop koffie of thee: kom gerust even aan!!

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
tiny
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 695
Lid geworden op: ma 3 september 2007, 18:41
Mijn mountainbike: een fiets

Jan the Man schreef: do 2 februari 2023, 17:12
tiny schreef: do 2 februari 2023, 13:35 ter informatie zaterdag ochtend is er hardloop wetstrijd in de buurt van route rhenen

https://www.bvccircuit.nl/bvc/rhenen/?t ... rganisatie

volgens mij kruisen ze de route wel en de parkeerplaats is niet echt toegankelijk en kan wat hinder veroorzaken

ff rekening mee houden dus
Klopt, bij de Leemkuil aan de autoweg in Rhenen. De de Autoweg wordt dan tijdelijk een eenrichtingsweg van oost naar west. De wedstrijd is van 10.00 tot 13.00 uur.

Ik ben er dan met 'ons' Roparun team om koffie en koek/cake te verkopen om geld in te zamelen voor stichting Roparun https://roparun.nl/nl/over-roparun/het-goede-doel/

Dus als je een heerlijke koek wil met een kop koffie of thee: kom gerust even aan!!

Ciao
Jan
ik ben er ook bij maar dan als voor fietser, zodat ze niet de weg kwijt raken :tong
dus misschien kom ik wel ff langs
blijf je zelf er zijn al anderen genoeg :-D
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Kwintelooijen was her en der wat glibberig vandaag, Rhenen idem.

Verder lag het er prachtig bij, dat worden mooie rondjes komend weekend voor wie van plan is te gaan, bofkonten.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
wulu
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 31 mei 2010, 21:58

De route ligt er weer top bij!

Alleen vraag ik mij af bij de afdaling in het open veld, gaat die track in de toekomst er niet te diep in liggen?

Het is inmiddels een serieuze geul aan het worden, dat als die straks te diep komt te liggen om er even uit te wippen met die snelheid bij nood best tricky word.

Is dat iemand anders ook al opgevallen?
g.fisher
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: za 6 september 2014, 09:28

wulu schreef: vr 17 maart 2023, 13:15 De route ligt er weer top bij!

Alleen vraag ik mij af bij de afdaling in het open veld, gaat die track in de toekomst er niet te diep in liggen?

Het is inmiddels een serieuze geul aan het worden, dat als die straks te diep komt te liggen om er even uit te wippen met die snelheid bij nood best tricky word.

Is dat iemand anders ook al opgevallen?
nee , hij is niet dieper dan anders
jan-pieter flipse
TRAILCREW RHENEN
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 443
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Respect vd trailcrew. Na regen ga ik altijd naar Rhenen, aangezien die track zéér goed te rijden is na regen. Afvoer is top. Lag er vanochtend dan ook super bij, maar een paar plassen (3 of 4). Was weer heerlijk.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Forumlid G. Fisher wil altijd precies weten waar die drie plassen dan liggen.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
g.fisher
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: za 6 september 2014, 09:28

bert l. schreef: zo 2 april 2023, 15:57 Forumlid G. Fisher wil altijd precies weten waar die drie plassen dan liggen.
de plassen tussen rh3 en rh4 zijn mij al bekend, verder nog 1 op de eerste klim na de camping en nog een kleintje in de wokkel. we schamen ons diep maar ik zit de ronde van vlaanderen te kijken! :-D
jan-pieter flipse
TRAILCREW RHENEN
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Heeft iemand toevallig een witte Giro helm gevonden op de parkeerplaats Leemkuil? Er bestaat een kleine kans dat ik hem daar zaterdagmiddag heb laten liggen...
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

klaast schreef: di 9 mei 2023, 09:02 Heeft iemand toevallig een witte Giro helm gevonden op de parkeerplaats Leemkuil? Er bestaat een kleine kans dat ik hem daar zaterdagmiddag heb laten liggen...
Kijk even op www.ilost.nl.
Hij ligt volgens hen in Utrecht.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

bert l. schreef: di 9 mei 2023, 10:09
klaast schreef: di 9 mei 2023, 09:02 Heeft iemand toevallig een witte Giro helm gevonden op de parkeerplaats Leemkuil? Er bestaat een kleine kans dat ik hem daar zaterdagmiddag heb laten liggen...
Kijk even op www.ilost.nl.
Hij ligt volgens hen in Utrecht.
Thx, maar dat is een andere witte Giro helm helaas.
Macpanjer
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: ma 10 maart 2014, 12:38
Mijn mountainbike: Canyon Nerve Al29

Ben er vanmorgen nog geweest maar heb niets zien liggen.
Wellicht dat iemand hem meegenomen heeft..
"After all, we are ALL brothers and sisters on the road"
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Ja, ik had gisteravond al even mijn gravelrondje omgelegd om bij de Leemkuil te kijken, maar helaas...
Plaats reactie