12-02-2023 The Whoopers Kei Mooi Parcours (KMP) ATB Tourtocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
jose.o
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: do 27 september 2012, 12:48
Mijn mountainbike: Scott Scale RC Team

De voorbereidingen voor de 40e The Whoopers "HERE Technologies Kei Mooi Parcours" toertocht zijn weer in volle gang zijn!

Wij hebben er zin in! Aanvragen van vergunningen, checken van de tracks, regelen van de vele benodigde vrijwilligers tot het bestellen van goed weer! Alles is in gang gezet.

Op Zondag 12 februari 2023 kan er van 08:30 tot 10:00 uur gestart worden om de volgende afstanden te rijden:
30, 45 of 55km

De kosten voor deelname zijn: €5,00 (€4,00 voor NTFU-leden; jeugd <12 gratis)

Kenmerken van deze mooie toertocht zijn:
- Afwisselend parcours met volop singletracks
- Volledig gepijlde route incl. pauzeplaats
- Ruime parkeergelegenheid
- Scan&Go beschikbaar
- Spuitplaats aanwezig
- Mooi terras en faciliteiten aanwezig voor warming up of om na te praten onder het genot van een hapje en een drankje.

Als jullie er net zo'n zin hebben als wij zien we jullie graag tegemoet aan de start op 12 Februari voor de KMP toertocht in Berlicum, Groenstraat 14e, Sportpark de Brand!

Met sportieve groet,
The Whoopers
jpandriesse
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: wo 29 juni 2022, 20:59
Mijn mountainbike: Canyon - Neuron

Hoi,

Wat voor een ondergrond is er ongeveer te verwachten?
Ik wil namelijk op de fiets jullie kant op komen en dan prefereer ik de lichte bandjes ipv de tractor banden, maar weet niet of ik daarmee mezelf dan in de weg zit op de route.

Zijn er van hier meer die in hun eentje die kant op gaan? Zo ja, misschien wel leuk om dan gezamenlijk op te rijden (als het tempo een beetje overeenkomt).
Met vriendelijke groet,
Joris


Show your stuff: https://www.mountainbike.nl/forum/viewt ... p?t=155124
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Hmm, de steekwoorden zijn "toertocht", "ATB" en "Kei mooi", daarnaast komen the Whoppers uit Berlicum hetgeen doet vermoeden dat het een XC tourtocht op brabantse zandgrond is...ik denk dat je de Minions met een gerust hart kunt thuis laten :winkie:
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Zaterdag heb ik de MTB-ROUTE van Berlicum gereden op een gravelfiets met 40 mm banden. Dat ging. Het weer van de afgelopen week was prima, dus met je snelle banden moet je het wel redden.
jpandriesse
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: wo 29 juni 2022, 20:59
Mijn mountainbike: Canyon - Neuron

TenZNL schreef: wo 8 februari 2023, 23:53 Hmm, de steekwoorden zijn "toertocht", "ATB" en "Kei mooi", daarnaast komen the Whoppers uit Berlicum hetgeen doet vermoeden dat het een XC tourtocht op brabantse zandgrond is...ik denk dat je de Minions met een gerust hart kunt thuis laten :winkie:
:lol:
Willem Altes schreef: do 9 februari 2023, 00:50 Zaterdag heb ik de MTB-ROUTE van Berlicum gereden op een gravelfiets met 40 mm banden. Dat ging. Het weer van de afgelopen week was prima, dus met je snelle banden moet je het wel redden.
Toch maar een de moeite doen om de wielen te wisselen dus. Thanks!
Met vriendelijke groet,
Joris


Show your stuff: https://www.mountainbike.nl/forum/viewt ... p?t=155124
Plaats reactie