Waar waren jullie vandaag?

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

In een nagenoeg sneeuw en ijsvrij Helmond/ Vlierden/ Liessel.

Wel onbedoeld een bodeminspectie gedaan in Vlierden door aangereden en bevroren sneeuw in een bocht.

Ik voelde hem al gaan, dus het viel mee, nog niet eens hard gevallen :lol:
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2210
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

In Eersel/Reusel vrijwel alle singletracks een grote ijsbaan. Dus ik ben na een paar Km en een tig aantal bijna-grondonderzoeken maar naar huis gegaan.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Spec4ever schreef: zo 22 januari 2023, 15:17
Dutch schreef: za 21 januari 2023, 23:55 Ik 13km na 10 dagen corona... blaf nog een beetje en na de rit compleet gaar.... gaat weer lekker, lijkt op start 2022 :(
Klote man! Hopelijk hou je er geen long Covid aan over, das pas echt Kauutee
Kameraad van me heeft dat al anderhalf jaar, de veruit jongste en conditioneel sterkste van de groep..
Thx, gaan we maar even van uit van niet :o
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1306
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

aurelius schreef: zo 22 januari 2023, 18:49 Spelen in de sneeuw op 't Stiekem Paadje, bij Reijmerstok, Zuid-L

Afbeelding
Waarom hebben die Limburgers toch altijd geluk.... Én de mooiste trails van Nederland én elke winter wel weer een pak sneeuw :lol: .

Afgelopen weekend vanuit het westen een stukje landinwaarts gegaan (LVHV op de UHR) en daar heerlijk door de sneeuw gereden. Wel heel plaatselijk een mooie laag sneeuw / helemaal geen sneeuw op het parcours, maar dat mocht de pret niet drukken.
Her en der was wel een ijzig laagje ontstaan, waardoor het zo af en toe alle zeilen bij zetten was om overeind te blijven, maar ook dat mocht de pret niet drukken. Sterker, het maakte de pret alleen maar groter.

Hopelijk valt er nog een keer een pak (ook in het westen). Door de sneeuw rijden in een bos geeft altijd iets magisch. Geluid gedempt, bomen wit, veel grip op de verse sneeuw. Mensen die dan juist thuisblijven weten niet wat ze missen :bier:
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2210
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

erwin.burgers schreef: ma 23 januari 2023, 14:15 Waarom hebben die Limburgers toch altijd geluk.... Én de mooiste trails van Nederland én elke winter wel weer een pak sneeuw :lol: .
Ze moeten wel met zo'n raar accent praten, dat lijkt me ook geen pretje.
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Ze hebben in ieder geval wel mooiere stukjes om te fietsen, dat accent neem ik dan wel op de koop toe.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Zaterdag was ik op mijn werk.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2941
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

erwin.burgers schreef: ma 23 januari 2023, 14:15
aurelius schreef: zo 22 januari 2023, 18:49 Spelen in de sneeuw op 't Stiekem Paadje, bij Reijmerstok, Zuid-L

Afbeelding
Waarom hebben die Limburgers toch altijd geluk.... Én de mooiste trails van Nederland én elke winter wel weer een pak sneeuw :lol: .

Afgelopen weekend vanuit het westen een stukje landinwaarts gegaan (LVHV op de UHR) en daar heerlijk door de sneeuw gereden. Wel heel plaatselijk een mooie laag sneeuw / helemaal geen sneeuw op het parcours, maar dat mocht de pret niet drukken.
Her en der was wel een ijzig laagje ontstaan, waardoor het zo af en toe alle zeilen bij zetten was om overeind te blijven, maar ook dat mocht de pret niet drukken. Sterker, het maakte de pret alleen maar groter.

Hopelijk valt er nog een keer een pak (ook in het westen). Door de sneeuw rijden in een bos geeft altijd iets magisch. Geluid gedempt, bomen wit, veel grip op de verse sneeuw. Mensen die dan juist thuisblijven weten niet wat ze missen :bier:
nou, als het een beetje vlak is, dan gaat het prima. gisteren in Dld geweest op een aantal stevige enduro lijntjes. grip 0 en de wielen waren geen moment waar ik ze wilde hebben, ik wist wel wat ik had willen missen hoor
Bird Aeris 9 blurple
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

"Vals plat" (20~25%) naar beneden ging eigenlijk dermate goed dat volgens mij niemand van de aanwezigen het had willen missen...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Plaats reactie