Hotel met fietsenstalling omgeving Oslo?

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
CubeReactionC62Pro
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 21 januari 2023, 20:20

Ik ga binnenkort richting Noorwegen en zoek een overnachting in de buurt van Oslo. Ik laat mijn fiets liever niet 's nachts buiten op het rek zitten. Kent iemand een redelijk betaalbare plek in de omgeving van Oslo met een fietsenstalling?
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Binnenkort? Je weet dat er nog een meter sneeuw ligt en dat het hoogtepunt van de wintersport in de week voor Pasen is?
Betaalbaar in Noorwegen is lastig. Vaak is dat dan een jeugdherberg, een DNT hut of een huisje op een camping. In het laatste geval moet je toch 45 minuten buiten Oslo gaan zitten.
CubeReactionC62Pro
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 21 januari 2023, 20:20

Ok, binnenkort is een relatief begrip. Het is in juni. En met betaalbaar bedoel ik max 150 euro voor een nacht. Genoeg hotels e.d. voor die prijs, maar lastig om er eentje te vinden waar ik mijn fiets veilig zou kunnen stallen.
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Noren zijn nogal outdoor minded. In Oslo stonden onze MTB's in het kantoortje van de staf. Dat was in een hotel van de Scandic keten (de vestiging in Bergen deed het jaar daarvoor ook niet moeilijk), maar ik gok dat het elders niet anders zal zijn. Enneh, de laatste keer dat ik in Noorwegen was (2 weken terug 8) ) lag er een dik pak sneeuw idd.
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Gebruikersavatar
asphaltdude
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3363
Lid geworden op: zo 28 september 2003, 19:41
Mijn mountainbike: Karate Monkey, Ogre, Cross Check, Propel, Langster
Contacteer:

CubeReactionC62Pro schreef: zo 22 januari 2023, 00:05 lastig om er eentje te vinden waar ik mijn fiets veilig zou kunnen stallen.
Gewoon als je daar aankomt vragen of je je fiets ergens veilig binnen kunt zetten. :-q
Everybody bought a new bike!
ProCaliber
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 13 januari 2023, 11:41
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.5

Voor het boeken gewoon even vragen, weet je het direct.
Plaats reactie