zuid spanje, omgeving Ronda

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
koendio
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 672
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 16:48
Mijn mountainbike: Canyon Grizl CF SL 7/ specialized Diverge
Contacteer:

in oktober gaan we met "de mannen" (6 stuks) een aantal dagen naar zuid-spanje. Het plan is oa om rond Ronda een dag te hiken en te mountainbiken. Iemand ervaring in/met dat gebied? Hoor graag tips rondom routes/gids/materiaalhuur/overnachtingen etc
dank!
Het leuke aan klimmen is dat er een afdaling volgt!!! (als je in het dal begint tenminste)
padawatje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: do 26 november 2020, 15:56

Ruim 3 jaar te laat, maar als er iemand in de toekomst de zoekfunctie van dit forum gebruikt en op dit topic komt, heb ik en goede tip voor Ronda !

Ik was in april 2022 met het gezin met een huurwagen op roadtrip in Andalusië en had zelf geen fiets bij.
Het is echter een prachtige streek met heel veel onverharde weggetjes én hoogtemeters.
In Ronda heb ik een MTB gehuurd bij The Sierras Hike + Bike
Dit is de zaak van een koppel zeer sympathieke Engelsen (wel handig bij de communicatie) die de streek enorm goed kennen.
Ik kreeg een GPS mee met een door hen uitgestippelde route en dat was mijn mooiste fietstocht ooit !
Een absolute aanrader voor wie daar ooit in de buurt is.
Gebruikersavatar
MSpark
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 344
Lid geworden op: di 4 oktober 2022, 20:53
Mijn mountainbike: Trek

Goeie tip, en mooie omgeving daar idd.
Plaats reactie