Fietsenmaker

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Peelrijder schreef: zo 8 januari 2023, 20:54
novaterra schreef: zo 8 januari 2023, 16:35 wat een excuus
Mag zijn, maar een paspoort is simpelweg geen optie voor me.

Een ID-kaart heb ik wel en ik kom europa ook echt wel uit, maar niet met een paspoort.
Hoezo is een paspoort geen optie?
Bicycle, bicycle, bicycle
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2952
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

daniel1975 schreef: zo 8 januari 2023, 22:22
Peelrijder schreef: zo 8 januari 2023, 20:54

Mag zijn, maar een paspoort is simpelweg geen optie voor me.

Een ID-kaart heb ik wel en ik kom europa ook echt wel uit, maar niet met een paspoort.
Hoezo is een paspoort geen optie?
enkelband ofzo
Bird Aeris 9 blurple
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2830
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

:lol:

Zo erg is het ook weer niet.

Maar ik hoop die kans nog ooit eens te krijgen om naar een fietsenfabriek te gaan


Door een bureaucratische fout is ooit mijn paspoort vervallen verklaard.
Ik heb kreeeg hier ineens een brief van thuis, ik heb toen bezwaar aangetekend.
Blijkbaar was alles toen al in gang gezet en was er voor de vervalling geen terugweg en moest ik een nieuwe aanvragen.
De kosten hiervoor mocht ik zelf dragen terwijl het niet mijn fout was, ik heb de gemeente aansprakelijk gesteld, die verwijt de signalerende instantie en ga zo maar door.
Omdat ik geen directe noodzaak heb voor een paspoort en me prima red met een (niet vervallen te verklaren) ID-kaart, ga ik hier verder ook niks mee doen tot iemand de kosten op zich neemt.
De afgelopen 17 jaar stuur ik, elk jaar op dezelfde datum een aangetekende brief naar de gemeente of ze nog van plan zijn de kosten op zich te nemen.
Al 16 jaar krijg ik hetzelfde antwoord.
Principekwestie.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
kuijtje.nl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 560
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 12:55
Mijn mountainbike: Transition Trans AM, Lapierre Spicy FIT 5.0, Lapierre ProRace CF 9.9, Commencal Furious
Contacteer:

Lars TB schreef: zo 8 januari 2023, 18:34 En dan vergeet ik nog een heleboel partijen die onderdelen ontwikkelen en maken. Ook meestal niet op sportief gebied, maar wel mooie fietsonderdelen voor praktisch gebruik.
Als je wat verder kijkt dan enkel de grote merken dan gaat er een wereld open aan super mooie, hoog kwalitatieve, met vakmanschap gemaakte onderdelen, frames en accessoires. Gemaakt in NL en in de omringende landen.
Er zijn beginnende plannen van Eleven Zeros, Breet bikes en de De Bicyclehub om daar wat meer aandacht aan te gaan geven.
Plaats reactie