3 gpx van mtbroutes.nl samenvoegen

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Hans MTB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 20 oktober 2013, 11:20

Ik wil graag de routes valkenburg (Cauberg), Gulpen en Vijlen op 1 dag rijden, waarbij mijn Garmin Edge 520 mij de weg mag gaan wijzen.

Kan ik de routes vooraf aan elkaar koppelen, waarbij ik zelf de verbindingsstukjes kan maken. De routes sluiten nu namelijk net niet op elkaar aan. Of kan ik ergens op internet een gpx vinden waarbij de routes wel in 1 bestand verbonden zijn met elkaar?

In Garmin BaseCamp lukt het mij wel om de 3 routes te koppelen alleen dan wordt er een rechte lijn getrokken dus de 3 startpunten van de routes. Dan weet ik straks als ik fiets nog niet waar ik de afslag moet nemen.
aart93
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 11 september 2019, 12:41

Even in komoot (of iets vergelijkbaars) gpx'en maken van de verbindingsstukken en die in Basecamp er tussen plakken?
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7393
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Gewoon knippen en plakken in Basecamp...
1. Paar duplicaten maken in Basecamp van iedere route om te bewerken.
2. Die duplicaten gebruiken om segmenten te maken van waar je wilt beginnen tot waar je wilt doorsteken, eindigen, etc... door de punten waarin je niet geinteresseerd bent gewoon te verwijderen,
3. Die doorsteek gewoon met de kaart erachter in Basecamp tekenen (als het ingewikkelder is dan een rechte lijn)
4. Alle de segmenten die je gemaakt hebt selecteren en mergen, waarbij je in het process ze in de juiste volgorde moet zetten.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gerwin89
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 337
Lid geworden op: vr 6 maart 2020, 12:43

Www.judise.nl
3 routes inladen.
Aan elkaar maken zoals gewenst.
Een kind kan de was doen.....
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2830
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Tracklia voor tablets/ telefoons werkt ook prima.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Plaats reactie