Anne Terpstra op weg naar Tokio

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29972
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Het zijn allemaal topaankopen / aanbiedingen.
Maar het telt wel op.
Film hier, fietssport daar, autosport weer bij een ander. Sommigen willen nog voetbal kijken ook. Dan nog series, terugkijken en vooruitkijken.

Ik ben er eens kritisch naar gaan kijken :wink:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5597
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Jammer dat alles tegenwoordig via betaalde abonnementen en streaming moet gaan.
Dan kunnen ze de kabeltelevisie wel afschaffen.

Ik wacht het wel even af volgend jaar, maar wellicht dan maar ergens een abonnement afsluiten om mtb te kunnen bekijken.

Wielrennen kijk ik ook, maar dat wordt allemaal op Eurosport uitgezonden.
Als ik mag kiezen tussen NL en Engels commentaar dan vind Ik Nederlands toch prettiger.
Vulpes
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 205
Lid geworden op: vr 13 maart 2020, 17:33

Ik betaal graag een paar euro per jaar om niet naar reclames op Eurosport te kijken, je kan kiezen wat voor commentaar je wil in de app op je mobiel/smart tv.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5597
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Vulpes schreef: vr 26 augustus 2022, 17:17 Ik betaal graag een paar euro per jaar om niet naar reclames op Eurosport te kijken, je kan kiezen wat voor commentaar je wil in de app op je mobiel/smart tv.
Dat maakt het wel interessanter. Even afwachten nu of ze het mtben gaan uitzenden.
Die reclames op Eurosport word je af en toe wel tureluurs van idd.

EDIT. blijkbaar kun je dus alleen via de app kijken, hoe nu als ik het op mijn Mac (mini) wil bekijken?
In de appstore is geen GCN app voor de Mac.

Waarom maken ze alles zo lastig tegenwoordig, laat mensen gewoon in de browser kijken.
Alsof iedereen maar op zijn telefoontje moet gaan zitten kijken.
Vulpes
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 205
Lid geworden op: vr 13 maart 2020, 17:33

Ik kijk het op mn smart tv, of via chromecast. Volgens mij kan het ook in de browser.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5597
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Vulpes schreef: vr 26 augustus 2022, 22:03 Ik kijk het op mn smart tv, of via chromecast. Volgens mij kan het ook in de browser.
Volgens GCN kan ik niet in de browser kijken vanaf de locatie waar ik nu zit. (Nederland)

Laat maar zitten, blijkbaar kunnen ze tegenwoordig niet meer iets simpels maken.
Renagade
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 3 april 2022, 11:16

Net gezien dat morgen de downhill en zondag de xco beiden te zien zijn op eurosport 2.
Giant anthem gone :-q
Giant anyroad gone :lol:
Liv pique te koop
Gebruikersavatar
Juul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: vr 1 oktober 2004, 17:32
Mijn mountainbike: wordt gesponsord door Thijs Hendriks in Wanroij
Contacteer:

Discovery Plus bevalt mij meer dan prima. Heeft volgens mij meer dan GCN: alle series van Discovery (etc), nog heel veel meer series (wat ik niet kijk) en heeel veel sport via alle kanalen van Eurosport (zonder reclame).

(en nee, ik heb na overstap op glasvezel geen kabeltv meer, combineer het met NLziet - waar tegenwoordig ook de Belg op zit)
Sterke verhalen, mtb-kalender en coaching/trainingsschema's: Bikesight.nl
Trainingen: Strava
Routes: Komoot
Vulpes
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 205
Lid geworden op: vr 13 maart 2020, 17:33

Ga daar volgend seizoen naar overstappen.

Zelfs nederlands commentaar bij xco, ik trok het steenkolen engels van Brentsjes echt zo slecht.
ducatif1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 305
Lid geworden op: zo 20 november 2011, 12:42
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced Pro-2 29 model 2021
Contacteer:

Ook live op Nederland-1 of via nos.nl
Gebruikersavatar
Noin
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 523
Lid geworden op: zo 12 november 2006, 13:49

Vulpes schreef: zo 28 augustus 2022, 13:14 Ga daar volgend seizoen naar overstappen.

Zelfs nederlands commentaar bij xco, ik trok het steenkolen engels van Brentsjes echt zo slecht.
Ik mag het commentaar van Rob en Bart op redbull wel. Daarentegen was het commentaar op de nos echt tenenkrommend slecht. Gedurende de hele (naja; hele minus 1 ronde, wantja waarom zou je de eerste ronde toch ook uitzenden....) wedstrijd alleen maar herhaling van dezelfde historische statistieken ("oh PFP heeft de noord amerikaanse wedstrijden overgeslagen", en "dit jaar reed ze enkel wedstrijden X, Y, en Z") in plaats van dat er ook daadwerkelijk commentaar gegeven werd op *de wedstrijd* (e.g. pas drie minuten na dato had de commentator door dat Neff het groepje van Keller en Batten voorbij was, of dat Lecomte een halve ronde voor het einde Keller voorbij ging...).
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5597
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Vandaag even de XCO wedstrijd in Les Gets teruggekeken op Eurosport 2.
Commentaar duo is meer dan prima, veel nieuwtjes en zeker verstand van zaken.
Dan heb ik het wel over de mannen wedstrijd. Bij de vrouwen wedstrijd zit Hannah van Boven erbij, daar heb ik toch een stuk minder mee.

Buiten het feit dat het Engels van Brentjens niet zo best is, is het commentaar erg oppervlakkig.
Continu hoor je dezelfde opmerkingen en wordt er ook bijna nooit dieper ingegaan op bepaalde mountainbike gerelateerde zaken.

Enige nadeel aan Eurosport zijn die vervelende reclames :-{

Commentaar op de NOS, dan weet ik al precies wie je bedoeld, iemand die alleen maar feitjes en randzaken oprakelt zonder zich met de wedstrijd bezig te houden. Daar heb je idd niks aan.
Bike-chica
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 13:41
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 910
Contacteer:

Wat moet Anne zich klote voelen.... net nú een ontsteking! :((
En dus van p1 overall terug naar p3.
Wel echt suuuuupergoed seizoen natuurlijk! :-q

Het afscheid op RedBull TV was er eentje met tranen voor Rob Warner. Mooie tv om te zien.
En Nino....?!!?? Ach ja, wat moet ik nog over Nino zeggen he? :kiss:
Vraag mij niet: 'Man er uit of Scott er uit?' :lol: :bier:

https://www.gofundme.com/f/mountainbike-nl
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Anne is op vakantie met de E bike. Ze rijdt plaats 9 in E-EWS Finale Ligure.
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

corex schreef: vr 30 september 2022, 08:29 Anne is op vakantie met de E bike. Ze rijdt plaats 9 in E-EWS Finale Ligure.
Van de10 deelnemers ;)
Maar wel tof dat ze hier aan deelneemt Natuurlijk.
Have fun!
Rinse.
Plaats reactie