MTB Marathon Amerongen 2022

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4692
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Uhm ... duidelijk aangekondigde afsluiting? In het Amerongen/Leersum topic werd juist nog aangegeven dat het parcours gewoon toegankelijk was ... :-?

En als ik dan lees dat een van de 'ceo's' :tong van de UHR nergens van gehoord heeft (door organisatie is ingelicht..) vraag ik me toch een beetje af wat dit voor tegenstrijdige informatie is? 8)

En wat zijn toeristen? :roll:
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Araldo
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 22:30
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert

hanjovdberg schreef: zo 25 september 2022, 11:03 Uhm ... duidelijk aangekondigde afsluiting? In het Amerongen/Leersum topic werd juist nog aangegeven dat het parcours gewoon toegankelijk was ... :-?

En als ik dan lees dat een van de 'ceo's' :tong van de UHR nergens van gehoord heeft (door organisatie is ingelicht..) vraag ik me toch een beetje af wat dit voor tegenstrijdige informatie is? 8)

En wat zijn toeristen? :roll:
Uhm … ik denk dat de ‘CEO’ dan misschien heeft zitten slapen, want het staat gewoon aangekondigd op de eigen website en Facebook. Het bericht is alleen redelijk recent, dus wellicht is de organisatie pas laat op de hoogte gesteld.
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2813
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Giant-E schreef: zo 25 september 2022, 09:11 Ik snap Peelrijder ook wel hoor, maar als organisatie kan je hier inderdaad weinig aan doen.
Let it go. Niemand, op jezelf na, is geïnteresseerd in jouw tijd. En jij weet zelf wel waar je stond die dag.
Eerlijk, boeit mij het geen reet wat de rest vind.

Als ik het te kwaad zou hebben, kan ik het complete veld laten diskwalificeren.

Hoe marginaal mijn optreden ook is, het is een prinicipekwestie en principes zijn me heilig.

Als ik als enige verkeerd was gereden, voor de kopgroep uitkwam en zo de winst had kunnen pakken was het dan ook een legitieme overwinning geweest?

Regels zijn regels, punt.

En ik zal wel eens eerst afwachten wat de organisatie hier op te zeggen heeft, speculeren heeft geen zin en daar is niemand mee geholpen.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2134
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Ik vind dat je in deze gewoon gelijk hebt.
Er is niet voor niks een parcours opgesteld dat je dient te rijden.

Verder heb ik niks met wedstrijden en weet ik niets van de praktische organisatie maar ja daarom is er juist een organisatie om het goed te regelen voor degene die rijden.
Gebruikersavatar
HansGSX-R
All rounder
All rounder
Berichten: 72
Lid geworden op: wo 6 april 2022, 18:07
Mijn mountainbike: Cube stereo hybrid 140 hpc race

Giant-E schreef: za 24 september 2022, 20:08 Vaste parcours nog te rijden, of is alles naar de klote gereden?
Valt redelijk mee. Net een rondje gedaan, maar eigenlijk is het er beter op geworden :D Veel remkuilen zijn weer vlakgereden en slechts hier en daar een plas water.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4823
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Ook net terug, 1e stuk vanaf LE aardig nat hoor, met veel plassen en sporen blubber. Denk dat er plaatselijk toch nog wat buien zijn gevallen.
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2813
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Wordt die kombocht een stukje na de marmottenbak nog ooit aangeduid met 'Waterbottle wasteland' ?
Wat een enorme hoeveelheid bidons lagen daar joh :lol:
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Gebruikersavatar
HansGSX-R
All rounder
All rounder
Berichten: 72
Lid geworden op: wo 6 april 2022, 18:07
Mijn mountainbike: Cube stereo hybrid 140 hpc race

Giant-E schreef: zo 25 september 2022, 17:38 Ook net terug, 1e stuk vanaf LE aardig nat hoor, met veel plassen en sporen blubber. Denk dat er plaatselijk toch nog wat buien zijn gevallen.
Is goed mogelijk, kreeg halverwege (voor mij ergens tussen Amerongen en Elst) een flinke bui op m'n pet :D
Bamboocha
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 168
Lid geworden op: ma 12 april 2021, 15:02
Mijn mountainbike: Ghost Lector fs

Mario070 schreef: zo 25 september 2022, 07:20
Was jij dat op dat afdalinkje :-{
Geen idee, zal vast niet de enige zijn geweest die het rubber niet beneden hield. Was ergens na Harry volgens mij, maar kan me er weinig van herinneren. Volgens mij was mijn vizier los en waarschuwde men me om niet op mijn eigen bril te gaan staan.

Wist in de eerste 10 minuten even niet meer hoe ik op de route gekomen was, waar de auto stond of wat ik überhaupt aan het doen was.

Vreemde ervaring, dat wel.
Vandaag gelukkig alleen maar spierpijn in mijn nek, schouders en een pijnlijke knie.
Trek fuel 90
Trek y11
Giant MCM
Merida carbon race
Merida Big nine

Radon Jealous al10 SL
Cube Nuroad ex
Ghost Lector fs sf
mtbmorron
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 329
Lid geworden op: wo 5 januari 2011, 00:33
Mijn mountainbike: specialized s-works

Peelrijder schreef: zo 25 september 2022, 18:13 Wordt die kombocht een stukje na de marmottenbak nog ooit aangeduid met 'Waterbottle wasteland' ?
Wat een enorme hoeveelheid bidons lagen daar joh :lol:
Dat was idd bizar! Keuze genoeg,😂

Mijn eindtijd is wel aangepast de tijd die op de site stond,en mijn eigen geklokte tijd zat 2 minuten verschil ! En een plekkie opgeschoven 😜 46e bijna winst😂
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10857
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Die ruimen we wel even op.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2813
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Bamboocha schreef: zo 25 september 2022, 19:24
Mario070 schreef: zo 25 september 2022, 07:20
Was jij dat op dat afdalinkje :-{
Geen idee, zal vast niet de enige zijn geweest die het rubber niet beneden hield. Was ergens na Harry volgens mij, maar kan me er weinig van herinneren. Volgens mij was mijn vizier los en waarschuwde men me om niet op mijn eigen bril te gaan staan.

Wist in de eerste 10 minuten even niet meer hoe ik op de route gekomen was, waar de auto stond of wat ik überhaupt aan het doen was.

Vreemde ervaring, dat wel.
Vandaag gelukkig alleen maar spierpijn in mijn nek, schouders en een pijnlijke knie.
Volgens mij heb ik je ook zien liggen dan.

Goed om te horen dat het goed met je gaat, heb het wel eens slechter horen aflopen.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2813
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

bert l. schreef: zo 25 september 2022, 19:38 Die ruimen we wel even op.
Je kan een groothandel beginnen denk ik als je ze allemaal hebt 😂
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10857
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Peelrijder schreef: zo 25 september 2022, 19:52
bert l. schreef: zo 25 september 2022, 19:38 Die ruimen we wel even op.
Je kan een groothandel beginnen denk ik als je ze allemaal hebt 😂
Verkopen levert geld op. Van échte wedstrijdrenners geweest.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6130
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Araldo schreef: zo 25 september 2022, 11:27 Uhm … ik denk dat de ‘CEO’ dan misschien heeft zitten slapen, want het staat gewoon aangekondigd op de eigen website en Facebook. Het bericht is alleen redelijk recent, dus wellicht is de organisatie pas laat op de hoogte gesteld.
De info zelf gehaald
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gesloten