Karoo 2 , hartslagmeter

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Dennis75
All rounder
All rounder
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 6 mei 2022, 10:40
Mijn mountainbike: Scott Scale 970 2022

Is het mogelijk om een Garmin Tactical horloge te koppelen aan een Karoo 2? dit ivm de hartslagmeter. Ik kan het online niet vinden. En wanneer dit niet kan, ben je dan aangewezen op een Hammerhead hartslagband of kan het een willekeurig merk zijn.

Alvast bedankt :-q
Karren maar!!
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1450
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Zo uit m'n hoofd laat een Garmin horloge zichzelf zien als ANT+ hartslagmeter, als de Karoo daar mee overweg kan zou het moeten werken.

Of je het wilt is een tweede. Een borstband is namelijk wel secuurder en aan te raden boven een polshartslagmeter (tijdens het sporten/flink bewegen).
Gebruikersavatar
javawa
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 250
Lid geworden op: ma 2 juli 2012, 22:10
Contacteer:

MarkMeisner schreef: ma 11 juli 2022, 22:52Zo uit m'n hoofd laat een Garmin horloge zichzelf zien als ANT+ hartslagmeter
De Garmin Instinct Tactical kan zich als zodanig laten zien, maar dan moet je dat wel instellen. Standaard staat het uit.
Handleiding schreef:Hartslaggegevens verzenden naar Garmin toestellen
U kunt uw hartslaggegevens verzenden vanaf uw Instinct® toestel en bekijken op gekoppelde Garmin® toestellen.
OPMERKING: Het verzenden van hartslaggegevens verkort de levensduur van batterij.
Houd MENU ingedrukt vanuit de hartslagwidget.
Selecteer Hartslagopties > Deel hartslag.
Het Instinct toestel begint uw hartslaggegevens te verzenden en Hartslaggegevens verzenden wordt weergegeven.
OPMERKING: U kunt alleen de hartslagwidget bekijken terwijl u vanuit de hartslagwidget hartslaggegevens verzendt.
Koppel uw Instinct toestel met uw Garmin ANT‍+® compatibele toestel.
OPMERKING: De aanwijzingen voor het koppelen verschillen voor ieder Garmin compatibel toestel. Raadpleeg uw gebruikershandleiding.
TIP: Selecteer een willekeurige knop en selecteer Ja om het verzenden van uw hartslaggegevens te stoppen.
Dennis75
All rounder
All rounder
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 6 mei 2022, 10:40
Mijn mountainbike: Scott Scale 970 2022

javawa schreef: ma 11 juli 2022, 23:08
MarkMeisner schreef: ma 11 juli 2022, 22:52Zo uit m'n hoofd laat een Garmin horloge zichzelf zien als ANT+ hartslagmeter
De Garmin Instinct Tactical kan zich als zodanig laten zien, maar dan moet je dat wel instellen. Standaard staat het uit.
Handleiding schreef:Hartslaggegevens verzenden naar Garmin toestellen
U kunt uw hartslaggegevens verzenden vanaf uw Instinct® toestel en bekijken op gekoppelde Garmin® toestellen.
OPMERKING: Het verzenden van hartslaggegevens verkort de levensduur van batterij.
Houd MENU ingedrukt vanuit de hartslagwidget.
Selecteer Hartslagopties > Deel hartslag.
Het Instinct toestel begint uw hartslaggegevens te verzenden en Hartslaggegevens verzenden wordt weergegeven.
OPMERKING: U kunt alleen de hartslagwidget bekijken terwijl u vanuit de hartslagwidget hartslaggegevens verzendt.
Koppel uw Instinct toestel met uw Garmin ANT‍+® compatibele toestel.
OPMERKING: De aanwijzingen voor het koppelen verschillen voor ieder Garmin compatibel toestel. Raadpleeg uw gebruikershandleiding.
TIP: Selecteer een willekeurige knop en selecteer Ja om het verzenden van uw hartslaggegevens te stoppen.
Top dankjewel , gelukt.
Karren maar!!
Dennis75
All rounder
All rounder
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 6 mei 2022, 10:40
Mijn mountainbike: Scott Scale 970 2022

MarkMeisner schreef: ma 11 juli 2022, 22:52 Zo uit m'n hoofd laat een Garmin horloge zichzelf zien als ANT+ hartslagmeter, als de Karoo daar mee overweg kan zou het moeten werken.

Of je het wilt is een tweede. Een borstband is namelijk wel secuurder en aan te raden boven een polshartslagmeter (tijdens het sporten/flink bewegen).
Klopt maar wou het even uitproberen via mn horloge.
Karren maar!!
Dennis75
All rounder
All rounder
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 6 mei 2022, 10:40
Mijn mountainbike: Scott Scale 970 2022

Ik heb inmiddels een Polar H9 band gekocht. Werkt super :-q
Karren maar!!
Plaats reactie