World Cup MTB

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Wellicht een livestream via nos.nl. Maar cheeta, jij mag gewoon op redbull.tv kijken toch?
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7362
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Afhankelijk van m'n weekendplannen en met VPN verbindingen is het ook wel te by-passen,
maar het gaat meer om het principe (mede omdat het toch wel te by-passen is).
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
den Bart
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: do 7 mei 2015, 15:16

Speedfreak98 schreef: di 6 oktober 2020, 16:29 Zaterdag het WK XCO in Leogang om 12:15 de vrouwen en om 14:45 de mannen. Te zien op redbull.tv. Morgen team relay en e-mtb maar dat zend redbull niet uit. Er is wel een livestream via de site www.bikewm2020.com.
waar zie jij de livestream op die site als ik vragen mag?
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Op de homepage van www.bikewm2020.com/en aan de rechterkant staat live en daar onder cams. Vanmiddag vergeten te testen of er beeld was. Via instagram van Bart Brentjens mee gekregen dat Pidcock heeft gewonnen bij de E-mtb, inmiddels staan de uitslagen op de site. Frankrijk heeft team relay gewonnen, zo te zien heeft Nederland niet mee gedaan.
aappii
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: za 26 juli 2008, 13:53

Ah ik post net een oproep om massaal bij de NOS te vragen of de geoblock eraf mag in het downhill segment (denk ook meer volk dat er langs komt). Ik wist nog niet van dit topic af, scrolde er per toeval langs.

Maar als we dus aan de NOS vragen of de geoblock eraf mag miss zien ze in dat er wel degelijk een markt voor is in Nederland. Voorgaande jaren hebben we hier toch ook nooit last van gehad met de NOS?

Ja kan het reactieformulier hieronder gebruiken of via twitter op: @NOScommunicatie.

https://over.nos.nl/uw-reacties/uw-vraag-of-reactie
pimmedoris
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 259
Lid geworden op: ma 19 november 2012, 19:30

Speedfreak98 schreef: wo 7 oktober 2020, 18:06 Op de homepage van www.bikewm2020.com/en aan de rechterkant staat live en daar onder cams. Vanmiddag vergeten te testen of er beeld was. Via instagram van Bart Brentjens mee gekregen dat Pidcock heeft gewonnen bij de E-mtb, inmiddels staan de uitslagen op de site. Frankrijk heeft team relay gewonnen, zo te zien heeft Nederland niet mee gedaan.
Volgens mij krijg je dan alleen de webcam te zien die je 's winters ook gebruikt om te kijken of het sneeuwt...
ThijsE
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 658
Lid geworden op: vr 3 januari 2020, 09:15
Mijn mountainbike: een raw en een oranje

Op www.nos.nl/sport staat;

De strijd om de regenboogtruien in het mountainbiken is zaterdag live te zien op NOS.nl De vrouwen beginnen om 12.00 uur, de mannen om 14.30. Beide wedstrijden worden voorzien van commentaar door Jeroen Koster en Thijs Al.

Wordt dus uitgezonden via nos.nl.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7362
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

ThijsE schreef: vr 9 oktober 2020, 16:18De strijd om de regenboogtruien in het mountainbiken is zaterdag live te zien op NOS.nl De vrouwen beginnen om 12.00 uur, de mannen om 14.30. Beide wedstrijden worden voorzien van commentaar door Jeroen Koster en Thijs Al.
... en de zondag?
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
ThijsE
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 658
Lid geworden op: vr 3 januari 2020, 09:15
Mijn mountainbike: een raw en een oranje

cheeta schreef: vr 9 oktober 2020, 16:43
ThijsE schreef: vr 9 oktober 2020, 16:18De strijd om de regenboogtruien in het mountainbiken is zaterdag live te zien op NOS.nl De vrouwen beginnen om 12.00 uur, de mannen om 14.30. Beide wedstrijden worden voorzien van commentaar door Jeroen Koster en Thijs Al.
... en de zondag?
Staat verder niks over vermeld helaas.
Yugor
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 652
Lid geworden op: ma 16 november 2009, 16:41
Mijn mountainbike: B W Green
Contacteer:

I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Makkelijk schreef: wo 7 oktober 2020, 13:04 Wellicht een livestream via nos.nl. Maar cheeta, jij mag gewoon op redbull.tv kijken toch?
Inderdaad gewoon via no's.nl te kijken dus we hebben niets te klagen :-q
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

I_do schreef: vr 9 oktober 2020, 19:46
Makkelijk schreef: wo 7 oktober 2020, 13:04 Wellicht een livestream via nos.nl. Maar cheeta, jij mag gewoon op redbull.tv kijken toch?
Inderdaad gewoon via no's.nl te kijken dus we hebben niets te klagen :-q
Kunnen we de downhill dan wel bekijken op redbull? XC heb ik geen interesse in, probleem is juist dat NOS alleen XC behandeld.
Waar woke is, is vuur
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Yugor schreef: vr 9 oktober 2020, 19:18 geo-block Netherlands (only XCO)

https://www.redbull.com/int-en/events/u ... strictions
Goed nieuws!
Zouden de mails hebben geholpen? :D
Waar woke is, is vuur
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Kun je via Nos.nl ook de uitzending terug bekijken?
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Makkelijk schreef: vr 9 oktober 2020, 22:39
I_do schreef: vr 9 oktober 2020, 19:46

Inderdaad gewoon via no's.nl te kijken dus we hebben niets te klagen :-q
Kunnen we de downhill dan wel bekijken op redbull? XC heb ik geen interesse in, probleem is juist dat NOS alleen XC behandeld.
Oh sorry, ik volg juist de xc op moment, beetje tunnelvisie. Dh durf ik niet te zeggen :-{
Plaats reactie