Les Hautes Rivieres topic

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

bramdr schreef: wo 23 september 2020, 20:39 Ik zou zondag voor de eerste keer in LHR willen gaan rijden?
Iemand die wil samen rijden? Ik rij elk weekend enduro dus bij voorkeur een wat hoger niveau.
Wat is een hoger niveau? Pas ik dan in dat gewenste niveau?
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Plan is ook 3 of 4 Oktober te gaan. Onder voorbehoud van weer en Corona.
@BrainW afspreken eventueel?
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Misschien wil ik 3 oktober ook nog wel mee :-q
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
pieterw33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 19 september 2017, 10:19

Ik eventueel ook wel als het weer dan beter is.
bramdr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 388
Lid geworden op: za 11 juli 2009, 16:07
Mijn mountainbike: Specialized epic S-works, Specialized stumpjumper fsr S-works, Canyon Strive CFR
Contacteer:

graduzzi schreef: do 24 september 2020, 18:21
bramdr schreef: wo 23 september 2020, 20:39 Ik zou zondag voor de eerste keer in LHR willen gaan rijden?
Iemand die wil samen rijden? Ik rij elk weekend enduro dus bij voorkeur een wat hoger niveau.
Wat is een hoger niveau? Pas ik dan in dat gewenste niveau?

Ik merk dat jij wat vaker naar LHR gaat? Dan zal je de trails waarschijnlijk goed kennen?
Het zou leuk zijn voor mij om met iemand mee te gaan die het daar al wat kent.
Een afdaling volle bak naar beneden rijden en terwijl op de gps rijden is niet zo handig.

Mijn niveau kan ik niet goed inschatten, normaal ging ik in 2020 een paar wedstrijden rijden. Maar corona dacht daar anders over.
Op strava rijd ik af en toe eens een top 10 plaats op een ( bekende trailforks ) afdaling in de Belgische Ardennen.

Heb je zin om mee te gaan? Ik ben flexibel qua uren.
bramdr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 388
Lid geworden op: za 11 juli 2009, 16:07
Mijn mountainbike: Specialized epic S-works, Specialized stumpjumper fsr S-works, Canyon Strive CFR
Contacteer:

pieterw33 schreef: wo 23 september 2020, 21:30 Ik wilde eerst de Zondag gaan, maar met het weer wat ze afgeven weet ik niet of ik nog ga. 3 uur in de auto zitten om de helft van de tijd in de regen te fietsen wordt ik niet gelukkig van. Waar moet je vandaan komen?
Ik kom van omgeving Leuven, België. Carpoolen is eventueel mogelijk indien onze route kruist.
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

graduzzi schreef: do 24 september 2020, 18:27 Plan is ook 3 of 4 Oktober te gaan. Onder voorbehoud van weer en Corona.
@BrainW afspreken eventueel?
Hey, zou lachen zijn om met iemand te rijden die t daar goed kent (ik ben er 1x geweest)... Maaarrrrr zowel mijn maat als ik zijn eeuh, niet mega fit zeg maar. Ik ben downhill ook niet echt de rapster, waar mijn maat dan weer wel een aardige shredder is.
Kans is groot dat wij dan een redelijk blok aan je been zijn. Wij gaan ook meer voor t kamperen/bier/even eruit, dus voor de gezelligheid moet je ons juist weer wel hebben :-D

Het weerbericht ziet er tot nu toe alleen niet best uit :-(
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Komende week kunnen we wel wat afspreken, als er wat meer zekerheid is kwa weer. Ik zal er iig zijn om negen uur. Dan heb ik de hele dag de tijd om voldoende trails te rijden
bramdr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 388
Lid geworden op: za 11 juli 2009, 16:07
Mijn mountainbike: Specialized epic S-works, Specialized stumpjumper fsr S-works, Canyon Strive CFR
Contacteer:

graduzzi schreef: do 24 september 2020, 20:47 Komende week kunnen we wel wat afspreken, als er wat meer zekerheid is kwa weer. Ik zal er iig zijn om negen uur. Dan heb ik de hele dag de tijd om voldoende trails te rijden
Oke, we zien volgende week wel. Dan wordt het dit weekend een lokaal rondje.
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3250
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Ik sluit ook graag eens aan, alleen heb nooit tijd :-{
Niet de snelste, maar lang hoef je niet te wachten.
Begin volgende week kan ik wel.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1800
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

pieterw33 schreef: do 24 september 2020, 19:31 Ik eventueel ook wel als het weer dan beter is.
Als mijn charger demper dan terug is wil ik evt wel mee :D
Rij ik wel met Pieter samen haha :winkie:
Maar das even afwachten dus, zonder demper in de vork ist lastig biken..
Gebruikersavatar
Freedazed
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 10:07
Mijn mountainbike: Yeti ASR SL & Yeti 4x 088/100, On-one Inbred, Evil the Following, Trek Slash

Vandaag geweest.. Lag er 100% super bij.. En de hele dag droog geweest met vaak nog een zonnetje ook.. Wat een super gave omgeving en trails! Ik ga hier zeker nog heeel vaak heen.
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Makkelijk schreef: do 24 september 2020, 18:42 Misschien wil ik 3 oktober ook nog wel mee :-q
Dan zouden we kunnen carpoolen
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

graduzzi schreef: vr 25 september 2020, 05:37
Makkelijk schreef: do 24 september 2020, 18:42 Misschien wil ik 3 oktober ook nog wel mee :-q
Dan zouden we kunnen carpoolen
Doen we! Even het weerbericht afwachten
Waar woke is, is vuur
bramdr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 388
Lid geworden op: za 11 juli 2009, 16:07
Mijn mountainbike: Specialized epic S-works, Specialized stumpjumper fsr S-works, Canyon Strive CFR
Contacteer:

Dinsdag, woensdag en zaterdag geven ze droog weer.
Ik kan echter woensdag niet, dus dinsdag en zaterdag, iemand een voorkeur?
Plaats reactie