Bikeparks 2020 -> 2021->2022->2023->2024

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
hurck
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 419
Lid geworden op: ma 7 maart 2011, 11:17

Inderdaad. Dat nieuwe middenstuk is wel leuk geworden (waar ze die brug hebben afgebroken). Hopelijk raakt de lijn verder af in de volgende weken, nu loopt die lekker dood en moet je net als je in de flow zit hard in de remmen om op het oude stuk aan te sluiten 😀

Edit: jw was met net voor :D
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3836
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

JW schreef: do 20 augustus 2020, 10:33 Idd Morzine en Les Gets, daar zie je veel pro's. Danny Hart toen ook gezien ja.
MVMVML schreef: ma 17 augustus 2020, 09:44 Zaterdag topdag gehad in Ferme Libert :D
...
Ja was mooi, was er ook. Heerlijk drifton in de blub ook.

Die nieuwe tafels in het midden zijn leuk. Moet wel warp speed gaan om ze te halen, bijtrappen was niet te doen. Wel gehaald na paar keer hard aan einde tafel landen. Best 'n stukje en je waant je in een ander bikepark, zo smooth zijn die.
Ja het was totaal veranderd in het midden ja. Wij zaten echt zo van... huh? Waar is dat dubbele pad en die drop en zo gebleven voor de bosingang?

Wel smooth gedaan ja, het was echt nog helemaal vers leek het wel... totdat wij eroverheen reden na de regen....
Gebruikersavatar
crapforbrains
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 208
Lid geworden op: di 24 maart 2015, 19:41
Mijn mountainbike: Nordest Bardino 2

MVMVML schreef: do 20 augustus 2020, 09:11 [...] die lift [..]
Afbeelding :-{

:wink:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3836
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

crapforbrains schreef: do 20 augustus 2020, 16:25
MVMVML schreef: do 20 augustus 2020, 09:11 [...] die lift [..]
Afbeelding :-{

:wink:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ah geloof me, het is even wennen en na verloop van tijd krijg je het te pakken. :wink:
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1723
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

vandeweek een avondje wezen spelen in het Bikeparkje bij Kleve. Zijn er meer mensen van hier die daar wel eens komen? Zou wel eens wat tricks willen afkijken om de linker lijn helemaal te kunnen rijden. Heb de eerste en de laatste gapjump van de linker lijn kunnen doen en de wallride, maar de middelste gapjump en de hoge houten drop vond ik te indrukwekkend....
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Ik ben er een paar keer geweest tijdens een clinic, maar verder niet.
Je moet namelijk lid zijn van de plaatselijke club om daar te mogen rijden, is privé terrein.
Die gap is kwestie van voldoende snelheid, die drop heb ik nog niet gedaan.
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1723
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

dan heb ik de bordjes niet goed gelezen denk ik. Waar heb je die info vandaan?
Die gap op de foto is wel gelukt, maar daarna komen er nog 1 of 2 die wat hoger zijn.

Heb wel gezien dat MTB Flow daar clinics geeft ja, misschien dat maar eens doen
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3836
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

18 en 19 september zijn we in Willingen en Winterberg. Mochten er nog meer zin an hebben :bier:
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 387
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Ik ben nu in Winterberg. Gisteren super rustig, droog met zon alleen grote lift open. Vandaag beetje vochtig.
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 387
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Impressie van mijn ‘hoogte punten’ Winterberg afgelopen week.

https://youtu.be/Qg9Bc4DL00I
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

MVMVML schreef: do 27 augustus 2020, 11:27 18 en 19 september zijn we in Willingen en Winterberg. Mochten er nog meer zin an hebben :bier:
Ik was 't wel van plan, maar kijk even wat het weer doet. Ik ga in een tentje slapen, dus dan wil ik alles wel een beetje droog houden.

Ik heb sinds corona letterlijk 2x gefietst, dus ik ga gewoon een beetje aankloten in m'n eentje, rustig aan, maar voor een biertje ben ik altijd wel te porren. Drinken heb ik wel veel geoefend in coronatijd, dus dat gaat wel goed :-q
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3836
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

BrianW schreef: ma 31 augustus 2020, 10:24
MVMVML schreef: do 27 augustus 2020, 11:27 18 en 19 september zijn we in Willingen en Winterberg. Mochten er nog meer zin an hebben :bier:
Ik was 't wel van plan, maar kijk even wat het weer doet. Ik ga in een tentje slapen, dus dan wil ik alles wel een beetje droog houden.

Ik heb sinds corona letterlijk 2x gefietst, dus ik ga gewoon een beetje aankloten in m'n eentje, rustig aan, maar voor een biertje ben ik altijd wel te porren. Drinken heb ik wel veel geoefend in coronatijd, dus dat gaat wel goed :-q
2 x sinds een half jaar? Da's niet veel nee :o

Biertjes gaan er sowieso in. We zitten in centrum Winterberg in een hotel. :winkie:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3836
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

surfroy01 schreef: zo 30 augustus 2020, 08:32 Impressie van mijn ‘hoogte punten’ Winterberg afgelopen week.

https://youtu.be/Qg9Bc4DL00I
Lekker toch :bier:

Waren dat wandelaars die terugliepen? :~
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 898
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Nou, ik zag vanochtend op Instagram dat ze flink aan het zagen zijn rondom de Black Line. Weg bomen... :-{
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

MVMVML schreef: di 1 september 2020, 08:54
BrianW schreef: ma 31 augustus 2020, 10:24

Ik was 't wel van plan, maar kijk even wat het weer doet. Ik ga in een tentje slapen, dus dan wil ik alles wel een beetje droog houden.

Ik heb sinds corona letterlijk 2x gefietst, dus ik ga gewoon een beetje aankloten in m'n eentje, rustig aan, maar voor een biertje ben ik altijd wel te porren. Drinken heb ik wel veel geoefend in coronatijd, dus dat gaat wel goed :-q
2 x sinds een half jaar? Da's niet veel nee :o

Biertjes gaan er sowieso in. We zitten in centrum Winterberg in een hotel. :winkie:
Ik pak ook die camping wat meer bij het centrum, ook eens een keer het 'nachtleven' van Winterberg checken :lol: Die camping vlakbij de lift is wel nice maar het is echt best een eind wandelen nog naar het centrum vanaf daar.
Plaats reactie