ma 31 augustus 2020, 22:15
Vandaag hier gereden.
Gele lus?
Welke gele lus?
Precies!, die is er niet en dat helpt niet.
of ja een stukje bij groen en paars, maar die vertrouwde ik niet dus maar op gps gereden.
Vanuit Kalmthout gestart, op gegeven moment ergens de heide op gereden via de gps en die stuurde me door een stuk waar je niet mocht fietsen (stiekem toch gedaan). Aan het eind kwam ik ergens voor een heuvel bij de landduin (zo heet het op de kaart in strava).
Vanaf daar het grenspad gereden tot je op de rode lus uitkomt.
Rode lus, niet heel bijzonder, wel aardig en ligt er uitstekend bij.
Zonde dat de 'flow' er door te kort draaiwerk wat uitgaat.
Verder prima, leuk voor erbij.
Vanaf daar op de gps richting Ossendrecht gereden, stukje via een .gpx die ik van mtbroutedatabase.be had gehaald, maar die week ENORM af.
3 keer een stukje opnieuw gereden omdat de afslag 200 meter verder lag dan de gps aangaf. (dit ligt niet aan mijn wahoo, mensen die ik tegenkwam reden dezelfde .gpx op een garmin met hetzelfd probleem)
Toen ik bij Joodse begraafplaats was ben ik omgedraaid richting Ossendrecht op het adres wat iemand hier gepost had.
Het was even zoeken naar grenspaal 263, want begrijpend lezen.....
Vanaf daar de groene lus gereden, toen deze overging in paars, de paarse lus gereden (bordje gemist t.h.v. duimdreef / zichtdreef, best lang moeten zoeken, bleek dat het bordje gewoon op de heuvel stond....).
Waar de lus weer combineert met paars/ groen, de groene lus afgemaakt.
Zoals ik al zei was het vertrouwen in de bordjes een beetje weg dus vanaf de groene lus de route terug naar Kalmthout op de gps (en veel over de weg) gereden.
Paarse lus is de absolute winnaar van vandaag en staat ook meteen in mijn top 5!
Wel gelachen om de bordjes 'easy en hard' bij een afdaling, zo 'hard' was de 'hard' niet, haha.
Groene lus is een beetje naar de getver gereden, wel jammer want hij begon leuk, maar paars is leuker!
1. paars
2. groen
3. rood
Leuk om een keer gedaan te hebben, maar ik ga er niet speciaal voor terug.
Statistieken:
72,8km
261hm
21,7km/u gem.
3:21:15 gereden
Lastig