Bikeparks 2020 -> 2021->2022->2023->2024

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3835
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

maaf2 schreef: ma 18 mei 2020, 11:27 Ik dacht gelezen te hebben dat je per keer betaalt nu, iemand enig idee wat dat kost?
Nee dat is niet zo. Alleen je kan je kaart niet meer inwisselen.
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1069
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Fijn dat er iemand beter in Duits is dan ik :)
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 898
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Ik vertrek zondag met de camper weer naar Winterberg. Ga altijd op maandag fietsen, normaal gesproken is er dan niet veel te doen, hopelijk is dat nu nog..
mikstad
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 593
Lid geworden op: do 26 februari 2009, 22:42
Mijn mountainbike: Wil fietsen!

Iemand al in Winterberg of in Willingen geweest vanuit Nederland? Ik vraag me hoe er op gereageerd wordt op Nederlanders omdat het reisadvies nog altijd officieël is alleen voor noodzakelijke reizen.

Wij willen ook gaan deze of volgende week :)
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5581
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Afbeelding

Grens is gewoon open, geen controle.
Ausnahme: In Niedersachsen und Nordrhein-Westfalen wurde die generelle Quarantänepflicht für Menschen, die aus dem Ausland einreisen, außer Vollzug gesetzt.
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Willingen is geen NRW maar winterberg wel. Mondkapjes op in de liften en onder de fullface.
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 898
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Is dat een verplichting ja? Onder de fullface?
Geen probleem, heb genoeg op voorraad. Bekende van me importeert ze met miljoenen tegelijk. :winkie:
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7395
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

https://www.youtube.com/watch?v=smMV5MZXOzs

Winterberg legt het zelf even uit:
1) Fullface is verplicht
2) Fulface ophouden of mondkapjes
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 898
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Ja, dat had ik zelf ook gezien. Dacht dat Timo er geweest was en de regels aangepast waren. Hopelijk niet dus.
TiesT
All rounder
All rounder
Berichten: 112
Lid geworden op: vr 18 januari 2008, 21:51
Mijn mountainbike: rolt op renegades

Ben er gisteren heel de dag geweest. Er zijn weinig corona beperkingen.
- je dient altijd je fullface op te houden, vooral in de lift. Iedereen houdt zich hier netjes aan.
Je gaat gewoon met 3 man in de lift, geen extra wachttijd dus. Het was gisteren sowieso heerlijk rustig op een perfecte baan.

- Je liftpas hoef je niet terug te brengen aan het eind van de dag. Ideaal. De frietkraam is ook als vanouds gewoon open. Perfecto!
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3835
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

TiesT schreef: di 19 mei 2020, 07:57 Ben er gisteren heel de dag geweest. Er zijn weinig corona beperkingen.
- je dient altijd je fullface op te houden, vooral in de lift. Iedereen houdt zich hier netjes aan.
Je gaat gewoon met 3 man in de lift, geen extra wachttijd dus. Het was gisteren sowieso heerlijk rustig op een perfecte baan.

- Je liftpas hoef je niet terug te brengen aan het eind van de dag. Ideaal. De frietkraam is ook als vanouds gewoon open. Perfecto!
Klinkt top :winkie: :-q
mikstad
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 593
Lid geworden op: do 26 februari 2009, 22:42
Mijn mountainbike: Wil fietsen!

Thnx TiesT!
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5581
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Timo schreef: ma 18 mei 2020, 22:55 Willingen is geen NRW maar winterberg wel.
Verrek ja, altijd gedacht dat het gewoon NRW was.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Ik ga vrijdag die kant op, voorkeur heeft Willingen maar omdat ze dicht bij elkaar liggen wordt het misschien wel Winterberg.
Winterberg is voor zo ver ik heb gehoord een FF helm voldoende, die je wel de hele dag op moet houden en in Willingen moet je daaronder nog bescherming dragen in de vorm van mondkapje of sjaaltje.

Heb tot nu toe nog geen aanpassing van de regels in Hessen gezien, "officieel zouden ze je dus 2 weke in quarantaine kunnen houden :P
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3835
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Timo schreef: di 19 mei 2020, 09:39 Ik ga vrijdag die kant op, voorkeur heeft Willingen maar omdat ze dicht bij elkaar liggen wordt het misschien wel Winterberg.
Winterberg is voor zo ver ik heb gehoord een FF helm voldoende, die je wel de hele dag op moet houden en in Willingen moet je daaronder nog bescherming dragen in de vorm van mondkapje of sjaaltje.

Heb tot nu toe nog geen aanpassing van de regels in Hessen gezien, "officieel zouden ze je dus 2 weke in quarantaine kunnen houden :P
Daarom is Winterberg verstandiger en je hoeft ook nog eens niet zo'n verstikkend kapje op (net even mee rondgelopen om te testen, neem er wel 1 mee anders kom ik straks geen tankstation of winkel in Duitsland binnen, maar wat een crime zeg om mee te lopen) maar de helm is genoeg. Plus gewoon volle bezetting vd liften.
Plaats reactie