Dropper remote rechts?

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Plaats reactie
MarcelJG
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 21 februari 2016, 11:23

Ik heb sinds kort een Scott Spark met twinloc. De twinlpc hendel geeft een beetje rommelige indruk door de geïntegreerde dropper bediening. Ik zit dus te kijken om de dropper bediening te scheiden van de twinloc. Alleen .... ik moet de remote van de dropper dan rechts plaatsen. Ik zie alleen nergens dropper remote die rechts passen (behalve de remotes die recht vooruit de kabel uitvoer hebben).Het moet dus een remt zijn die links opzij de kabel uitgang heeft.
Gebruikersavatar
Honzo
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 24 juni 2018, 22:23
Mijn mountainbike: Kona Honzo ST // Proces 153 29

Voor Reverbs zijn er L/R remotes te krijgen, maar ik gok dat je een dropper hebt die met een kabel bediend wordt. Een Crankbrothers Highline remote kan je ook links of rechtsom monteren en boven/onder aan beide zijdes.
Laatst gewijzigd door Honzo op ma 20 april 2020, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16773
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Yep, meteen de juiste tip, die Crankbrothers remote :-q
Past overal op, de kabel klemt in de remotehendel dus het maakt niet uit of de nippel aan de kant van de zadelpen of aan de kant van de hendel zit. Die knip je gewoon af in het tweede geval :)

Ding is overal te monteren en helemaal te verdraaien in het kogelgewrichtje:
Afbeelding
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Silberbeard
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: ma 3 oktober 2016, 18:39
Mijn mountainbike: 2021 Rocky Mountain Instinct Powerplay C70 | 2013 Rocky Mountain Element | 2017 Stanton Sherpa

Honzo schreef: zo 19 april 2020, 20:53 Een Crankbrothers Highline remote kan je ook links of rechtsom monteren en boven/onder aan beide zijdes.
Laat ik die nu eentje "over" hebben :D i.v.m. overstap naar een Cane Creek DROPT.

Kan prima rechts inderdaad (niet een eigen foto):
Afbeelding
Basta Enduro Team 'We are Basta'
Basta Bikestore Huissen


Intense Carbine
Rocky Mountain Element
Stanton Sherpa
Rocky Mountain Instinct Powerplay
MarcelJG
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 21 februari 2016, 11:23

Silberbeard schreef: ma 20 april 2020, 10:02 Laat ik die nu eentje "over" hebben :D i.v.m. overstap naar een Cane Creek DROPT.

Kan prima rechts inderdaad (niet een eigen foto):
Afbeelding
Ik heb interesse :) stuur je een pm
Plaats reactie