Ik heb een idee voor een Mtb show op youtube

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Snelle Buffer schreef: za 18 april 2020, 18:56 Nee, nee , dat heeft ie al vaker aangegeven van de camera , netzoals dat hij daar graag voor gesponsord wil worden ...
Je koopt een knappe camera voor het geld dat die overbodige vorkupgrade kost. :roll:
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Van de onnodige upgrade's heeft PP zelf plezier van , van het maken van filmpjes met ikdoeniksmetdecommentaren, niet :winkie:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
LosseSchroef
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 284
Lid geworden op: vr 11 oktober 2013, 15:20
Mijn mountainbike: ...krijg ik met speels gemak kapot... :)

PaganiProductions schreef: za 18 april 2020, 19:56
Linc schreef: za 18 april 2020, 18:20

Altijd maar de schuld aan het materiaal geven.
Ik heb ook nooit gezegt dat ik een pro ben.
Met alleen een camera kom je er niet, je moet ook een goed bewerkingsprogramma hebben. Ook is belangrijk dat je van beide begrijpt hoe het werkt. Niemand verwacht van je dat je een pro bent of gaat worden. Maar als je een paar van de inmiddels 1000 tips die je hier hebt gehad zou gebruiken kom je wel verder.

Dit is bijvoorbeeld gemaakt door een meisje van 9 : https://youtu.be/BCh2OzMfgs0
Nu ook op een gravelbike... :o
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

LosseSchroef schreef: za 18 april 2020, 21:38Dit is bijvoorbeeld gemaakt door een meisje van 9 : https://youtu.be/BCh2OzMfgs0
Gezien de camerastandpunten, lijkt me dat eerder gemaakt door de vader van dat meisje van negen.
Vorsprung durch Pedantik.
LosseSchroef
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 284
Lid geworden op: vr 11 oktober 2013, 15:20
Mijn mountainbike: ...krijg ik met speels gemak kapot... :)

Alien schreef: zo 19 april 2020, 07:18
LosseSchroef schreef: za 18 april 2020, 21:38Dit is bijvoorbeeld gemaakt door een meisje van 9 : https://youtu.be/BCh2OzMfgs0
Gezien de camerastandpunten, lijkt me dat eerder gemaakt door de vader van dat meisje van negen.
Camera stukjes wel idd. Maar montage en regie bij haar. Wat ik wil aangeven is dat het laatste waarschijnlijk belangrijker is dan een mega goede camera.
Nu ook op een gravelbike... :o
PaganiProductions

Morgen komt nog een video online om 17.00 uur
https://www.youtube.com/watch?v=rCj4stm2ZxU
PaganiProductions

LosseSchroef schreef: za 18 april 2020, 21:38
PaganiProductions schreef: za 18 april 2020, 19:56

Ik heb ook nooit gezegt dat ik een pro ben.
Met alleen een camera kom je er niet, je moet ook een goed bewerkingsprogramma hebben. Ook is belangrijk dat je van beide begrijpt hoe het werkt. Niemand verwacht van je dat je een pro bent of gaat worden. Maar als je een paar van de inmiddels 1000 tips die je hier hebt gehad zou gebruiken kom je wel verder.

Dit is bijvoorbeeld gemaakt door een meisje van 9 : https://youtu.be/BCh2OzMfgs0
Gek genoeg vind ik mtb video´s veel lastiger om te maken en editen dan mijn normale Pagani Productions videos
Ik heb een fatsoenlijk bewerkings programma.
PaganiProductions

Giant-E schreef: za 18 april 2020, 20:05
Snelle Buffer schreef: za 18 april 2020, 18:56 Nee, nee , dat heeft ie al vaker aangegeven van de camera , netzoals dat hij daar graag voor gesponsord wil worden ...
Je koopt een knappe camera voor het geld dat die overbodige vorkupgrade kost. :roll:
Ik heb toch geen dure camera kopen voor wat mtb´s videos voor mijn normale kanaal voldoet die nog altijd en meestal film ik veel mtb dingen gewoon met mijn smartphone.
PaganiProductions

LosseSchroef schreef: zo 19 april 2020, 09:07
Alien schreef: zo 19 april 2020, 07:18 Gezien de camerastandpunten, lijkt me dat eerder gemaakt door de vader van dat meisje van negen.
Camera stukjes wel idd. Maar montage en regie bij haar. Wat ik wil aangeven is dat het laatste waarschijnlijk belangrijker is dan een mega goede camera.
Sorry ik heb meestal geen tijd voor andere camerapunten etc aangezien ik meestal alleen ga ik niet ergens een camera onbeheerd achter laten.
Of iemand moet mij een camera geven.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Camera neerzetten op het juiste punt , 30 meter terug lopen /rijden en dan een shot maken , stoppen ,camera oppakken en weer verder ....

Niks te maken met " vragen naar een camera/ sponsering" :-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
PaganiProductions

Snelle Buffer schreef: ma 27 april 2020, 11:13 Camera neerzetten op het juiste punt , 30 meter terug lopen /rijden en dan een shot maken , stoppen ,camera oppakken en weer verder ....

Niks te maken met " vragen naar een camera/ sponsering" :-q
Dat doe ik normaal ook altijd.
Wintercup wedstrijden zijn gewoon niet zo veel spektakel.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Je moet je ook afvragen of mensen naar een wedstrijd van jaren oud willen kijken.
Een wedstrijd is interessant tot de volgende wedstrijd wordt gereden, daarna is het oud nieuws.
Vooral met dit soort amateur wedstrijden met rijders die bijna niemand kent.
PaganiProductions

Jamis Diablo schreef: ma 27 april 2020, 11:42 Je moet je ook afvragen of mensen naar een wedstrijd van jaren oud willen kijken.
Een wedstrijd is interessant tot de volgende wedstrijd wordt gereden, daarna is het oud nieuws.
Vooral met dit soort amateur wedstrijden met rijders die bijna niemand kent.
Helaas zullen jullie het nog effe met die beelden moeten wat ik heb geen nieuwe mtb wedstrijd beelden meer.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Een filmer hoort te filmen voor zijn publiek.
Als je dat niet doet kan je ze net zo goed niet uploaden...
PaganiProductions

awinkel schreef: ma 27 april 2020, 17:28 Een filmer hoort te filmen voor zijn publiek.
Als je dat niet doet kan je ze net zo goed niet uploaden...
Zijn toch weer extra kijkers.
Gesloten