HT frame gezocht ~17" 29-er

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pbro
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 10 april 2013, 10:00

Ik ben op zoek naar een budget HT frame van ongeveer 17". Ik wil hiermee voor mijn vrouw, zij is 175, een fietsje opbouwen en mijn oude MTB als donor gebruiken. De donor heeft 29" wielen met QR naven en schijfrem.
Nu ze haar eigen sport niet kan beoefenen (Tennis) vind ze het wel leuk om af en toe met mij een rondje door het bos te crossen. Ze rijd dan op mijn oude MTB maar die is echt te groot (20"). Zadel staat al helemaal omlaag en ik heb een zo kort mogelijke stuurpen gemonteerd maar dan is het frame nog steeds te lang.
Het mag allemaal niet teveel kosten, waarschijnlijk wordt het fietsje alleen in deze crisistijd gebruikt (en hoe lang we nog naar buiten mogen is ook maar de vraag).
Be Nice, Say Hi!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29958
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Pbro
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 10 april 2013, 10:00

ThaSingleTrackMastah schreef: do 26 maart 2020, 01:10 Is dit iets?
viewtopic.php?f=20&t=145060
Bedankt voor de tip, ik ga er naar kijken!
Be Nice, Say Hi!
Gebruikersavatar
Pbro
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 10 april 2013, 10:00

Ik denk dat dit frame ook te groot is. De bovenbuis is nagenoeg even langs als mIjn oude fiets.
Dus als iemand nog iets heeft liggen...
Be Nice, Say Hi!
Gebruikersavatar
Pbro
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 10 april 2013, 10:00

Misschien is iemand nog iets tegengekomen bij het opruimen van de schuur dit weekend?
Een goede tip voor een nieuw frame is ook welkom, al kan ik dan waarschijnlijk beter een complete gebruikte fiets zoeken en die dan opknappen met de donor.
Be Nice, Say Hi!
Plaats reactie