MTB Route Ede

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
StevenK
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1324
Lid geworden op: do 24 april 2003, 07:10
Mijn mountainbike: Epic Evo, Epic Hardtail, Crux, Diverge.
Contacteer:

Zo te zien kon er iemand het klussen weer niet laten.. Waar ik rekende op een modderpoel kort voor de tank, lag ineens een mooie nieuwe technisch stuk. Gaaf!!
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2136
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Ja goed alternatief, nog wel een beetje ploegen door de verse grond.

Het lag er sowieso erg lekker bij vandaag.
Alleen het korte rondje gedaan, het stuk richting Papendal kan me nooit zo bekoren.
kuijtje.nl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 560
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 12:55
Mijn mountainbike: Transition Trans AM, Lapierre Spicy FIT 5.0, Lapierre ProRace CF 9.9, Commencal Furious
Contacteer:

StevenK schreef: di 24 maart 2020, 21:51 Zo te zien kon er iemand het klussen weer niet laten.. Waar ik rekende op een modderpoel kort voor de tank, lag ineens een mooie nieuwe technisch stuk. Gaaf!!
Dit stuk is van de week aangelegd. Moet nog afgewerkt en de palen verplaatst worden. Van het weekend aan de slag met een door RIVM geadviseerde 2 man/vrouw ploeg. Be gentle met dat stukkie voordat we weer achter de feiten aanlopen.
StevenK
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1324
Lid geworden op: do 24 april 2003, 07:10
Mijn mountainbike: Epic Evo, Epic Hardtail, Crux, Diverge.
Contacteer:

kuijtje.nl schreef: di 24 maart 2020, 23:02
StevenK schreef: di 24 maart 2020, 21:51 Zo te zien kon er iemand het klussen weer niet laten.. Waar ik rekende op een modderpoel kort voor de tank, lag ineens een mooie nieuwe technisch stuk. Gaaf!!
Dit stuk is van de week aangelegd. Moet nog afgewerkt en de palen verplaatst worden. Van het weekend aan de slag met een door RIVM geadviseerde 2 man/vrouw ploeg. Be gentle met dat stukkie voordat we weer achter de feiten aanlopen.
De aansluiting is zo goed gelegd dat ik - ondanks dat ik redelijk op de automatische piloot de route kan rijden - als vanzelf op dit nieuwe stuk terecht kwam. Komt denk ik ook doordat het nieuwe stuk net na het paaltje begint en het dus lijkt of dat paaltje al naar dit stuk route wijst.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5595
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Hoe is het qua drukte op de route van Ede?

Wil donderdag of UHR of Ede gaan doen..
Gebruikersavatar
The Flying V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9492
Lid geworden op: vr 25 april 2003, 19:42
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SL 8.9

Rayb81 schreef: wo 25 maart 2020, 02:35 Wil donderdag of UHR of Ede gaan doen..
Amerongen was gisteren vrij rustig voor een dinsdag(einde)middag. Denk in totaal zo'n 8 fietsers gezien en bijna allemaal in de buurt van de Bergweg.

Ede ben ik ook benieuwd naar.
Canyon Grand Canyon CF SL 8.9 | Canyon Grail CF SL 8.0 SL | Strava
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2136
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Gisteren bijzonder rustig.
Ik was er rond 14 uur, 5 mensen gezien
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2136
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Dubbel geplaatst... :~
Laatst gewijzigd door Elvander op wo 25 maart 2020, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2488
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Lol, als we alle drie gaan ,Donderdag , zijn er dan al 3 fietsers :D

Herstel ,Miss SB wil ook mee, 4 :-D
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5595
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Is het nog een optie om de kinderroute mee te pakken of is die wel enorm druk (met kinderen)? (tijdstip: 's middags)
Heb dat rondje nog nooit gereden en lijkt me leuk eens mee te pakken als ik er toch in de buurt ben.
Miob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 354
Lid geworden op: wo 14 juli 2010, 22:29

Rayb81 schreef: do 26 maart 2020, 02:02 Is het nog een optie om de kinderroute mee te pakken of is die wel enorm druk (met kinderen)? (tijdstip: 's middags)
Heb dat rondje nog nooit gereden en lijkt me leuk eens mee te pakken als ik er toch in de buurt ben.
Het kidsrondje is 1 onwijs leuk. Zeker even meepakken! Je hebt idd kans dat je achter wat 'nieuwe opstappers' terecht komt, maar so what? Gewoon even inhouden en je wordt eigenlijk altijd zonder erom te hoeven vragen er snel langsgelaten.
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1249
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Rayb81 schreef: do 26 maart 2020, 02:02 Is het nog een optie om de kinderroute mee te pakken of is die wel enorm druk (met kinderen)? (tijdstip: 's middags)
Heb dat rondje nog nooit gereden en lijkt me leuk eens mee te pakken als ik er toch in de buurt ben.
Die zou ik effe mee pakken ja.
En idd je kunt er nu meer kids dan normaal verwachten maar het zal heus geen optocht zijn.
Ragnar
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 13:21

Ben al een tijdje op zoek naar een up-to-date gpx van de paarse route (Lunteren)
Eventueel ook de blauwe (Otterlo)
Iemand een link ?

Vorige week de paarse gedaan, ging bij mij fout toen ik bij Goorsteeg rechtsaf de Lunterse Bosweg opreed. Wil dat nu als het even kan voorkomen :-D
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2136
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Je weet dat paars nog niet af is en dat je dus geen volledige paarse ronde kunt rijden?
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4704
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Beiden zijn nog niet klaar. GPX van paars is paar pagina’s terug al gedeeld door iemand.

Van Otterlo is er nog helemaal niets want er zijn ook nog geen bordjes. Ook daarin ben je afhankelijk van anderen die hun weg al hebben gevonden.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Plaats reactie