Nordest Bardino (Ti)

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Kalfonske
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 229
Lid geworden op: vr 10 juli 2009, 22:29

Nog een mooie vermelding van je fiets in een artikel op mtbr :bier:

https://reviews.mtbr.com/from-the-forum ... -hardtails
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Kalfonske schreef: wo 25 december 2019, 23:46 Nog een mooie vermelding van je fiets in een artikel op mtbr :bier:

https://reviews.mtbr.com/from-the-forum ... -hardtails
Ah dat is leuk om te zien. Kom al een hele tijd niet daar op de site/forum dus bedankt voor de melding anders was het zeker aan me voorbij gegaan.
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Een let’s ride voor LTHT dan mag deze toch zeker wel voorop rijden, zal in het echt er vast nog beter uitzien al de foto’s, gauw afbouwen dat ding, kunnen we hem mooi in het wild aanschouwen!
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

graduzzi schreef: do 26 december 2019, 16:59 Een let’s ride voor LTHT dan mag deze toch zeker wel voorop rijden, zal in het echt er vast nog beter uitzien al de foto’s, gauw afbouwen dat ding, kunnen we hem mooi in het wild aanschouwen!
Thanks! Hij is al een tijdje af hoor. Ik zal binnenkort eens wat nieuwe plaatjes maken. En vooraan rijden tijdens een LTHT is leuk maar aangezien ik al 3 maanden niet heb gefietst denk ik niet dat dat een goed idee is :D
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Victor1977 schreef: vr 27 december 2019, 10:29
graduzzi schreef: do 26 december 2019, 16:59 Een let’s ride voor LTHT dan mag deze toch zeker wel voorop rijden, zal in het echt er vast nog beter uitzien al de foto’s, gauw afbouwen dat ding, kunnen we hem mooi in het wild aanschouwen!
Thanks! Hij is al een tijdje af hoor. Ik zal binnenkort eens wat nieuwe plaatjes maken. En vooraan rijden tijdens een LTHT is leuk maar aangezien ik al 3 maanden niet heb gefietst denk ik niet dat dat een goed idee is :D
Vooraan rijden is misschien wel veiliger voor je. Achteraan rijden weet je zeker dat je harder moet trappen (spreek uit ervaring).

Maar blijft wel een hele toffe fiets.
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Marco79 schreef: zo 29 december 2019, 21:26
Victor1977 schreef: vr 27 december 2019, 10:29

Thanks! Hij is al een tijdje af hoor. Ik zal binnenkort eens wat nieuwe plaatjes maken. En vooraan rijden tijdens een LTHT is leuk maar aangezien ik al 3 maanden niet heb gefietst denk ik niet dat dat een goed idee is :D
Vooraan rijden is misschien wel veiliger voor je. Achteraan rijden weet je zeker dat je harder moet trappen (spreek uit ervaring).

Maar blijft wel een hele toffe fiets.
Dank voor de tip Marco, ik zal voortaan in het begin een sprintje trekken en me vervolgens heel breed maken (mensen die mijn postuur al eens hebben gezien zullen nu heel hard lachen :D )
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Kom maar op met die plaatjes! :bier:
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Ad58 schreef: ma 30 december 2019, 19:39 Kom maar op met die plaatjes! :bier:
Ad, ben speciaal voor jou na 3.5 maand weer eens op een fiets gestapt. Het was zwaar dus zo een winterstop doe ik liever ook niet meer maar door omstandigheden was het even niet anders.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Er is al een jaar bijna niets aan gedaan maar ik heb wel een setje nieuwe banden besteld met breedte 2.6. Ik ben nu een beetje aan het kijken voor een nieuw wielsetje ervoor. Breedte zo rond 30 a 35 mm lijkt me ideaal. Mocht iemand advies of suggesties hebben dan hoor ik dat graag. Of misschien moet iemand van een leuk setje af. Budget zo tegen de 500 euro.
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

Zoek je een boost wielset of alleen voor boost en achter 142?
In het tweede geval heb ik nog een mooi setje liggen.
Laatst gewijzigd door slapbandje op do 16 januari 2020, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Kijk! Ik wist wel dat ik je zou kunnen stimulen! Mooie fiets trouwens! Qua wielsets heb ik goede ervaringen met Brian van Bikewheels.
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

slapbandje schreef: do 16 januari 2020, 19:22 Zoek je een boost wielset of alleen voor boost en achter 142?
In het tweede geval heb ik nog een mooi setje liggen.
Boost voor en achter. Toch bedankt!
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Ad58 schreef: do 16 januari 2020, 19:31 Kijk! Ik wist wel dat ik je zou kunnen stimulen! Mooie fiets trouwens! Qua wielsets heb ik goede ervaringen met Brian van Bikewheels.
Ja nog bedankt, ook voor de tip :D
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Ad58 schreef: do 16 januari 2020, 19:31 Kijk! Ik wist wel dat ik je zou kunnen stimulen! Mooie fiets trouwens! Qua wielsets heb ik goede ervaringen met Brian van Bikewheels.
+1!

Mijn wielset is alweer een jaar of 5 oud en heeft nog geen krimp gegeven. De andere set die hij voor mij had gevlochten is verkocht samen met de Spectral.

Voor wat betreft 2.6 banden, mijn velgen zijn 28mm breed, en de Maxxis’ Rekon 2.6 vallen er perfect om heen.
“Old, not obsolete”
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Hunt Trail Wide
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
Kabookie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: di 12 april 2016, 09:59

Bike Components Loamer
Plaats reactie