Mijn 2018 Orbea Alma H20 ex Kom Strava Houder.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Wanneer krijg je de nieuwe wielen geleverd ?
Gebruikersavatar
mtfuji
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2750
Lid geworden op: ma 14 februari 2005, 13:11
Mijn mountainbike: 3 stuks
Contacteer:

Dat weet alleen zijn lbs.... :tong
"Strong, light, cheap. Pick two." Keith Bontrager
Gebruikersavatar
mtfuji
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2750
Lid geworden op: ma 14 februari 2005, 13:11
Mijn mountainbike: 3 stuks
Contacteer:

Sorry Wouter, wordt een beetje flauw weer, alhoewel ik niet de indruk heb dat je dat heel erg vindt..... :wink:
"Strong, light, cheap. Pick two." Keith Bontrager
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

mtfuji schreef: ma 13 januari 2020, 20:50 Wel, feitelijk als je het topic terugleest, zie je dat Wouter eigenlijk geen éénmaal om advies vráágt.
20 december 18:10uur vraagt hij dus wel degelijk om advies.

Dit complete onzinnige topic doorlezen is onbegonnen werk maar desalniettemin.
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4823
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Lars TB schreef: ma 13 januari 2020, 19:40 Het is dat ik je probeer te helpen niet opgelicht te worden (zoals anderen dat ook al zien en je proberen te waarschuwen).
Treurig om te zien dat zo'n lbs in Wouter schijnbaar een makkelijk slachtoffer ziet. :(
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

Jamis Diablo schreef: ma 13 januari 2020, 21:17 Boven de 2,5 miljoen dus ik kan nog een tonnetje sparen.
Goed dat je het even zegt, ga ik morgenvroeg eerst even pinnen. :bier:
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Lars TB schreef: ma 13 januari 2020, 19:55 En het setje wat ik je aanbiedt is weliswaar zwart, maar volledig legaal en inclusief btw!! (Maar goed, deze grap zal je wel ontgaan...)
Hehehehè :tong :winkie:
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
mtfuji
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2750
Lid geworden op: ma 14 februari 2005, 13:11
Mijn mountainbike: 3 stuks
Contacteer:

slapbandje schreef:
Dit complete onzinnige topic doorlezen is onbegonnen werk maar desalniettemin.
Niet mee eens, juist een heel leerzaam topic, behalve mtb gerelateerde adviezen, kom je hier ook financiële adviezen tegen, en als je alle 100 pagina's gaat teruglezen, kom je adviezen op nog heel wat meer vlakken tegen... :bier:
"Strong, light, cheap. Pick two." Keith Bontrager
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Lars TB schreef: ma 13 januari 2020, 20:58
Prulleman schreef: ma 13 januari 2020, 20:46

:-q jij snapt het
Ik bekritiseer zijn keuze ook niet. Ook niet om bij zijn LBS te kopen. Maar als iemand opmerkt dat het wel heel erg duur is, dan kunnen we dat natuurlijk even voorrekenen.

En nu steunt die LBS Wouter waarschijnlijk met goede service, heb ik ook nooit een opmerking over gemaakt.


Maar ruim €200,- te veel betalen mag toch wel even aangestipt worden. En als je 'gewone' prijzen rekent zit je €100,- te duur. Dat doen nog steeds maar héél weinig mensen.

Wouter pikt veel op, schrijf ik regelmatig. Hier hoop ik ook van dat hij de volgende keer er beter naar kijkt.
Klopt, je hebt helemaal gelijk, en goed dat je het aangeeft en doorrekend en een super mooi alternatief bied. Het was ook zeker geen kritiek naar jou. Maar wat James D zegt klopt ook. De de keuze is gemaakt de discussie uitgemolken en tijd om door te gaan.
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Er duikt vast wel weer iets nieuws op in dit topic 😉( en ik heb er eerlijk gezegd het nodige van opgestoken mbt de "boost" uitleg )
Laatst gewijzigd door gijsje op ma 13 januari 2020, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16072
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Prulleman schreef: ma 13 januari 2020, 21:42 ... en tijd om door te gaan.
Een downhill bike voor het bikepark! :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
PaganiProductions

mtfuji schreef: ma 13 januari 2020, 21:19 haha, waarschijnlijk zit Wouter in dezelfde situatie en probeert te voorkomen dat ie boven de 2.5 miljoen uit gaat komen... :D
Vandaar deze wielset.... 8)
Heb vorig jaar nog een bonus van mijn werk gekregen dus vandaar.
PaganiProductions

Giant-E schreef: ma 13 januari 2020, 21:28
Lars TB schreef: ma 13 januari 2020, 19:40 Het is dat ik je probeer te helpen niet opgelicht te worden (zoals anderen dat ook al zien en je proberen te waarschuwen).
Treurig om te zien dat zo'n lbs in Wouter schijnbaar een makkelijk slachtoffer ziet. :(
Nee dat is niet zo.
PaganiProductions

mtfuji schreef: ma 13 januari 2020, 21:21 Dat weet alleen zijn lbs.... :tong
En ik lol
Straks heb ik van de meest unieke alma wat je hebt in Nederland helemaal aangepast hoe ik wil.
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Nou vertel...wanneer ?
Ben wel benieuwd naar de foto's, naven in de kleur van het frame is cool, heb ik ook 😊
Gesloten