Toertocht over mtb route Rijssen

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

awinkel schreef: wo 1 januari 2020, 13:04 Je hebt toch wel door wie Eira is? ;-)
Zodra het over geld gaat... :winkie:
Exact wat ik dacht toen ik 'm in het veldrijtopic zag posten :winkie:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4827
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Kloonaccount Tsjibiti? Dat zou veel verklaren.

Alleen de term "atb-er" is al reden genoeg voor een permanente IP-ban op dit MTB forum.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15566
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

We hielden hem al een tijdje in de gaten en hebben het voor nu weer opgelost. Verder niet te veel aandacht aan schenken, dat is het niet waard.

Thx
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4701
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Tnx mannen. Had het niet in de gaten. Bijna in de 1 januari val getrapt #op laten naaien op de eerste dag vh jaar :winkie:

Ik zie het nu ook. Eira is omgekeerde van Arie :oops:
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
jernij
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: di 16 december 2014, 20:24

De club onderhoudt ook de route (naja, een vaste club binnen de club).
Dit is pas de tweede keer dat ze voor de tocht de route afsluiten, de vorige keer werden er stukken in tegengestelde richting gereden dus dat zou nu ook het geval kunnen zijn.
Kom gerust langs om te ervaren, je zult sws niet teleurgesteld worden in deze tocht ;-)

Om 10.00 is er voor de jeugd vanaf 10 jaar wat geregeld trouwens :-)
Canyon Grail CF SLX (01/2024)

Canyon Lux World Cup CFR LTD (07/2023)

Canyon Aeroad CFR (05/2022)
jernij
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: di 16 december 2014, 20:24

Giant-E schreef: di 31 december 2019, 16:35 Kan ik me haast niet voorstellen. Vooral omdat al die "atb veldtoertochten" een bepaald soort rijders aantrekt die moeite hebben op technische tracks en dus alles aan puin remmen. Dus mochten ze écht niets terugdoen steek je als organisatie natuurlijk wel een dikke middelvinger op naar de trailcrew.
Trailcrew is lid van de TCR :D
Canyon Grail CF SLX (01/2024)

Canyon Lux World Cup CFR LTD (07/2023)

Canyon Aeroad CFR (05/2022)
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4701
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Dank voor de verduidelijking! Super dat het zo geregeld wordt. Moet nog even kijken of het past in de agenda. Anders wil ik best een keertje die kant op komen. :-q
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

jernij schreef: za 4 januari 2020, 23:10 De club onderhoudt ook de route (naja, een vaste club binnen de club).
Dit is pas de tweede keer dat ze voor de tocht de route afsluiten, de vorige keer werden er stukken in tegengestelde richting gereden dus dat zou nu ook het geval kunnen zijn.
Kom gerust langs om te ervaren, je zult sws niet teleurgesteld worden in deze tocht ;-)

Om 10.00 is er voor de jeugd vanaf 10 jaar wat geregeld trouwens :-)
Prima toch, leuk juist dat er tochten/wedstrijden georganiseerd worden, zodat er ook eens wat variatie is . Dat dan (delen) de route een half dagje minder begaanbaar zijn tja als je daar al over gaat zeuren moet je het denk ik maar eens bij jezelf gaan zoeken.

Maar goed ik verbaas mij nergens meer over, na 3 jaar mede organisator te zijn v een wedstrijdje in het midden vh land kan ik inmiddels wel een boekje schrijven. Overigens 98% heeft of geen meninig of vind het leuk of prima. Geef die 2% vooral niet te veel aandacht en blijf doorgaan met het organiseren van leuke tochten.!
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4701
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Volgens mij is lezen van oa mijn vraagstelling niet door jou gedaan :~

Gaat mij helemaal niet om wat je nu zegt maar als er niets terugvloeit van geld naar de route maar wel gebruik van wordt gemaakt dat zou ik niet oké vinden. Helemaal als jezelf vrijwilliger bent en tijd in de route stopt.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

hanjovdberg schreef: di 7 januari 2020, 23:40 Volgens mij is lezen van oa mijn vraagstelling niet door jou gedaan :~

Gaat mij helemaal niet om wat je nu zegt maar als er niets terugvloeit van geld naar de route maar wel gebruik van wordt gemaakt dat zou ik niet oké vinden. Helemaal als jezelf vrijwilliger bent en tijd in de route stopt.
Wat ik me nu wel afvraag en dus gewoon op de man af ga vragen: ben jij dan zelf zo'n vrijwilliger Hanjo? Of praat je anderen nu een complex aan (vooral ingegeven door je woordkeuze "zou ik")? Ik vind het stellen van de vraag of dit wel zou mogen eerlijk gezegd namelijk een beetje geneuzel, enkel voor het afsluiten van een route voor maximaal een halve dag? Er zijn in het dagelijks leven genoeg dingen waar anderen hard voor werken en waar anderen enkel van profiteren (soms vraag ik me wel eens af waarom er nog steeds vrijwilligers zijn :winkie: )
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4701
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Ja ik ben vrijwilliger en stop best wat tijd in onderhoud van de route Ede. Morgen weer zo’n dag.

Geneuzel over een half dagje .. ? Ging mij om 2 zaken;

1) hoe kan je dit weten als je geen Facebook volger bent
2) gaat er geld naar de route of blijft dit bij de organiserende club ..

Als er door een fietsclub in en rond Ede over de route gereden wordt waar ik dus als vrijwilliger hard aan werk en ik zie daar niets van terug maar weet wel dat de club (waar ik geen lid van ben) allerlei voordeeltjes uit weet te halen vind ik dat persoonlijk niet rechtvaardig.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Ik snap je redenering. Andersom kun je natuurlijk ook de vraag stellen: wie gaat er nog een toertocht organiseren als er niks tegenover staat?
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4701
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Nou ik zeg nergens dat er niks verdiend mag worden. Dus een eerlijke verdeling met dus een beetje afdracht naar de route lijkt me mooi. Bijvoorbeeld een €1 per deelnemer. Mooie tussenweg :-q
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Betaal je bij zon toertocht ook niet voornamelijk voor het bakkie soep, kopje koffie en de klaar overs (richting de route) ?
Ook hier in het westen gebruikt een organisatie altijd de vaste route voor hun toertocht, je doet er niet zi veel aan de route is nou eenmaal vrij toegankelijk.
Je kan je afvragen of een 5van..... zoals hier op het forum dan wel kan/mag zonder toestemming van de terrein eigenaar.
Have fun!
Rinse.
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4701
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Vanochtend onder de arbeid aan de route met de coördinator over gehad. Bij ‘ons’ is het zo geregeld dat er via terrein eigenaar wordt afgestemd met de route coördinator. Een slecht weer alternatief moet er zijn net als hulp in natura voor onderhoud aan de route.

Top geregeld dus!!
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Plaats reactie