Wie doet wat binnen de fiets (MTB) wereld? Hoe transparant zijn we?

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Si. En vroeger trouwens even fanatiek gewindsurfd en alles daarover bijgehouden als dat ik nu doe met MTB-en. De duitse Bike komt overigens voort uit de oude Surf. Bij gebrek aan wind de heuvels maar in gegaan.
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

slapbandje schreef: wo 11 december 2019, 22:32 Of Lars het nu nog is weet ik niet maar ik heb hem ooit eens, op een lets ride via een ander forum, in een outfit zien verschijnen waar Magnum P. I. jaloers op zou zijn geweest.
Dus volgens mij zit hij in de kledingbranche en dan met name in de Hawaï style overhemden. :winkie:

:-D
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Dice Oldskool schreef: wo 11 december 2019, 20:50 Ik ben zo transparant als water en eigenlijk alleen maar nutteloos op dit forum.

:bier:
:lol: :bier:

Interessant topic dit om eens te lezen. Ik heb totaal geen band met de fietsindustrie op professioneel gebied, gewoon erg geïnteresseerd vanwege de hobby en technische achtergrond.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Real Epic '89 schreef: wo 11 december 2019, 21:08 Nu werkzaam in de offshore/ scheepsbouw.
Waar werk je?
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

En van achter de moderatorschermen: als er echt teveel commercie in posts tevoorschijn komt wordt daar wel op ingegrepen hoor.
Dan nemen we via pb contact met de betreffende persoon op en gaan in gesprek. Er is een forumpolicy daarover.

Je eigen voorkeuren blijven pluggen is niet persé commercieel, alleen wel als daar een verdienmodelletje achter ligt.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Ik moet ineens aan Mud denken, geen idee waarom. :roll:
odp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 286
Lid geworden op: za 4 april 2015, 15:27

4 jaar als B2B account-manager bij bike-components gewerkt, maar stop per 31.12 :bier: Vraag maar raak mocht je iets willen weten.

Ow... en mocht iemand een leuke baan binnen de fietsbranche voor me hebben, dan ontvang ik graag een PM :D
rutger079
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 30 maart 2012, 13:03
Mijn mountainbike: Hightower LT CC

odp schreef: do 12 december 2019, 14:37 4 jaar als B2B account-manager bij bike-components gewerkt, maar stop per 31.12 :bier: Vraag maar raak mocht je iets willen weten.

Ow... en mocht iemand een leuke baan binnen de fietsbranche voor me hebben, dan ontvang ik graag een PM :D
Dat klinkt niet helemaal als een eigen keuze.......zonde man :((
Real Epic '89
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2178
Lid geworden op: di 3 januari 2012, 16:14
Mijn mountainbike: Isn't dead.

japie carbon schreef: do 12 december 2019, 12:05
Real Epic '89 schreef: wo 11 december 2019, 21:08 Nu werkzaam in de offshore/ scheepsbouw.
Waar werk je?
Wereldwijd maar met de basis in Gorinchem...
odp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 286
Lid geworden op: za 4 april 2015, 15:27

rutger079 schreef: do 12 december 2019, 15:50
odp schreef: do 12 december 2019, 14:37 4 jaar als B2B account-manager bij bike-components gewerkt, maar stop per 31.12 :bier: Vraag maar raak mocht je iets willen weten.

Ow... en mocht iemand een leuke baan binnen de fietsbranche voor me hebben, dan ontvang ik graag een PM :D
Dat klinkt niet helemaal als een eigen keuze.......zonde man :((
100% eigen keuze, ik had er nog jaren kunnen zitten. Sommige dingen waren helaas amper tot niet te veranderen en dus maar de knoop doorgehakt om me zelf te motiveren iets nieuws te zoeken :)
bongo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 451
Lid geworden op: ma 30 juli 2012, 10:33

odp schreef: do 12 december 2019, 18:23
100% eigen keuze, ik had er nog jaren kunnen zitten. Sommige dingen waren helaas amper tot niet te veranderen en dus maar de knoop doorgehakt om me zelf te motiveren iets nieuws te zoeken :)
Klasse!

Heb ik ook gedaan, na ruim 30 jaar een prima loopbaan als financial te hebben gehad, ben ik hiermee deze zomer gestopt .......nu is deze mid-vijftiger aan het ontdekken of "fietsenmaker" een leuk en mooi beroep is. Ben sinds november voor 2,5 dag per week (is meer dan genoeg) lekker aan de slag bij mijn lokale dealer en het bevalt uitstekend! Eerst 30 jaar met het hoofd gewerkt, nu nog lekker met de handen aan de gang.
Ramonn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 187
Lid geworden op: zo 16 juni 2019, 13:35
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 CC en een SC Heckler 9 C

bongo schreef: do 12 december 2019, 19:59
odp schreef: do 12 december 2019, 18:23
100% eigen keuze, ik had er nog jaren kunnen zitten. Sommige dingen waren helaas amper tot niet te veranderen en dus maar de knoop doorgehakt om me zelf te motiveren iets nieuws te zoeken :)
Klasse!

Heb ik ook gedaan, na ruim 30 jaar een prima loopbaan als financial te hebben gehad, ben ik hiermee deze zomer gestopt .......nu is deze mid-vijftiger aan het ontdekken of "fietsenmaker" een leuk en mooi beroep is. Ben sinds november voor 2,5 dag per week (is meer dan genoeg) lekker aan de slag bij mijn lokale dealer en het bevalt uitstekend! Eerst 30 jaar met het hoofd gewerkt, nu nog lekker met de handen aan de gang.
Mooi zeg! Is ook bij mij wel eens opgekomen. Om als ik financieel niet meer hoef te werken het me erg leuk lijkt in een fietsenzaak te werken. Maar dan wel als vrijwilliger want ik kan er slecht tegen als iemand me zegt wat ik moet doen.
Overigens begrijp ik dat ik het werk onderschat en er waarschijnlijk binnen 2 dagen weer uitvlieg met mijn instelling.

Een slecht lopende cocktail bar runnen in Brazilië is het alternatief. Gelukkig ben ik nog lang niet financieel onafhankelijk dus ik kan daar nog even over dromen.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Lars, nou vraag ik het ook nog eens direkt, wat doe jij nou precies allemaal (ik denk behoorlijk wat, maar ja, da's dus denken...) binnen de fietswereld?
Mud ben ik ook wel benieuwd naar. Van Daan weet ik het dan weer toevallig.
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Die vraag van jou aan Lars is ook de enige reden dat je dit topic bent begonnen toch? (Was in ieder geval het eerste waar ik aan moest denken toen ik je openingspost las)
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Biker67
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 354
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:09

Mud is meen ik eigenaar van House of MTB, heb er wel eens Rocday kleding gekocht, leuk spul.
Plaats reactie