Slack and black(+green), chiner 29 downcountry bike, update p9

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Medico
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 2 november 2012, 04:30
Mijn mountainbike: Carbonda FM 936, on one scandal

suravida schreef: wo 11 december 2019, 23:50 :lol:

Ik zou hier ook nog wel de prijs een factor laten spelen. Als dit een Santa Cruz was waar gewoon retail voor betaald is dan gaat hij meteen terug. Maar als dit een Chinees is die voor een paar honderd euro naar NL is gehaald dan zou ik er wellicht iets anders over denken. Dan hoort dit gewoon een beetje bij de prijs en manier van kopen. Net zoiets als gaan klagen dat RCZ niet meteen je voorvork verzend na betaling. ;-)
Sowieso is het natuurlijk een doodzonde om een verder goede achterbrug toe te voegen aan de berg carbonafval....
De prijs is ook het aspect wat ik meeneem... maar om nou te zeggen een paar honderd euro?
Ik heb het geenzins slecht maar ik vind een kleine 800Euro toch echt te veel... En nee dat is niet in vergelijking met een santa cruz van 2000+, maar toch.

Jullie antwoorden doen me wederom twijfelen... morgen maar eens vragen hoe het met garantie afhandeling zit mocht het toch knappen op die plek. En dat deel speelt bij mij dan wel mee...hoe ver strekt china garantie?
Vakmanschap is Meesterschap

Carbonda fm 936 viewtopic.php?f=14&t=144187
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Tot aan de deul.
Gebruikersavatar
ivocare
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 717
Lid geworden op: ma 3 november 2014, 17:48

Jamis Diablo schreef: do 12 december 2019, 00:25 Tot aan de deul.
:lol:
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

slapbandje schreef: wo 11 december 2019, 23:53
yo-eddy schreef: wo 11 december 2019, 23:43 +1

.... en het feit dat LarsTb, TSTM en ik het eens zijn zou sommigen genoeg moeten zeggen :wink:
Omdat jullie een grote gezamenlijke postcount hebben hebben jullie dus ook automatisch gelijk?
Daar zijn sommigen niet echt van onder de indruk. :bier:
Ik heb ook een fikse postcount. Zal ik me er tegenaan bemoeien :lol: ?
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

slapbandje schreef: wo 11 december 2019, 23:53
yo-eddy schreef: wo 11 december 2019, 23:43 +1

.... en het feit dat LarsTb, TSTM en ik het eens zijn zou sommigen genoeg moeten zeggen :wink:
Omdat jullie een grote gezamenlijke postcount hebben hebben jullie dus ook automatisch gelijk?
Daar zijn sommigen niet echt van onder de indruk. :bier:
Nee, meer omdat we het vaak over heel veel zaken NIET eens zijn :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

suravida schreef: wo 11 december 2019, 23:50 :lol:

Ik zou hier ook nog wel de prijs een factor laten spelen. Als dit een Santa Cruz was waar gewoon retail voor betaald is dan gaat hij meteen terug. Maar als dit een Chinees is die voor een paar honderd euro naar NL is gehaald dan zou ik er wellicht iets anders over denken. Dan hoort dit gewoon een beetje bij de prijs en manier van kopen. Net zoiets als gaan klagen dat RCZ niet meteen je voorvork verzend na betaling. ;-)
Sowieso is het natuurlijk een doodzonde om een verder goede achterbrug toe te voegen aan de berg carbonafval....

Dit dus. :bier:







Medico schreef: do 12 december 2019, 00:12

...hoe ver strekt china garantie?



Jamis Diablo schreef: do 12 december 2019, 00:25 Tot aan de deul.
:-D
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

slapbandje schreef: wo 11 december 2019, 23:53
yo-eddy schreef: wo 11 december 2019, 23:43 +1

.... en het feit dat LarsTb, TSTM en ik het eens zijn zou sommigen genoeg moeten zeggen :wink:
Omdat jullie een grote gezamenlijke postcount hebben hebben jullie dus ook automatisch gelijk?
Daar zijn sommigen niet echt van onder de indruk. :bier:
Een eenduidige mening van deze 'grote drie' :wink: kun je natuurlijk niet zomaar negeren.
Maar ergens heb je ook wel gelijk, ik lees net dat er zich onder ons bikers bevinden die binnen 1½jr meer ervaring opgebouwd hebben dan veel andere bikers met >20jr ervaring.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Jan Willem schreef: do 12 december 2019, 10:33
slapbandje schreef: wo 11 december 2019, 23:53

Omdat jullie een grote gezamenlijke postcount hebben hebben jullie dus ook automatisch gelijk?
Daar zijn sommigen niet echt van onder de indruk. :bier:
Een eenduidige mening van deze 'grote drie' :wink: kun je natuurlijk niet zomaar negeren.
Maar ergens heb je ook wel gelijk, ik lees net dat er zich onder ons bikers bevinden die binnen 1½jr meer ervaring opgebouwd hebben dan veel andere bikers met >20jr ervaring.
Het mooie is dat dit weinig te maken heeft met ervaring, postcounts etc .. gewoon simpel boerenverstand.

- Ja, het is zonde en niet zo fraai, zeker voor een nieuw frame.
- Nee, het is niet kapot of onbruikbaar.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Kapitein Iglo schreef: do 12 december 2019, 08:55 Ik heb ook een fikse postcount. Zal ik me er tegenaan bemoeien :lol: ?
volgens je postcount heb je er zelfs 5x meer verstand van dan ik, hierbij excuses voor mijn mening te geven voor mijn beurt :winkie:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

yo-eddy schreef: do 12 december 2019, 10:42
Kapitein Iglo schreef: do 12 december 2019, 08:55 Ik heb ook een fikse postcount. Zal ik me er tegenaan bemoeien :lol: ?
volgens je postcount heb je er zelfs 5x meer verstand van dan ik, hierbij excuses voor mijn mening te geven voor mijn beurt :winkie:
Volgens mijn postcount kan ik je zelfs nog wat leren. Misschien is dat wel zo maar het heeft dan niets met fietsen te maken. :-D
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

yo-eddy schreef: do 12 december 2019, 10:42
Kapitein Iglo schreef: do 12 december 2019, 08:55 Ik heb ook een fikse postcount. Zal ik me er tegenaan bemoeien :lol: ?
volgens je postcount heb je er zelfs 5x meer verstand van dan ik, hierbij excuses voor mijn mening te geven voor mijn beurt :winkie:
Ik moet dan overigens wel eerst overleggen met LarsTB (ja, wéér die vent) en Kermit. Volgens mij staan zij op positie1 en 2... :winkie:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Kapitein Iglo schreef: do 12 december 2019, 11:07
yo-eddy schreef: do 12 december 2019, 10:42

volgens je postcount heb je er zelfs 5x meer verstand van dan ik, hierbij excuses voor mijn mening te geven voor mijn beurt :winkie:
Ik moet dan overigens wel eerst overleggen met LarsTB (ja, wéér die vent) en Kermit. Volgens mij staan zij op positie1 en 2... :winkie:
Roept bij mij dan wel de vraag op waarom jij met podiumplaats 3 het stempel 'veulzwammert' weet te scoren en de mensen die met stip op 1 en 2 staan, die onderscheiding niet krijgen.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Jan Willem schreef: do 12 december 2019, 11:21
Kapitein Iglo schreef: do 12 december 2019, 11:07
Ik moet dan overigens wel eerst overleggen met LarsTB (ja, wéér die vent) en Kermit. Volgens mij staan zij op positie1 en 2... :winkie:
Roept bij mij dan wel de vraag op waarom jij met podiumplaats 3 het stempel 'veulzwammert' weet te scoren en de mensen die met stip op 1 en 2 staan, die onderscheiding niet krijgen.
Dit is de definitie van zwammen;

1) Babbelen 2) Bazelen 3) Breedvoerig kletsen 4) Dazen 5) Dwaze praat uitslaan 6) IJlen 7) Indeling van loofplanten 8) Kakelen 9) Klappen 10) Kletsen 11) Kwebbelen 12) Kwekken 13) Kwetteren 14) Lang en druk praten 15) Leuteren 16) Lullen 17) Meieren 18) Mycetes 19) Onzin praten 20) Onzin uitkramen 21) Onzin uitslaan

:D :D
"This species has amused itself to death"
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Afgaande op die definities, kunnen we de vraag van JW beantwoorden: Lars en Kermit weten wèl waar ze over praten :bier:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ik wou het niet zeggen...

of:

Ik wou het net zeggen...

:D
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Plaats reactie