NP Utrechtse Heuvelrug - Lage en Hoge Vuursche

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Een etiquette-bord bij de verschillende startpunten? Zie je met de wintersport ook (al heb daar ook genoeg klojo`s die daar schijt aan hebben)
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

TenZNL schreef: ma 11 november 2019, 23:02 Een etiquette-bord bij de verschillende startpunten? Zie je met de wintersport ook (al heb daar ook genoeg klojo`s die daar schijt aan hebben)
FIS Regels vind ik wel een mooi voorbeeld:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

LH & HV zijn geen ski piste :-? en tegen de richting in rijden gebeurt overal :roll: :( ....en waar ik er twee volledig de huid stijf heb gescholden was op Bhoek :lol: het waren er 2 :oops: sorry Rutte :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

“Wij herkennen ons niet in het door u geschetste beeld. Onze vereniging kent dit soort mensen niet. Dank voor uw komst en tot ziens”
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

En nu :-?
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Dan maar gewoon aan de kant beuken! :D
kuijtje.nl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 560
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 12:55
Mijn mountainbike: Transition Trans AM, Lapierre Spicy FIT 5.0, Lapierre ProRace CF 9.9, Commencal Furious
Contacteer:

bouwpakket schreef: ma 11 november 2019, 18:47 Misschien een idee om via hun vakblaadjes (De Fiets, Fietssport) hier eens aandacht op te vestigen?
Ik zal eens kijken of ik m'n collega's kan voeden met een artikel voor in de Fietssport of online. Even de #winterziekte onder de aandacht brengen en aangeven dat er in de zomermaanden het nodige verandert in het bos, op de MTB routes, en dat je daar (net zoals op de weg) ook dient te gedragen.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Top Eric :-q
kuijtje.nl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 560
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 12:55
Mijn mountainbike: Transition Trans AM, Lapierre Spicy FIT 5.0, Lapierre ProRace CF 9.9, Commencal Furious
Contacteer:

kuijtje.nl schreef: di 12 november 2019, 10:52
bouwpakket schreef: ma 11 november 2019, 18:47 Misschien een idee om via hun vakblaadjes (De Fiets, Fietssport) hier eens aandacht op te vestigen?
Ik zal eens kijken of ik m'n collega's kan voeden met een artikel voor in de Fietssport of online. Even de #winterziekte onder de aandacht brengen en aangeven dat er in de zomermaanden het nodige verandert in het bos, op de MTB routes, en dat je daar (net zoals op de weg) ook dient te gedragen.
In de Fietssport van september staat een artikel waarin o.a. Rein Zwaan samen met de NTFU aandacht schenkt aan de skills die nodig zijn om op een MTB route te fietsen (MTB route voor elk level). Daar wordt de nodige aandacht geschonken aan de racefietser die in de wintermaanden overstapt op de MTB.

Maar net overleg gehad en de NTFU gaat online op Fietssport nog speciale aandacht vestigen op de winter MTB'er en de 'regels' op de routes onder de aandacht brengen.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

:bier:
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

kuijtje.nl schreef: di 12 november 2019, 12:10
kuijtje.nl schreef: di 12 november 2019, 10:52

Ik zal eens kijken of ik m'n collega's kan voeden met een artikel voor in de Fietssport of online. Even de #winterziekte onder de aandacht brengen en aangeven dat er in de zomermaanden het nodige verandert in het bos, op de MTB routes, en dat je daar (net zoals op de weg) ook dient te gedragen.
In de Fietssport van september staat een artikel waarin o.a. Rein Zwaan samen met de NTFU aandacht schenkt aan de skills die nodig zijn om op een MTB route te fietsen (MTB route voor elk level). Daar wordt de nodige aandacht geschonken aan de racefietser die in de wintermaanden overstapt op de MTB.

Maar net overleg gehad en de NTFU gaat online op Fietssport nog speciale aandacht vestigen op de winter MTB'er en de 'regels' op de routes onder de aandacht brengen.
Goed bezig!! :-q :bier:
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Ja da's een goede actie.
Doet me denken aan het radio programma "Nieuws van de vooruitgang" van de zender Sublime.
Wordt ik ook blij van :D
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

En ik maar denken dat de knokploeg onderweg is naar LV & HV :lol: :lol:
Maar de laast genoemde ondernemingen/methode heeft ook mijn voorkeur :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Verkeerd moment voor de knokploeg, ik heb beide gereden vandaag en welgeteld één andere mtber gezien. We reden allebei de goede kant op :winkie:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

KNWU, iemand?

Thanks Eric :-q
Plaats reactie