Dirtjumper 26"

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Gisteravond kwam mijn moeder met de vraag: "Wat zou je hier nou aan de muur willen, om die grijze wand een beetje kleur te geven?". Waarop mijn antwoord was: "EEN DIRTJUMPER NATUURLIJK!" :D

Na wat onderzoek op het web wel wat tegengekomen, maar toch net niet wat ik zoek. Dus vraag ik het maar even hier;

Wie heeft er voor mij een mooie Dirtjumper (of frame) liggen?

Het liefst in een mooi fel gekleurd jasje, maar zwart en vol krassen mag ook (dan spuit ik hem gewoon lekker geel :bier: )



Edit (naar aanleiding van Lars' bericht):
Er moet natuurlijk op gereden worden, maar buiten zijn werktijden hang ik hem voor de stijl op deze manier: https://www.google.com/search?q=fiets+o ... h_dm9cS72M aan de muur
Laatst gewijzigd door ThijsvdWoude op za 19 oktober 2019, 19:20, 2 keer totaal gewijzigd.
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Voor aan de muur of mee te rijden?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Lars TB schreef: ↑za 19 oktober 2019, 19:12 Voor aan de muur of mee te rijden?
Om te rijden natuurlijk! (Maar dat hoeft mams niet te weten :wink: )

Ik was van plan hem op deze manier; https://www.google.com/search?q=fiets+o ... h_dm9cS72M, aan de muur te hangen wanneer er niet op gereden wordt
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Wat is je budget?
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Mark-V schreef: ↑za 19 oktober 2019, 21:13 Wat is je budget?
Goed dat je het zegt, vergeten te melden in m'n startpost. Een specifiek budget hen ik niet, maar denk dat ik met een max van 500 (complete bike) een prima bike voor mijn doen kan krijgen. Het hoeft niet de nieuwste of netste te zijn.
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

ThijsvdWoude schreef: ↑za 19 oktober 2019, 21:22
Mark-V schreef: ↑za 19 oktober 2019, 21:13 Wat is je budget?
Goed dat je het zegt, vergeten te melden in m'n startpost. Een specifiek budget hen ik niet, maar denk dat ik met een max van 500 (complete bike) een prima bike voor mijn doen kan krijgen. Het hoeft niet de nieuwste of netste te zijn.
€500 moet wel lukken inderdaad. Marktplaats + facebook in de gaten houden. Daat wordt nog wel eens iets aangeboden. NS bikes heeft volgens mij een DJ gemaakt in Neon.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Niemand die wat moois heeft liggen? :-D
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Ik heb die van mij toevallig te koop gezet gisteren, alleen wel iets boven je budget :P


Deze is niet de nieuwste, en er mag wel wat vanaf denk ik, maar wellicht het proberen waard:

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Mark-V schreef: ↑di 29 oktober 2019, 23:22 Ik heb die van mij toevallig te koop gezet gisteren, alleen wel iets boven je budget :P


Deze is niet de nieuwste, en er mag wel wat vanaf denk ik, maar wellicht het proberen waard:

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr
Die heeft een velgrem en een schijf achter :lol: :lol: :lol: Wellicht is dat frame niet geschikt voor schijfremmen maar dit ziet er wel vreemd uit.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Klitse schreef: ↑wo 30 oktober 2019, 00:14
Mark-V schreef: ↑di 29 oktober 2019, 23:22 Ik heb die van mij toevallig te koop gezet gisteren, alleen wel iets boven je budget :P


Deze is niet de nieuwste, en er mag wel wat vanaf denk ik, maar wellicht het proberen waard:

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr
Die heeft een velgrem en een schijf achter :lol: :lol: :lol: Wellicht is dat frame niet geschikt voor schijfremmen maar dit ziet er wel vreemd uit.
En dat was nou net de rede waarom ik niet voor deze fiets ben gegaan...
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Mark-V schreef: ↑di 29 oktober 2019, 23:22 Ik heb die van mij toevallig te koop gezet gisteren, alleen wel iets boven je budget :P
Dan moet ik eerst m'n scout nog gaan verkopen... :lol: :roll:
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Bij onze oosterburen hebben ze er natuurlijk ook nog wat in de verkoop. Deze past qua kleur geloof ik wel bij je wensen:
https://bikemarkt.mtb-news.de/article/1 ... 6-dirtbike
Maar misschien te combineren met winterberg :D

Verder goed Marktplaats in de gaten houden (en wellicht facebook). Af en toe komt er iets moois voorbij maar dan moet je wel snel toeslaan. Ik heb die van mij (viewtopic.php?f=14&t=142130) ooit voor 200 op de kop getikt. Wel wat aan veranderd (o.a. andere vork) maar uiteindelijk binnen jouw budget gebleven.

Deze misschien:
https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... parts.html
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Klitse schreef: ↑wo 30 oktober 2019, 00:14
Mark-V schreef: ↑di 29 oktober 2019, 23:22 Ik heb die van mij toevallig te koop gezet gisteren, alleen wel iets boven je budget :P


Deze is niet de nieuwste, en er mag wel wat vanaf denk ik, maar wellicht het proberen waard:

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr
Die heeft een velgrem en een schijf achter :lol: :lol: :lol: Wellicht is dat frame niet geschikt voor schijfremmen maar dit ziet er wel vreemd uit.
Eens, maar een rem is niet het belangrijkste bij een DJ toch? :)
je kunt er dan ook een hydraulische velgrem op zetten, zoals ze bij veel trials fietsen hebben..

Thijs zijn budget is n.l. in de tussentijd wat geslonken, dus die 500 haalt ie niet meer... vandaar een goedkoper alternatief ;)
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Mark-V schreef: ↑wo 30 oktober 2019, 09:01
Klitse schreef: ↑wo 30 oktober 2019, 00:14

Die heeft een velgrem en een schijf achter :lol: :lol: :lol: Wellicht is dat frame niet geschikt voor schijfremmen maar dit ziet er wel vreemd uit.
Eens, maar een rem is niet het belangrijkste bij een DJ toch? :)
je kunt er dan ook een hydraulische velgrem op zetten, zoals ze bij veel trials fietsen hebben..

Thijs zijn budget is n.l. in de tussentijd wat geslonken, dus die 500 haalt ie niet meer... vandaar een goedkoper alternatief ;)
Ah kijk, daar was ik niet van op de hoogte. Natuurlijk kun je er een hydraulische velgrem op zetten maar als ie aan de muur moet hangen vind ik een schijfrem gewoon mooier ogen.
Wat is het budget nu eigenlijk? Want ook voor 200 komt wel eens iets leuks voorbij maar dan moet je opletten en snel zijn.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Weet niet waar je woont en of dat binnen bereik is, in BelgiΓ« komt ook weleens iets leuks voorbij. Ik heb daar deze Commencal Absolut vandaan gepikt voor 200 euro (zelf nog 50 euro ingestoken voor in orde maken).

Afbeelding
Plaats reactie