Mag op slot

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Jan-Albert
All rounder
All rounder
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 19 augustus 2019, 18:40
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp FSR 2012

.
Laatst gewijzigd door Jan-Albert op zo 20 oktober 2019, 19:37, 2 keer totaal gewijzigd.
kuijtje.nl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 560
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 12:55
Mijn mountainbike: Transition Trans AM, Lapierre Spicy FIT 5.0, Lapierre ProRace CF 9.9, Commencal Furious
Contacteer:

Tip:
Ga eerst maar eens praten met de terrein eigenaar. Die is verantwoordelijk en aansprakelijk. Die moet akkoord zijn met de ideeën en de aansprakelijkheid willen dragen van de aanpassingen..
Als dat goed geregeld is dan kan je gaan nadenken over de technische invulling. Maar dan ben je wel weer een stuk verder in de tijd.
Jan-Albert
All rounder
All rounder
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 19 augustus 2019, 18:40
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp FSR 2012

kuijtje.nl schreef: za 19 oktober 2019, 23:28 Tip:
Ga eerst maar eens praten met de terrein eigenaar. Die is verantwoordelijk en aansprakelijk. Die moet akkoord zijn met de ideeën en de aansprakelijkheid willen dragen van de aanpassingen..
Als dat goed geregeld is dan kan je gaan nadenken over de technische invulling. Maar dan ben je wel weer een stuk verder in de tijd.
Ik ben gevraagd naar goede plekken voor features te kijken en na te denken over de verschillende opties. Hierna kunnem concrete ideeën worden gemaakt en voorgedragen aan degenen met het laatste woord. De formele kant van het verhaal zal tzt vast en zeker door de vereniging worden geregeld. Mijn vraag gaat even over de features zelf zodat die concrete ideeën kunnen worden gevormd.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Volgens mij is de terreineigenaar staatsbosbeheer. Zou toch eerst maar daar laten checken wat er mag. Anders is al je energie en tijd voor niets geweest. Zou zonde zijn
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Jan-Albert
All rounder
All rounder
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 19 augustus 2019, 18:40
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp FSR 2012

Ok duidelijk. We gaan eerst kijken wat we willen en waar we dat willen en hoe de beheerder erin staat. Daarna kom ik waarschijnlijk terug met dezelfde vraag. Slotje mag er wel op.
Plaats reactie