Mtb kanaaltje : Rolling back oefenen.

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Patrick, het liefst zou ik alleen maar natuur filmpjes maken. :lol:

Voor de flikflak kom je maar snel een keer langs.

Trouwens op de filmpjes en foto's is de fiets oranje maar in het echt duidelijk rood.
Laatst gewijzigd door maverick76 op do 3 oktober 2019, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

maverick76 schreef: do 3 oktober 2019, 16:35 Gewoon geen gelul flickvlakkie. Netjes.

Had ook niet anders verwacht na al die jaren met Patrick Smit te hebben opgetrokken.
.......eigenlijk heb ik 'm zijn eerste tricks geleerd als broekie van 11 (ik was toen een broekie van 13 :wink: ), duurde niet heel lang voordat doorschemerde dat zijn talent een stuk meer potentie bood dan het mijne :winkie: ...... ik heb gelukkig andere talenten :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

In de woorden van Mark-V. Je hebt gewoon niet genoeg doorzettingsvermogen Eddy!
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

maverick76 schreef: do 3 oktober 2019, 16:58 In de woorden van Mark-V. Je hebt gewoon niet genoeg doorzettingsvermogen Eddy!
Ik weet 't, geen karakter :winkie: ..... en het begon zo goed.....

Afbeelding
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Wel erg leuk die oude tijd. Toen je nog blij kon zijn met V-brakes die je voor weinig van je vaste fietszaakje mocht overnemen.

Ironisch, vroeger konden we goed fietsen maar geen geld voor een fatsoenlijke fiets en nu is het geld er en zijn we te stijf en te oud om nog een fractie uit de hoogwaardige super capabele fietsen te halen waar we nu op rijden.

Maar goed, het is voor jou wel erg leuk om het te kunnen doorgeven aan je kinderen. Ik probeer het maar wat door te geven met mijn filmpjes.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

maverick76 schreef: do 3 oktober 2019, 17:40 Wel erg leuk die oude tijd. Toen je nog blij kon zijn met V-brakes die je voor weinig van je vaste fietszaakje mocht overnemen.

Ironisch, vroeger konden we goed fietsen maar geen geld voor een fatsoenlijke fiets en nu is het geld er en zijn we te stijf en te oud om nog een fractie uit de hoogwaardige super capabele fietsen te halen waar we nu op rijden.

Maar goed, het is voor jou wel erg leuk om het te kunnen doorgeven aan je kinderen. Ik probeer het maar wat door te geven met mijn filmpjes.
Ja, de mooiste spulletjes maar amper tijd om het kapot te maken nu. Probeer gewoon de oude tricks niet kwijt te raken, hier en daar leer ik nog wat bij maar sommige dingen heb ik de lef niet meer voor (doe het dus te weinig om nog vertrouwen voor te hebben) vooral de "pedal hops" zijn veel minder dan voorheen. Hopelijk vd zomer weer wat tijd om dat op te poetsen. We blijven lekker klooien, oude fietsmaat (52) vh weekend weer lekker aan het jumpen en droppen en dat 3 maanden na zijn schouderbreuk in Italie :o ... hoe ouder, hoe gekker!

Inderdaad ook heel leuk om het een beetje her te beleven met de kleine man, ik begon op mijn 12e, hij op zijn 4e, hij heeft ook nog genoeg voorbeelden om zich heen rijden .i.t.t. ons vroeguh ...... dat belooft dus wat :-q .... zolang hij het leuk blijft vinden uiteraard.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ik kende ook zo'n trials talentje. Begonnen op z'n 13e, op z'n 15e wedstrijd goed en op z'n 17e kwamen de vrouwen, auto's en bier. Hij heeft tot op de dag van vandaag geen HS33 meer aangeraakt.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Hier nog wat gerommel van vanmiddag, even half uurtje spelen na het klussen ....spijkerbroek, geen helm en gympies op SPD pedalen .... :roll:
Wilde eigenlijk mijn "pedal hops" weer een beetje opfrissen (en dat is hard nodig :winkie: ).

https://www.facebook.com/roy.stroomer/p ... on_generic


(ps, dump filmpje maar even hier, als het teveel topic vervuiling is dan hoor ik 't wel....)
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Toch leuk!

Doet me toch weer denken aan “vroeger”. Uren klooien in het vondelpark op zondagen op dit soort flatland trucjes.

Ik merk nu ook dat ik bekaf ben na wat van deze gekkigheid maar het zit er nog wel in zie ik.

Keep um coming.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Episode 7 staat klaar. Nieuwe bike leren kennen in de nattigheid!
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

zeg nou zelf, daar wordt je toch blij van, lekker klooien in een herfstig bos, frisse lucht geen gezever aan je hoofd ..... :-q :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ja, het is goed te doen als het even droog is. Alleen zijn veel stammen, wortels en stronken te glad om op te spelen maar dat komt wel weer.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Episode 8. Rondje Rheden gedaan maar alleen op een klein stukje parcour de camera er bij gepakt.

Mooie route maar wel gesloopt!! Veel klimmen voor een oude man.

https://youtu.be/_71awDC0JNc
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Mooi weer en een p#rno snor :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 878
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Was je nou bij de Posbank in Rheden of bij de Postbank in Rhenen...😉 ( je zegt volgens mij Rhenen en dat staat ook als titel in je filmpje ).
Leuk fimpje net als de overigen op je kanaal...!
Plaats reactie