Heckler40 schreef: ↑wo 24 juli 2019, 13:33
Ik had nog nooit gehoord van Theux, tot gisteren toen we een kleine week daar geboekt hebben op weg naar de Alpen. En dan staat vandaag dit topic door een kick ineens bovenaan de lijst.
Ben wel blij met de reviews van de trails daar en de tips en referenties, het wordt wel mooi dunkt me. Van eerdere Ardennen trips weet ik dat op de bordjes de routes rijden lastig wordt. Dus toch de Garmin maar afgestoft en de routes downloaden.
Wat is de beste site om up to date routes vandaan te halen?
Ik zag GPSies voorbijkomen maar ook mtbroutes.be gevonden
bvd
Hey, ik heb er in 2014 of 15 gebiked op de rode en blauwe route.
Ik heb toen de route`s gehaald van mtbroutes.be
https://www.mtbroutes.be/routedetail.php?id=91
Als ik het me goed herinner, dan was het het leukst om rood en blauw te mixen, starten bij het kasteel / burcht en dan met de klok mee het rondje rijden.
Zie kaart het kaartje op de site, dan zie je rood en blauw ingetekend.
Starten, eerst rood volgen, bij1e kruising van rood en blauw, volg je blauw, dan bij de volgende kruising van rood en blauw, een klein stukje rood volgen, maar dan gelijk weer op blauw, ( die verre lus van rood die je dan afsnijd is volgens mijn alleen maar shotter ) dan op volgende kruising rood / blauw overstappen op rood en die dan volgen tot aan het start / eindpunt.
Ik heb er volgens mij een gpx van, maar moet dat nog ff checken, Ik was toevallig ook van plan om aanstaande zaterdag dat rondje te gaan doen in Theux, maar ik kijk het nog even aan met het weer.
Have fun.