Indoor cycling profile op Polar v650 neemt geen GPS op?

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Vandaag dus de 5 van Hoge Ginkel gefietst met de forumleden, bleek achteraf dat mijn Polar v650 op indoor cycling stond. In Polarflow zie ik geen GPS track, dus ik kan die dus ook niet importeren in Strava (dat schijnt heel belangrijk te zijn). Is er een mogelijkheid om dit toch te kunnen? Er is nl. wel een hoogteprofiel opgenomen. Ik dacht dat die ook via GPS berekend werd, maar misschien ook niet. Of zijn mijn (mogelijke) PRen een stille dood gestorven en moet ik morgen die rit nog een keer maken?
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Balen voor je :-{ Helaas is het niet mogelijk, de V650 meet de hoogte met z'n luchtdruksensor en vertaalt die naar een hoogtemeting. Alleen bij het kalibreren van de sensor wordt het GPS-signaal gebruikt. Voor de kilometers is het wel mogelijk dat een fietsmaat je toevoegt met de knop 'vrienden toevoegen' bij zijn rit in Strava.
modder zuigt!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Balen, de wereld vergaat.
Of staat op zn minst toch even stil.
De gpx van je fietsmaat een beetje editen en invoeren in Strava ?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

ThaSingleTrackMastah schreef: zo 29 september 2019, 00:51 Balen, de wereld vergaat.
Of staat op zn minst toch even stil.
De gpx van je fietsmaat een beetje editen en invoeren in Strava ?
Naja, ik was natuurlijk veel sneller (kuch, kuch) dan de fietsmaten. Voor de route zelf heb ik het niet nodig. Nou ja, volgende keer dan maar er op letten dat hij niet op indoor staat.
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Je kan GPS inschakelen bij de instellingen voor het profiel. Heb je i.i.g. een goed geregistreerde rit als je ooit nog eens met het verkeerde profiel gaat rijden.
modder zuigt!
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Wat is je Strava-naam, Zonoskar? Je kan `m anders van mij wel kopieren, het 1e rondje hebben we redelijk samen gereden, toch?
ThaSingleTrackMastah schreef: zo 29 september 2019, 00:51 Balen, de wereld vergaat.
Of staat op zn minst toch even stil.
:lol:
Iedereen zegt altijd dat Strava niet belangrijk is maar je had die gasten gisteren allemaal op hun telefoon bezig moeten zien :winkie:
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

TenZNL schreef: zo 29 september 2019, 13:26 Wat is je Strava-naam, Zonoskar? Je kan `m anders van mij wel kopieren, het 1e rondje hebben we redelijk samen gereden, toch?
https://www.strava.com/athletes/11684869
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

Ik heb begrepen dat als het niet op Strava staat, de rit nooit gebeurd is. Daarom heb ik een account aangemaakt, stel je voor dat je al die kilometers trapt en het achteraf nooit gebeurd is!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Mwah, je kan ook veel selfies maken en die posten op Instagram of Facebook.
Dan zien we ook dat je bestaat
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie