Het vreemdste dat je bent tegengekomen op de route

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 992
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Hmm. Jong gezinnetje met een dribbelende dreumes onder aan de grote afdaling van de Pietersberg.

Tourfietsje op een van de hellingen in Huertgenwald.

Mario070 in.... o maar dit herkennen we natuurlijk allemaal :D :lol: :tong :wink: :winkie: :-q
Ja, doei !
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

Wat een verhalen! Heerlijk om te lezen...
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5838
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Ik ben niet echt vreemde dingen tegen gekomen, maar wel hele leuke en waar ik het hardst en vooral het langst om heb moeten lachen :lol: op de route Leiden in het laatste deel naast de Vliet voor je terug keert richting Zmeer....een vrijend stel...het was gewoon geen gezicht zeg en ik kwam langs en zij "ook een goeie morgen" maar kreeg geen antwoord terug en nu is de route Leiden niets spannends aan dus ik heb er wel een uur over gedaan om het uit m'n hoofd te zetten bleef lachen :lol: :lol:
Op de route Noordwijk op de vlonders langs het Oosterduinse Meer een picknickend stel net na een bocht en geluk dat ik rustig reed omdat bij het oprijden van de vlonders waren er hier en daar een paar latten tussen uit :-{ dus vandaar op tijd kunnen stoppen en nergens overheen gereden :-D de man voeg wel of ik iets wilde eten en de vrouw maar zachtjes lachen :lol: maar ik heb ze bedankt natuurlijk en door :-D :-q
Geen route maar wel legaal biken, de Sijsjesberg Huizen :D Zondagmorgen extreem vroeg rond de Sijsjesberg en op en af rijden, kom ik naar beneden stormen op het enige grasplaat die daar ligt en ik wil oversteken, ziet ik op het laatst moment allemaal felle kleuren op het gras....een kerel met ik denk wel bijna 20 vrouwen aan het jogaën allemaal wijdbeens zittend en uitgerekend midden het pad :oops: en ik nog tussen al die felle kleuren door slalommen :lol: die kerel tekeer als malle of ik wel goed bij mijn hoofd was :roll: en ik hem keurig antwoord lekker blijven zitten daar met z'n alle en dan zien wel wie hier niet goed bij zijn hoofd is... :lol: :lol:
Ik wist.., duurt niet lang en er komen meer mtbers aan....en ja hoor :lol:
Route Herpen met de BBC route afgezet met lint en een jong stel met hond, dit was de minst leuke maar voor mij en de hond wel goed afgelopen :D :-D het stel zoals ik begreep liet altijd daar de hond uit, dus afgezet met lint of niet De Hond Gaat Uit....wat er ook gebeurt en ik reed de hond vol in de flank aan omdat die ezel baas hem riep :roll: gelukkig voor mij een zand afdaling en de hond een stevige bull soort was...ik met een spagaat over het stuur en rennen om normaal tot stilstand te komen hond om het voorwiel gevouwen :-{ :oops:
En de laatste met de terug rit naar huis vanaf de meeting, de 5 van Lage Vuursche was ik nog in het bos rijdend op het fietspad, springt er uit het niets een vrouw voor mijn fiets :o en ben ik over haar beiden enkels gereden :roll: ze had last van één enkel en kon NS wandel toer niet meer vervolgen :oops: en ik haar natuurlijk heb gezegd, dat ik het wel erg jammer vond voor haar :( ze gaf ook geen redenen voor haar sprong :-? :~
Waarbij haar man er op stond dat ik op z'n minst mijn excuses aanbood :-{ maar dat ging mij te ver ik was nergens schuldig aan :( dus.....nee meneer was mijn antwoord :roll: met zulk onverantwoord gedrag kan ik en ga ik niemand excuseren, of we bellen de politie of we gaan door de keuze aan u :roll: en we gingen door :-q
Laatst gewijzigd door Mario070 op zo 15 september 2019, 22:57, 12 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5838
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Lars TB schreef: zo 15 september 2019, 21:35
Mario070 schreef: zo 15 september 2019, 21:30

Dit is mij gelukkig gespaard gebleven :D richting het knuffelbos zag ik al dat het beter zou zijn om het vosselaantje te nemen :lol: :-q
Jij was in je strakke broekje natuurlijk dankbaar object :winkie:
En de dikke zeem niet vergeten.... :lol: :lol: :lol: bumbt het nog extra op.... :-{ :( :lol:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Tacoos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: ma 10 juni 2013, 21:09
Mijn mountainbike: Trek Rumblefish Elite

Een aantal jaren geleden stonden er op allerlei vreemde plekken fietsen in het bos, her en der een verdwaalde auto op plekken waar ik nog nooit auto's had gezien en liepen er allerlei vage lui rond die zeker niet gekleed waren voor een boswandeling.
Bleek er die nacht een illegale house party in het bos te zijn geweest die was opgerold door de politie.
Die lui zullen wel gevlucht zijn en 's anderdaags hun fiets/auto komen zoeken
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

Lui met een oranje trail crew shirtje aan die heilig in de veronderstelling waren dat ik verplicht was om hen mijn routevignet te tonen.

Ik heb hen niet hard uitgelachen maar wel verrekte lang!
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Een hooglander stier die bet voor mijn stuur langs denderde van een taluud af. Bijna raak. Ik weet niet wie er meer schrok, hij of ik.

Bramenplukkers op Spaarnwoude die altijd net na een blinde bocht gaan staan plukken en boos worden als je ze nog net kunt ontwijken.

Een stelletje dat op een pad stond te seksen net toen ik eraan kwam. Heel even leek het dat hij mij op de horens/gewei wilde nemen maar hij en zijn hitsige hinde draaiden zich om en galoppeerden het bos in.

In Frankrijk een aantal trails gedaan waar mensen vooral verbaasd reageerden op mijn aanwezigheid. Aangesproken door (vriendelijke) mensen die echt niet begrepen hoe het mogelijk was daar met een fiets te rijden. Ook leuk als het een keer andersom is 😀
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Een papa met dikke fully in volledige teamoutfit die probeerde dochterlief van 2? op een fietsje met zijwieltjes over Dorst te loodsen op zaterdagmorgen :lol:
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5838
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

"In Frankrijk een aantal trails gedaan waar mensen vooral verbaasd reageerden op mijn aanwezigheid. Aangesproken door (vriendelijke) mensen die echt niet begrepen hoe het mogelijk was daar met een fiets te rijden. Ook leuk als het een keer andersom is"

Als deze kan, dan mag die van de Led's Ride Nideggen er ook nog bij :lol: :lol: een lange blonde duitse volledig in camouflage kleding op voor ons afdaling tegen kwamen :o en Patrick_V als één na laatste voor mij wel even die mevrouw te woord ging staan :roll: :-? en deze vrouw zegt bij mijn aankomst...., Ich rufe die Polizei :oops: zij net zo groot, als wij tweeën bij elkaar....en ik zeg tegen Patrick_V ik weet niet wat jij doet, maar ik ben pleite :lol: :lol: :lol:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Dit lieve poesje.
Afbeelding
Heeft ongeveer de afmeting van een herdershond, dus niet gestopt om een foto te maken, deze komt van internet.
Ik was in de Esterel (F) aan het fietsen en reed een singletrack naar beneden.
Dit poesje stond op de splitsing in het struikgewas te blazen/grommen.
Snel mn weg vervolgd en later las ik dat deze dieren niet agressief zijn tegen mensen, in tegenstelling tot hun neefjes in N Amerika.
Dus misschien had ik toch mn camera moeten pakken...
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Dennis1987
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: zo 6 september 2015, 16:32

Een 50 plusser op een oude stadsfiets (zo een met 3 versnellingen) midden op de Brunssummerheide op een plek waar je normaal echt niet komt met zo’n fiets. Ik zie die man niet over omgevallen boomstronken bunnyhoppen en een steile mulle zand duin af rijden nml 😄

Ik was echt stomverbaasd.
Trek Farley 5
Cannondale Badboy
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Een manlijke albino die een zeer donker getinte man pijpte. (ik weet niet meer hoe je een neger mag noemen). Locatie Nieuwe meer Amsterdam.

Al is het daar een cruiseplek het was wel de enigste toffe plek om te biken in Amsterdam :D .
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

slapbandje schreef: zo 15 september 2019, 22:55 Lui met een oranje trail crew shirtje aan die heilig in de veronderstelling waren dat ik verplicht was om hen mijn routevignet te tonen.

Ik heb hen niet hard uitgelachen maar wel verrekte lang!
:roll: zo ellendig he, dat mensen willen dat er iemand betaalt voor al die routes.
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

maverick76 schreef: ma 16 september 2019, 06:28 (ik weet niet meer hoe je een neger mag noemen)
Iemand in een permanent duikerspak?



Vrijende stellen, middenin een fotoshoot belanden en mannelijke "wandelaars"... been there done that. Maar waar ik meer van onder de indruk ben dat zijn dieren die je tegenkomt. Toen ik pas op de MTB zat moest ik door een kudde Hooglanders manoeuvreren.

Afbeelding

Meest onder de indruk was ik echter op een trail in Italië nabij Salo Gardameer. Ik hoorde wat door de bossen komen en bleef dus stilstaan. Kruist er een wild zwijn, had nog nooit zo'n groot exemplaar gezien. Op het pad stopt hij, kijkt mij aan en vervolgde zijn weg.
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

Makkelijk schreef: ma 16 september 2019, 06:40
slapbandje schreef: zo 15 september 2019, 22:55 Lui met een oranje trail crew shirtje aan die heilig in de veronderstelling waren dat ik verplicht was om hen mijn routevignet te tonen.

Ik heb hen niet hard uitgelachen maar wel verrekte lang!
:roll: zo ellendig he, dat mensen willen dat er iemand betaalt voor al die routes.
Een vignet heb ik echter moeten mensen, in dit geval vrijwilligers van de trail crew, wel weten waar hun bevoegdheden liggen.
Er naar vragen mag iedereen echter is het van de zotte om mij de doorgang proberen te belemmeren indien ik betrokken personen er op wijs dat ik hen, als niet zijnde buitengewoon opsporingsambtenaar, niets hoef te tonen.
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
Plaats reactie