Ik heb een idee voor een Mtb show op youtube

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4831
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Ongelooflijk... :lol:
PaganiProductions

Giant-E schreef: za 31 augustus 2019, 22:40 Ongelooflijk... :lol:
Ja kan er wel mee lachen ik meen het zuinige hollander.
Andere wat ik weleens voor film hebben mij laats ook gesponserd uit zichzelf die weten dat ik ook kosten maak.
Hint hint
Zo de video van meeting heb ik net verborgen gezet die kan dus niet meer kijken.
Dat krijg je er dan van he.

:evil: :evil:
PaganiProductions

awinkel schreef: za 31 augustus 2019, 22:35 Als je denkt dat het niet nog gekker kan... :winkie:
Je wilt zeker ook alles voor niks krijgen.
:~ :~
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op za 31 augustus 2019, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
PaganiProductions

GeertMTB schreef: za 31 augustus 2019, 22:58
PaganiProductions schreef: za 31 augustus 2019, 22:30
En violist komt ook niet voor niks daar staat ook wat tegenover.
Het word maar eens tijd dat jullie mij aan sponseren misschien dat wat beter mijn best ga doen anders boeit het mij niet eens meer.
Helaas willen de meeste mensen voor een dubbeltje op eerste rang zitten.
Wat is dat voor waardeloze instelling?

Ga jij ook alleen maar harder/sneller fietsen omdat iemand zegt dat je te langzaam gaat of omdat je jezelf wil verbeteren?

Het is echt niet (ik spreek voor mezelf nu) dat er geen geld aan je uitgegeven wil worden, maar er is ook nog echt bewezen dat hier reden toe is....

En om nog even in te haken op je viool verhaal, André Rieu heeft; talent, doorzettingsvermogen, showmanship een goed zakelijk instinct.
Daar betalen mensen voor ja, maar de lange pijnlijke weg daar na toe, met fuck-ups, kritiek, op het punt van opgeven staan en weet ik wat nog meer daar kijkt niemand naar.

Misschien zou een beetje zelfreflectie op zijn plek zijn.
Zou verwijderd ik alles en kunnen julie kapot vallen ik ben er klaar mee zuinige mee idoten alles voor niks.
Regel maar snel wat.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3300
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Het zou geen gek idee zijn om die troep inderdaad te verwijderen. Daarmee wordt YouTube weer een beetje schoner.
PaganiProductions

awinkel schreef: za 31 augustus 2019, 23:09 Het zou geen gek idee zijn om die troep inderdaad te verwijderen. Daarmee wordt YouTube weer een beetje schoner.
Verwijderd je jezelf zelf maar zijn we van jouw kut opmerkingen ook af je hebt toch niks om bij de dragen alleen negatief gezeik.
Dennis1987
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: zo 6 september 2015, 16:32

Verwacht je nu dat je 8 abonnees jou een nieuwe camera gaan kopen ? :lol:
Trek Farley 5
Cannondale Badboy
PaganiProductions

Dennis1987 schreef: za 31 augustus 2019, 23:11 Verwacht je nu dat je 8 abonnees jou een nieuwe camera gaan kopen ? :lol:
Nee natuurlijk niet er zijn meer die er na kijken niet alleen die 8.
Weet je hoeveel kosten ik al heb gemaakt om ergens te komen voor een mtb wedstrijd of cx wedstrijd te filmen daar hoor je hier niemand over.
Als anders mij kunnen geld kunnen geven kunnen jullie dat ook.
Zo ik laat het nu effe bij deze post.
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

Je komt zelf met een plan op de proppen om filmpjes te maken en die op YouTube te zetten. Niemand heeft jou daarom gevraagd.
Vervolgens zijn die filmpjes keer op keer van een abominabel niveau waar dan door de een nuttige tips worden gegeven terwijl een ander enkel commentaar geeft.

Daar ga jij mee om op jouw manier maar ondertussen blijft de kwaliteit van je filmpjes om te janken waarop wederom op verschillende manieren wordt gereageerd en dan ga je hier om geld schooien om betere apparatuur te kopen???

Verwacht je nou echt dat wij een gat in de lucht springen om die troep voorgeschoteld te krijgen en dat ook nog eens te moeten sponsoren?

Er is in dit topic eens aangedragen dat we enige compassie met je moeten hebben omdat je een of andere beperking hebt. Nou, het is mij (en ik denk inmiddels ook vele anderen) inderdaad heel duidelijk dat je die hebt.
Laatst gewijzigd door slapbandje op zo 1 september 2019, 07:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

De één laat zich opjutten, de ander zich meeslepen.....laten we zeggen dat alles wel zo een beetje klopt, vanuit alle hoeken....maar dat het niet altijd even goed is verwoordt :-{ :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
PaganiProductions

slapbandje schreef: za 31 augustus 2019, 23:28 Je komt zelf met een plan op de proppen om filmpjes te maken en die op YouTube te zetten. Niemand heeft jou daarom gevraagd.
Vervolgens zijn die filmpjes keer op keer van een abominabel niveau waar dan door de een nuttige tips worden gegeven terwijl een ander enkel commentaar geeft.

Dat ga jij mee om op jouw manier maar ondertussen blijft de kwaliteit van je filmpjes om te janken waarop wederom op verschillende manieren wordt gereageerd en dan ga je hier om geld schooien om betere apparatuur te kopen???

Verwacht je nou echt dat wij een gat in de lucht springen om die troep voorgeschoteld te krijgen en dat ook nog eens te moeten sponsoren?

Er is in dit topic eens aangedragen dat we enige compassie met je moeten hebben omdat je een of andere beperking hebt. Nou, het is mij (en ik denk inmiddels ook vele anderen) inderdaad heel duidelijk dat je die hebt.
Op mijn andere kanaal zijn er toch weinig klachten misschien dat mountainbikes filmen gewoon toch eigenlijk best lastig is zeker met profi's die ook youtube zitten daar is alles amateur achtig tegen.
Het leuke is toch zelf mountainbiken denk ik zo.
Verder heeft niet zoveel met mijn beperking te maken.
Ik heb rest redelijke aflveringen er tussen zitten natuurlijk niet alles er zinnen ook minderen tussen.
Als het echt zo slecht zou op heel wening views staan.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

👎
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5581
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

PaganiProductions schreef: za 31 augustus 2019, 22:48

Zo de video van meeting heb ik net verborgen gezet die kan dus niet meer kijken.
Dat krijg je er dan van he.

:evil: :evil:

Afbeelding


Zielig....
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

Zo heb je tijd over om te leren een bandje te vervangen...
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Afbeelding
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gesloten