Gezocht: sram guide rs klemband (matchmaker)

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
poiuytr
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 22 april 2013, 11:31

Heeft er iemand hier wellicht nog een klemband liggen welke ik voor een zacht prijsje kan overnemen?
De mijne is met het fietsen los getrild omdat ik tijdelijk andere rem er aan had hangen.
Ik ben op zoek naar een klemband geschikt voor sram guide rs remset voor de voorrem.
Productnaamcode: 11.5315.048.070

Ben er eigenlijk met spoed naar op zoek. Liefst vrijdag binnen, hopelijk kan iemand me uit te brand helpen.
Voorbeelden:
https://www.bike-components.de/en/Avid/ ... 12-p34652/
https://www.decathlon.nl/p/beugel-match ... CoQAvD_BwE
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Ik ben net overgestapt op van SRAM Level TL naar Shimano SLX. Ik heb er nog wel eentje liggen. Stuur me maar een PM als je nog wat zoekt.
Hij is nog hagelnieuw aangezien ik een oude gebruikt had toen ik een nieuwe achterrem kocht.

Locatie: Wierden (Twente), of Enschede (Werk).
Laatst gewijzigd door Klitse op di 27 augustus 2019, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Crasstest
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 593
Lid geworden op: ma 2 april 2012, 20:02
Mijn mountainbike: Canyon; Strive, Nerve, Stiched, Dude, Exceed

Ik heb er ook nog een, welke je in geldrop (omgeving eindhoven) zou kunnen ophalen voor 7.50, 10 incl verzendkosten mocht je dat liever hebben
poiuytr
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 22 april 2013, 11:31

Crasstest schreef: di 27 augustus 2019, 22:18 Ik heb er ook nog een, welke je in geldrop (omgeving eindhoven) zou kunnen ophalen voor 7.50, 10 incl verzendkosten mocht je dat liever hebben
Dank voor je reactie, inmiddels remklem gekocht van Klitse. Topic mag dicht.
Plaats reactie