www.wiggle.co.uk

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.

Moderator: Bas

Plaats reactie
Jo2601
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Z.O. Drenthe

wo 17 oktober 2018, 14:41

Afgelopen vrijdag hier onderdelen besteld.
Verwachte levertijd werd gezet op 18-10.

Zijn gisteren al geleverd verderop in de straat :-{ (verkeerde huisnummer doorgegeven ) :lol:

Verder dik tevreden.
skjalling
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Cube Reaction C:62

wo 21 augustus 2019, 12:30

Op 16-8-19 een paar XT pedalen besteld voor €58,.. . Je kon 3 wijzen van verzenden kiezen, DHL, koerier of reguliere weg. DHL kost €14,.. koerier €11,.. en anders gratis. Grote verschil via DHL of koerier zou de lever datum 20-8-19 zijn en via gratis verzenden 27-8-19, aangezien ik geen haast heb en een echte Hollander ben heb ik voor de gratis verzending gekozen. Maar vanmorgen stond DHL aal voor de deur, met mijn pedalen.
Dik tevreden
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: heeft kleine wielen
Contacteer:

do 22 augustus 2019, 10:23

Dat hoor/lees je toch wel vaker. Dat onderdelen alsnog vrij vlot geleverd worden.

Je zal dat tientje extra betaald hebben :roll:
Op zoek naar een clinic omgeving Zuid Holland?
meermountainbike.nl
MEER Mountainbike. Clinics, tochten, begeleiding en MEER!
MEER Mountainbike op YouTube

Blogje
SYS: Commencal V4 + Commencal LTHT
dverhaar
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Cube Attention SL 2019

wo 4 september 2019, 22:19

Ook hier goede ervaring met Wiggle.
Zaterdag 2 sets pedalen besteld, gratis levering gekozen en woensdag al netjes afgeleverd.

Wiggle heeft in 2018 Chain Reaction Cycles overgenomen, ze opereren ieder nog onder hun eigen naam en hanteren hun eigen prijzen, maar putten uit dezelfde voorraad heb ik gemerkt. Van een bepaalde set pedalen was na lange tijd ineens 1 setje bij beide op voorraad, bij Wiggle goedkoper, daar de order geplaatst en meteen was CRC ook weer zonder voorraad.

Helaas geen snoepjes meegeleverd.
Leef snel, sterf jong, dan ben je een mooi lijk.
Mr. Goodkat
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX8 2019

do 5 september 2019, 10:51

Ook tot nu toe alleen maar goede ervaringen hier. Zeer nette prijzen voor de 5-10's, nukeproof horizon pedalen en de spullen van Ergon. Beide keren voor de gratis verzending gegaan en ook in beide gevallen sneller ontvangen dan dat ze zelf aangaven.

Jammer dat ze geen gratis retour optie hebben, maar dit kan voorkomen worden door met paypal te betalen, dan vergoed paypal dit.

Zoals dverhaar ook al aangeeft is het verstandig op ook even bij CRC te kijken voor de prijzen.
Trek Fuel EX8

-Ride long and prosper-
Plaats reactie