20inch kinderbike gezocht

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Elle
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: zo 8 mei 2016, 15:33
Mijn mountainbike: Orbea Rallon - Ridgeback Ramble - Nordest Britango

Nieuwe bike gezocht voor de kleinste mountainbiker in huis. Wensenlijstje:

- 20 inch wielen
- 1x.. drivetrain
- <10kg
-Schijfremmen

Star heeft de voorkeur, de meeste vorkjes op dergelijke fietsen doen toch niets, behalve gewicht toevoegen. Mocht er iemand een higher end fietsje te koop hebben met wél een goede vork, ben ik zeker ook geïnteresseerd.

Ik ben ervan op de hoogte dat er nieuw genoeg fietsjes te vinden zijn die aan mijn eisen voldoen, maar gezien hoe snel kinders groeien gaat de voorkeur uit naar een goede tweedehands. Budget is afhankelijk van het aanbod.
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2070
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Ik heb een 20" cube voor je eventueel. Wel met velgremmen, maar de mini me heeft er de halve Utrechtse heuvelrug mee afgefietst, en kwam altijd op tijd tot stilstand. Het is geen high end fietsje, maar daar is de prijs ook naar.
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

Heb er gister 1 in t te koop topic geplaatst
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3459
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

B’twin heeft een 20” mountainbike. Prima om mee te beginnen. Goedkoop en werkt echt goed. Geen schijfremmen maar dat lijkt me ook beetje overkill voor een 20” fietsje met lichte berijder. Mijn zoontje is er in ieder geval erg blij mee :-q
Nieuw bij decathlon volgens mij 169,- euro en op marktplaats vaak voor rond de 75,-

https://www.decathlon.nl/p/kinder-mount ... 035&c=GEEL

http://link.marktplaats.nl/m1445184858? ... ios_tablet
Elle
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: zo 8 mei 2016, 15:33
Mijn mountainbike: Orbea Rallon - Ridgeback Ramble - Nordest Britango

Bedankt voor jullie reacties. Gezien de ambities en het beoogde gebruik, houd ik voorlopig toch even vast aan het zorgvuldig samengestelde wensenlijstje :wink:
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5497
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Elle schreef: ma 19 augustus 2019, 19:31 Bedankt voor jullie reacties. Gezien de ambities en het beoogde gebruik, houd ik voorlopig toch even vast aan het zorgvuldig samengestelde wensenlijstje :wink:
Early Rider Helion Trail kan ik je van harte aanbevelen
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
rubenv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: do 26 augustus 2010, 10:08
Mijn mountainbike: santa cruz tallboy cc/ santa cruz nomad v4cc

Ik heb voor mijn zoontje een supurb BO20. Een heel mooie, goede en degelijke fiets. Heeft alles wat jij wilt, 1x10 deore, schijfremmen en weegt 9kg met pedalen. Alleen gaat mijn dochter haar 20" fully nog niet willen afgeven. Dus is het nog wat vroeg om te verkopen. Je vind ze niet veel, maar je kan er wel is achter zoeken :wink:
Plaats reactie