Van der Poel op weg naar goud in 2024!

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Idd dat een hoofdsponsor fuseert betekend niet dat de ploegen moeten fuseren. Alles hangt er vanaf hoe de bedrijven verder gaan, als 1 of 2 aparte.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Rijdt vd Poel Lenzerheide? Zal wel toch?

Gaan weer een mooi weekend tegemoet :)

Ben er alleen wel bang voor dat vd Poel straks nergens meer in te verslaan is.
Je verwacht in het mountainbiken een mooi gevecht met Nino (die 2 jaar geleden onverslaanbaar was) en vervolgens wordt Nino er gewoon af gereden op de klim.
Zou leuk zijn als er wat weerstand wordt geboden, maar vd Poel lijkt wel onmenselijk als ie in goede doen is.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Rayb81 schreef: do 8 augustus 2019, 23:32 Rijdt vd Poel Lenzerheide? Zal wel toch?

Gaan weer een mooi weekend tegemoet :)

Ben er alleen wel bang voor dat vd Poel straks nergens meer in te verslaan is.
Je verwacht in het mountainbiken een mooi gevecht met Nino (die 2 jaar geleden onverslaanbaar was) en vervolgens wordt Nino er gewoon af gereden op de klim.
Zou leuk zijn als er wat weerstand wordt geboden, maar vd Poel lijkt wel onmenselijk als ie in goede doen is.
Vraag dat maar aan zijn mede veldrijders .......... dat zijn ook geen pannenkoeken :bier: Ik vind het prachtig om te zien en ook vreselijk knap om elke keer weer zo te presteren.
De eerste jaren was er nog strijd maar nu Mathieu dichter bij zijn doel komt (OS) en zich er steeds meer op gaat toeleggen (nog steeds naast weg en veld weliswaar) gaan de MTB'ers ook merken dat dit "geen gewone" is zoals onze zuiderburen zeggen.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Inderdaad, die OS zit nu zeker weten in de mogelijkheden.
Gaaf dat er een Nederlander mee is gaan doen met MTB (die voorin kan rijden) en dat het ook nog Mathieu is, de kampioen van het veldrijden, dat maakt het eigenlijk alleen maar mooier.

8)
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

awinkel schreef: do 8 augustus 2019, 10:45 Wat een nepwereldje... :roll:
De hele topsport is vaak een nepwereldje. Er zijn er alleen heel veel die dat niet door hebben. Topsport is heeft als functie om mensen te amuseren. Hoe doet er minder toe.
Laatst gewijzigd door Tsjibiti op vr 9 augustus 2019, 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

japie carbon schreef: do 8 augustus 2019, 22:10 Idd dat een hoofdsponsor fuseert betekend niet dat de ploegen moeten fuseren. Alles hangt er vanaf hoe de bedrijven verder gaan, als 1 of 2 aparte.
Sportsponsoring is een mogelijkheid van de reclame activiteit van een onderneming en dan met name het aspect naamsbekendheid. Dus als de beide onderdelen onder de oude naam op de markt blijven opereren is dat geen argument om het sponsoren te gaan veranderen.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

En wat wil je daarmee zeggen? Dat schrijf ik toch ook. Er is een vrij grote mogelijkheid dat beide bedrijven samengevoegd gaan worden.
De CEO heeft ook al gezegd dat er een reeele kans is dat de sponsoring van 1 van de ploegen gaat stoppen.
xharx
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: di 18 maart 2014, 17:27
Mijn mountainbike: Canyon- Grand Canyon AL SLX 8.9

Als van der Poel zich zo doorontwikkelt zie ik, naast Nino Schurter, maar 1 echte bedreiger voor goud op de OS 2020 en dat is Remco Evenepoel ;-)
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

japie carbon schreef: vr 9 augustus 2019, 09:29 En wat wil je daarmee zeggen? Dat schrijf ik toch ook. Er is een vrij grote mogelijkheid dat beide bedrijven samengevoegd gaan worden.
De CEO heeft ook al gezegd dat er een reeele kans is dat de sponsoring van 1 van de ploegen gaat stoppen.
Dat je gelijk hebt en ik voegde daar een logische verklaring aan toe.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

xharx schreef: vr 9 augustus 2019, 09:47 Als van der Poel zich zo doorontwikkelt zie ik, naast Nino Schurter, maar 1 echte bedreiger voor goud op de OS 2020 en dat is Remco Evenepoel ;-)
Die Remco Evenepoel heeft ook het laatste deel van zijn naam mee. :-D
Het is geen gewone maar valt wel uit de toon omdat hij in tegenstelling tot de klasbakken die de laatste jaren zijn opgestaan (zoals Wout Vanaert , Mathieu van der Poel , Tim Merlier , Julian Alaphilippe, Mike Teunissen , Quinten Hermans , Thomas Pidcock ) niet uit het veldrijden komt.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
xharx
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: di 18 maart 2014, 17:27
Mijn mountainbike: Canyon- Grand Canyon AL SLX 8.9

Tsjibiti schreef: vr 9 augustus 2019, 09:58
xharx schreef: vr 9 augustus 2019, 09:47 Als van der Poel zich zo doorontwikkelt zie ik, naast Nino Schurter, maar 1 echte bedreiger voor goud op de OS 2020 en dat is Remco Evenepoel ;-)
...
Het is geen gewone maar valt wel uit de toon omdat hij in tegenstelling tot de klasbakken die de laatste jaren zijn opgestaan (zoals Wout Vanaert , Mathieu van der Poel , Tim Merlier , Julian Alaphilippe, Mike Teunissen , Quinten Hermans , Thomas Pidcock ) niet uit het veldrijden komt.
Nou, volgens mij komt ook Remco van het veld...


Ok voetbal, da's zo mogelijk nog erger :-)
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

XCC .... check :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Hele mooie XCO gezien dit keer met al die aanvallen.
En een agressieve Schurter is altijd mooi om te zien 8)
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Zo, MTB seizoen geslaagd (alleen nog OTE in Tokyo dit jaar)

XCO= 3 uit 5 gewonnen
XCC= 5 uit 5 gewonnen
EK= gewonnen

Topfavoriet voor Tokyo lijkt mij zo
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Zeker, als ik op de dag moet werken neem ik vrij. Is de datum al bekend?
◼︎ Go round the outside.
Plaats reactie