bye bye, te koop --> Cannondale F-SI Alloy 1 2017 --> Carbon 3 2018

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Sorry, geen tips maar eigenlijk vind ik het helemaal niet gek zo.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5871
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Sticker kit to fit Lefty PBR 100 Forks, best for white forks.

Forks stickers are printed onto pro grade vinyl and laminated to produce a durable and glossy / mate stickers.

You can choose from our range of colors, if you wish a special color please contact us.

Custom stickers can be made for you upon request. It can be made using the bikes original branding, but modified to your taste.

If you wish us to exactly match the frame you have, you can email us detailed photographs and size descriptions which we can use to build the artwork. Please ask for further information.

With each set purchased, we will include a fitting guide process(if necessary) and offer full application advice.
Heeft BK niet precies wat je zoekt, stuur een mail zoals hierboven is aangeven en 15€ is niet te duur lijkt mij :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Had ook nog een potje 9h ceramic coating van Ali staan, was er op het vorige frame nog niet van gekomen, nu maar snel gedaan voordat alles echt vies, smerig en beschadigd is.
Ben benieuwd of het verschil maakt.

@mario, thanks voor de tip. Ondertussen begin ik wel te wennen aan de cleane look zo. Had eerst rode odi Elite pro grips in gedachten, maar misschien zijn zwarte grips wel mooier als de vork ook helemaal zwart blijft.

Met custom decals twijfel ik of de kleur wel echt overeen gaat komen met het frame... Als dat afwijkt heb ik het liever zo.. maar misschien weet BK wel welke kleur Cannondale in 2018 gebruikte.

Wat denken jullie? Rode decals rode grips of geen decals zwarte grips? (Of een andere combinatie?)
Gebruikersavatar
ivocare
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 3 november 2014, 17:48

Geen decals en zwarte grips :-q
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Zo is het ook mooi.
Die €50 gooi je in je tank en je rijdt naar een mooie bikespot :wink:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

:-q inderdaad, maar misschien komt Cannondale nog met wat.. anders is bkstickers nog een optie.

Voor nu ff zo, vind het wel clean
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2210
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Stealth laten, ziet er best cool uit zo. Ik vind de Lefty altijd al super optisch. Misschien komt het door mijn oude Zaskar met dubbel kroons vork :)
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Ik zou hem ook zo laten, stealth is altijd goed :-q
(en iets erop kan altijd nog inderdaad)
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

ja, bevalt me nu eigenlijk ook wel, zo maar eens de zwarte ODI Elite Pro lock-on grips bestellen, de stock cannondale grips zijn me toch te dun na lang met de chunkies te hebben gereden. De ODI's zijn volgens de specs ook 32mm (net als de normale chunkies), maar dan wat meer gevormd. Ben benieuwd, veel positieve ervaringen gelezen.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16811
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ik zou het 100% zeker zo laten, de rustige uitstraling van de Lefty zonder decals komt de looks van de fiets imo alleen maar ten goede.

Zeker geen rode grips doen, gekleurde handvaten halen het uiterlijk van elke fiets naar beneden :wink:
Tenzij je natuurlijk de aandacht op de grips wilt vestigen, maar imo creëer je met gekleurde handvaten een plastic, goedkope uitstraling. Daarnaast worden gekleurde grips in no time groezelig wat de boel ook niet fraaier maakt.

Anyway, mijn mening over gekleurde handvaten lijkt me duidelijk :wink: :D
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

:lol:
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

kermit schreef: di 6 augustus 2019, 13:42 Ik zou het 100% zeker zo laten, de rustige uitstraling van de Lefty zonder decals komt de looks van de fiets imo alleen maar ten goede.

Zeker geen rode grips doen, gekleurde handvaten halen het uiterlijk van elke fiets naar beneden :wink:
Tenzij je natuurlijk de aandacht op de grips wilt vestigen, maar imo creëer je met gekleurde handvaten een plastic, goedkope uitstraling. Daarnaast worden gekleurde grips in no time groezelig wat de boel ook niet fraaier maakt.

Anyway, mijn mening over gekleurde handvaten lijkt me duidelijk :wink: :D
Daar heb ik je afgelopen zondag niet over gehoord :roll:
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16811
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Je zou je er toch niks van aangetrokken hebben :-q :D
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
No Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 756
Lid geworden op: za 19 maart 2011, 21:26
Mijn mountainbike: Iets van metaal, kunststof en rubber

Prulleman schreef: za 3 augustus 2019, 23:19 Zo, eerste 2 ritjes zitten erop, donderdag met de boys een klein rondje Cadettenkamp kamp gedaan en vanochtend alleen Dorst en Cadettenkamp. Fiets is lichter geworden, van rond de 11 kg naar ~10.3kg (geen fatsoenlijke weegschaal helaas). Lijkt iets comfortabeler, maar geen enorm verschil, in stijfheid merk ik ook niet veel. Ik denk dat de alu versie voor een alu frame behoorlijk presteerde (Cannondale kan vrij aardige alu frames maken, kijk ook maar eens naar de Caad raceframes). Dorst in 24 minuten gereden , wat na 2 weken vakantie met tapas, BBQ en cervezas niet tegenvalt, of ik nu met deze fiets eerder een pr ga rijden durf ik niet te zeggen, maar het zal zeker niet tegenwerken.

Helaas heeft Cannondale geen lefty stickers meegeleverd, en Martens kon ook niet meer betekenen dan ze voor 50 euro bestellen... Dat valt me toch wel tegen... Ik doe niet moeilijk over een nieuw BB of Oval (de 34 ai offset AB past echt precies), maar het zou fraai zijn als Cannondale je geen poot uit draait voor matchende decals.. (die voor hun vrijwel niks kosten) ik heb zelf nog een mail naar Cannondale gestuurd, maar verwacht er niet veel van. In de tussentijd de groene stickers toch maar verwijderd, zag er namelijk echt niet uit! Ook de groene chunkies zijn er af en de oude zwarte Cannondale grips were terug.

Slik graphics heeft geen lefty decals in het assortiment en BK ook niet. Heb al verder gezocht, maar net niet de juiste versie via eBay voor 30 dollar vind ik ook nogal wat..
Iemand nog tips?

Voor nu dus even stealth aan de voorkant
Afbeelding
Het rood verrekend wat op deze foto, hier lijkt het oranje, maar het is echt fel/knalrood
Best mooie fiets geworden :-q
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Thanks!

De odi grips zitten er ook op. Lijken iets dunner dan chunkies, hoewel de specs voor beide 32mm is. Maar ze voelen lekker aan. Veel grip en comfort met en zonder handschoenen en de eerste (korte) rit nergens last van. Met de Cannondale grips voelde ik mijn handen meer. Nog ff een paar ritten afwachten of ik deze of de chunkies uiteindelijk prefereer.
Plaats reactie