Build: Orange Crush 29 | Man On The Silver Mountain(bike)

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Je ging er soepel meer naar beneden gisteren, met de 2.8. Mooie fiets hoor!
Volgende keer ook een setje kniebeschermers aan en dan via de DH WC naar beneden!
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Makkelijk schreef: zo 28 juli 2019, 08:50
Blijft zonde van je banden, ik vind het echt een kutstreek, zeker omdat ik de verzender ben :-{ Had ik ze maar dinsdag op de post gedaan...
Dat is het inderdaad... Maar des te meer redenen om nog een (aantal) keer terug te komen! :bier:
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

baron062 schreef: zo 28 juli 2019, 10:16 Je ging er soepel meer naar beneden gisteren, met de 2.8. Mooie fiets hoor!
Volgende keer ook een setje kniebeschermers aan en dan via de DH WC naar beneden!
Haha, dank :-q
Voorlopig hou ik het nog ff op 'flowen'. Er valt nog veel te leren :bier:
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

baron062 schreef: zo 28 juli 2019, 10:16 Je ging er soepel meer naar beneden gisteren, met de 2.8. Mooie fiets hoor!
Volgende keer ook een setje kniebeschermers aan en dan via de DH WC naar beneden!
Ja Vibe, doe eens gek. :-D De volgende keer ga ik daar ook niet naar beneden. :bier:
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Ook daar gaan jullie de volgende keer gewoon lekker mee naar beneden...
Kijk zo'n eerste dag willen wij natuurlijk niet pushen, maar de 2e dag, mogen we toch al wel de skills bij jullie verwachten van een Danny Hart... :winkie: :winkie: :winkie:
(wij kijken uiteraard wel op een afstandje toe, met de camera in de aanslag, hoe jullie daar naar beneden gaan)


Ik moet zeggen op de foto staan ze al heel goed, maar gisteren in het echt vond ik ze nog beter staan. Ook wel mooi trouwens dat er nog een Orange Crush was en een Orange Five.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Over foto's gesproken. Hier is een filmpje. Ff snel wat in elkaar gemonteerd. https://www.youtube.com/watch?v=UOaKkZYkX4w
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

vibemaker schreef: zo 28 juli 2019, 14:04 Over foto's gesproken. Hier is een filmpje. Ff snel wat in elkaar gemonteerd. https://www.youtube.com/watch?v=UOaKkZYkX4w
Heerlijk die ratel van de Hope-naaf op de achtergrond. Voor een snelle productie zeg ik: "ERG NETJES GEMONTEERD." :-q :-q :-q
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Mooi filmpje idd. :-q
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Tijdens het tripje Willingen kreeg ik het idee dat de meter van mijn bandenpomp er een nogal ruime kijk op de waarheid op na hield. Daarom zo'n digitaal bandenspanningsmetertje van Topeak besteld en inderdaad; Jaren met te hoge bandenspanning gereden. :roll:

Affijn; Kon ik vanavond dus fijn m'n plus setje met de 2.8 Rekons op de juiste spanning uittesten op Hoge Vuursche. Nou had ik een beetje veel gegeten én was ik meteen na het eten op de fiets gesprongen, én vond ik de omstandigheden redelijk zwaar (nog best wel wat mulle stukken afgewisseld met wat stukken zuigend), én had ik het idee dat welke kant ik ook op stuurde ik wind tegen had, én ik best een 'lange' dag achter de rug had, én... anyway; het was niet helemaal m'n moment zullen we maar zeggen.
Dat gezegd hebbende; dit setje heeft bakken meer grip, maar voor m'n gevoel ook bakken meer rolweerstand dan wat ik gewend ben. Al kan ik, door bovengenoemde factoren, nog niet helemaal een objectief oordeel vellen.

Komende zondag weer de trails op, kijken hoe het dan gaat :-q

Btw; dankzij dat dagje Willingen ook weer wat stapjes gemaakt met betrekking tot vertrouwen en bochtentechniek. Ook een ouwe vos leert nieuwe streken. :winkie:
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Nooit te oud om te leren Vibe!!!!

Dat is wel leuk met zo'n groepje in een bikepark, je krijgt vanzelf wat aanwijzingen links en rechts.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

mud mate schreef: do 1 augustus 2019, 22:09 Nooit te oud om te leren Vibe!!!!

Dat is wel leuk met zo'n groepje in een bikepark, je krijgt vanzelf wat aanwijzingen links en rechts.
:-q
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

vibemaker schreef: do 1 augustus 2019, 20:45 Tijdens het tripje Willingen kreeg ik het idee dat de meter van mijn bandenpomp er een nogal ruime kijk op de waarheid op na hield. Daarom zo'n digitaal bandenspanningsmetertje van Topeak besteld en inderdaad; Jaren met te hoge bandenspanning gereden. :roll:

Affijn; Kon ik vanavond dus fijn m'n plus setje met de 2.8 Rekons op de juiste spanning uittesten op Hoge Vuursche. Nou had ik een beetje veel gegeten én was ik meteen na het eten op de fiets gesprongen, én vond ik de omstandigheden redelijk zwaar (nog best wel wat mulle stukken afgewisseld met wat stukken zuigend), én had ik het idee dat welke kant ik ook op stuurde ik wind tegen had, én ik best een 'lange' dag achter de rug had, én... anyway; het was niet helemaal m'n moment zullen we maar zeggen.
Dat gezegd hebbende; dit setje heeft bakken meer grip, maar voor m'n gevoel ook bakken meer rolweerstand dan wat ik gewend ben. Al kan ik, door bovengenoemde factoren, nog niet helemaal een objectief oordeel vellen.

Komende zondag weer de trails op, kijken hoe het dan gaat :-q

Btw; dankzij dat dagje Willingen ook weer wat stapjes gemaakt met betrekking tot vertrouwen en bochtentechniek. Ook een ouwe vos leert nieuwe streken. :winkie:

Ik heb een deja vu... :roll:
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

:o
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Ik heb het vast al eens gezegd, maar wát ben ik blij met deze fiets! :-D

Zó blij dat ik dit topic niet in de vergetelheid wil laten verdwijnen. Daarom hier ook maar ff mijn eerste ontmoeting met Harry Slinger 2.0 :-q

https://www.youtube.com/watch?v=Q_KWEldIw60
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Rondje Rijssen met Mrs. vibe op haar Purple Reign
Afbeelding
Laatst gewijzigd door vibemaker op di 13 oktober 2020, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie