Orbea nummer 2 MX 20 Budget Red rocket verkocht

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Als je altijd net zo netjes antwoord als jouw laatste twee posts, is het voor iedereen een stuk duidelijker. :-q
Ik denk dat je vaak te snel antwoord.
PaganiProductions

kan niet meer schreef: vr 12 oktober 2018, 20:46 Ik vind dit niet erg fatsoenlijk richting Pagani. We weten dat niet iedereen hetzelfde is. Waarschijnlijk hebben jullie allemaal modelkinderen maar helaas(of gelukkig) is dat niet de echte wereld. Als je hier moeite mee hebt sla dan dit topic over.
Gelukkig heb ik een dikke huid en ben wel gewend door de jaren in de echte wereld.
Ik heb echte leven ik iemand die recht zijn raap is niet altijd na denk over de gevolgen ervan.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Kijk dit zijn de betere posts Pagani! Het hoeft niet perfect, maar iets duidelijker en een beetje moeite nemen kan geen kwaad.
Wij proberen jou ook zo goed mogelijk te helpen, en door zelf duidelijk te zijn kunnen wij dat alleen maar beter.

Keep up the good work!
PaganiProductions

japie carbon schreef: vr 12 oktober 2018, 21:10 Kijk dit zijn de betere posts Pagani! Het hoeft niet perfect, maar iets duidelijker en een beetje moeite nemen kan geen kwaad.
Wij proberen jou ook zo goed mogelijk te helpen, en door zelf duidelijk te zijn kunnen wij dat alleen maar beter.

Keep up the good work!
goed zal het in gedachten houden.
PaganiProductions

Ik trouwens op dezelfde dag jarig als Absalon
https://www.horoscooptarot.nl/sterrenbeeld-leeuw.html
16 Augustus
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

PaganiProductions schreef: vr 12 oktober 2018, 20:37 Het boeit mij zeker was ik allang gestopt met dit forum deze leuke passie genaamd mountainbiken.
Soms zijn mijn antwoorden wat minder duidelijk om het gewoon niet weet of niet de tijd heb om er na te kijken.
Niet altijd om te trollen heel soms natuurlijk wel.
Laat gaan joh, je hebt zo al heel wat geleerd hier. Probeer wel af en toe wat meer te luisteren naar de goedbedoelde tips hier, mensen steken daar tijd in, willen je helpen, en zien je toch steeds weer vervallen in oude fouten.
Zo heb ik bijvoorbeeld al tientallen keren geadviseerd om wat minder bezig te zijn met je fiets lichter maken en te voorzien van overbodige (dure) upgrades. Je fiets is goed, punt. Die vorige trouwens net zo. Zeker voor de recreatieve routes hier in NL.
Als je dan toch winst wil pakken probeer zelf een paar kilo eraf te krijgen. Dat zet pas zoden aan de dijk. Dus nou kappen met ovale tandwielen, ander merk drivetrain, biba geneuzel en gele tiewraps..... Karren met die handel!
PaganiProductions

Giant-E schreef: vr 12 oktober 2018, 22:05
PaganiProductions schreef: vr 12 oktober 2018, 20:37 Het boeit mij zeker was ik allang gestopt met dit forum deze leuke passie genaamd mountainbiken.
Soms zijn mijn antwoorden wat minder duidelijk om het gewoon niet weet of niet de tijd heb om er na te kijken.
Niet altijd om te trollen heel soms natuurlijk wel.
Laat gaan joh, je hebt zo al heel wat geleerd hier. Probeer wel af en toe wat meer te luisteren naar de goedbedoelde tips hier, mensen steken daar tijd in, willen je helpen, en zien je toch steeds weer vervallen in oude fouten.
Zo heb ik bijvoorbeeld al tientallen keren geadviseerd om wat minder bezig te zijn met je fiets lichter maken en te voorzien van overbodige (dure) upgrades. Je fiets is goed, punt. Die vorige trouwens net zo. Zeker voor de recreatieve routes hier in NL.
Als je dan toch winst wil pakken probeer zelf een paar kilo eraf te krijgen. Dat zet pas zoden aan de dijk. Dus nou kappen met ovale tandwielen, ander merk drivetrain, biba geneuzel en gele tiewraps..... Karren met die handel!
Ik ben al een stuk beter geworden.
PaganiProductions

Het was alleen het Balhoofd wat erg los zat verder niet.
Net nog effe gechecked.
PaganiProductions

Zeer binnenkort ga ik weer nieuw leven in de MX20.
Waarschijnlijk ga ik naar een 1x10 setup wat meer naar de klim afgesteld.
De fiets is 2x10.
Welke gearing is ideaal voor het kilmmen etc.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

1x10 is leuk voor (semi)vlakke rondjes in nl, maar als je wilt klimmen heb je een mogelijk een grotere cassette nodig dan die je derailleur aan kan. Verder heb je waarschijnlijk geen clutch en is het behelpen als je in een afdaling met je hardtail naar beneden stuitert.

Ik zou er op deze fiets niet aan beginnen als je nog wilt klimmen.
PaganiProductions

Prulleman schreef: ma 24 juni 2019, 19:39 1x10 is leuk voor (semi)vlakke rondjes in nl, maar als je wilt klimmen heb je een mogelijk een grotere cassette nodig dan die je derailleur aan kan. Verder heb je waarschijnlijk geen clutch en is het behelpen als je in een afdaling met je hardtail naar beneden stuitert.

Ik zou er op deze fiets niet aan beginnen als je nog wilt klimmen.
Ze hebben dit
https://www.futurumshop.nl/shimano-deor ... peed.phtml
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Nog steeds geen clutch en max 36 op de cassette.. (nou zal een 40 misschien ook wel gaan.. maar ideaal is het allemaal niet).

Wat is je verwachting van de 2x naar 1x conversie?
PaganiProductions

Prulleman schreef: ma 24 juni 2019, 19:49 Nog steeds geen clutch en max 36 op de cassette.. (nou zal een 40 misschien ook wel gaan.. maar ideaal is het allemaal niet).

Wat is je verwachting van de 2x naar 1x conversie?
Beter lichter sneller en minder onderhouds werk en simpeler heb zelf die 2x10 niet nodig hier.
Shimano gaat tot 36.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

2 x 10, voor klimmen ideaal. Waarom nou perse naar singlespeed? Je blijft hardleers, niet?
Zeker vanuit een afdaling gelijk die steile klim op kan je met 1 klik links gelijk goed staan.
PaganiProductions

Giant-E schreef: ma 24 juni 2019, 19:57 2 x 10, voor klimmen ideaal. Waarom nou perse naar singlespeed? Je blijft hardleers, niet?
Zeker vanuit een afdaling gelijk die steile klim op kan je met 1 klik links gelijk goed staan.
ik heb dat niet meer nodig ik vind het 1by manier erg fijn nu ben er totaal aan gewend wel niet anders meer.
Plaats reactie