NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Zondag voor het eerst naar Amerongen (eindelijk :roll: :tong ). We willen Amerongen/Hoge Ginkel/Leersum rijden. Is daar een Gpx van te krijgen of dien ik de routes apart van de site te halen????
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Voor een verzamelaar zijn we op zoek naar een vignet 2018 (rood) in "Mint Condition" voor zijn verzameling die nu niet compleet is. Dus niet opgeplakt ofzo
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
ktemmetje
All rounder
All rounder
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 14 december 2014, 12:25

Bert,
Heb er nog een prima exemplaar liggen, mag je komen halen.
Groet,
Anjo
Bulls Copperhead 3 Starre SS 2015 - Giant Trance 2 29-er 2019
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

pk-patty schreef: vr 7 juni 2019, 20:29 Zondag voor het eerst naar Amerongen (eindelijk :roll: :tong ). We willen Amerongen/Hoge Ginkel/Leersum rijden. Is daar een Gpx van te krijgen of dien ik de routes apart van de site te halen????
Er zullen vast gpx'jes van zijn, maar als je op de bovenop de bergweg op de grote parkeerplaats ben, is het een kwestie van groene, paarse, en als laatste de rode pijltjes volgen. Dan kan het gewoon niet missen :-q
Sneeuwmonster
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

sama schreef: vr 7 juni 2019, 20:59
pk-patty schreef: vr 7 juni 2019, 20:29 Zondag voor het eerst naar Amerongen (eindelijk :roll: :tong ). We willen Amerongen/Hoge Ginkel/Leersum rijden. Is daar een Gpx van te krijgen of dien ik de routes apart van de site te halen????
Er zullen vast gpx'jes van zijn, maar als je op de bovenop de bergweg op de grote parkeerplaats ben, is het een kwestie van groene, paarse, en als laatste de rode pijltjes volgen. Dan kan het gewoon niet missen :-q
En ze staan uiteraard gewoon op mtbroutes.nl :-q
Gebruikersavatar
ktemmetje
All rounder
All rounder
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 14 december 2014, 12:25

pk-patty schreef: vr 7 juni 2019, 20:29 Zondag voor het eerst naar Amerongen (eindelijk :roll: :tong ). We willen Amerongen/Hoge Ginkel/Leersum rijden. Is daar een Gpx van te krijgen of dien ik de routes apart van de site te halen????
Ff in het onderschrift van Fred (mtb-sport) kijken.
Staan deze routes en nog veel meer leukigheid.
Gr, Anjo.
Bulls Copperhead 3 Starre SS 2015 - Giant Trance 2 29-er 2019
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Bedankt voor de reacties!!! :-q :-q
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

pk-patty schreef: vr 7 juni 2019, 20:29 Zondag voor het eerst naar Amerongen (eindelijk :roll: :tong ). We willen Amerongen/Hoge Ginkel/Leersum rijden. Is daar een Gpx van te krijgen of dien ik de routes apart van de site te halen????
Pak de UHR3 uit het lijstje vanuit mijn sigje en kan je de 3 bovengenoemde routes pakken. Startpunt daarvan was Leersum, maar je kan hem natuurlijk overal oppakken. Enjoy.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Fred (mtb-sport) schreef: za 8 juni 2019, 07:44
pk-patty schreef: vr 7 juni 2019, 20:29 Zondag voor het eerst naar Amerongen (eindelijk :roll: :tong ). We willen Amerongen/Hoge Ginkel/Leersum rijden. Is daar een Gpx van te krijgen of dien ik de routes apart van de site te halen????
Pak de UHR3 uit het lijstje vanuit mijn sigje en kan je de 3 bovengenoemde routes pakken. Startpunt daarvan was Leersum, maar je kan hem natuurlijk overal oppakken. Enjoy.
Thnx!!! :-q
Houwwie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: za 8 juni 2019, 15:31

Bste allen,

Ik heb inmiddels 5 vignetjes op mijn fiets zitten. Mis enkel 2018 vanwege verblijf in het buitenland voor 2 jaar. Heeft iemand nog een vignet 2018 liggen die ik kan overnemen?
1. Omdat ik de trails graag ondersteun
2. Omdat ik liever het lijstje compleet heb.

Verneem het graag.

Groet,
Ewoud
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Houwwie schreef: za 8 juni 2019, 15:36 Bste allen,

Ik heb inmiddels 5 vignetjes op mijn fiets zitten. Mis enkel 2018 vanwege verblijf in het buitenland voor 2 jaar. Heeft iemand nog een vignet 2018 liggen die ik kan overnemen?
1. Omdat ik de trails graag ondersteun
2. Omdat ik liever het lijstje compleet heb.

Verneem het graag.

Groet,
Ewoud
Jij bent niet de persoon waar Bert de oproep voor doet? (tien posts hoger).


En anders beginnen de 2018 vignetten behoorlijk in waarde te stijgen :lol:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Ik heb vandaag de uhr 5 gereden, en alle routes liggen er fenomenaal bij. In sommige bochten die erg mul waren, kan je voorband wel ineens flink graven, misschien iets om rekening mee te houden. Het was weer super, ondanks de buitjes en de harde wind.
Sneeuwmonster
Gebruikersavatar
Bottecchia
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 824
Lid geworden op: do 22 augustus 2013, 22:00

Ik heb vanmiddag de UHR5 gedaan. Met 2 x Rhenen omdat het zo leuk is.

Inderdaad een paar plekjes wat mul maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb echt weer genoten van deze mooie routes. Wat is die afdaling van Hoge Ginkel toch leuk om te rijden. Het was voor mij iets meer dan een jaar geleden dat ik hier had gereden. Dan valt het weer extra op wat voor een pretpark er ligt. Denk dat ik niet weer zo lang ga wachten. :-q
Fevo
All rounder
All rounder
Berichten: 132
Lid geworden op: za 24 september 2016, 19:23

Zal binnenkort ook uhr eens gaan doen.
Heb de route nog nooit gereden.
Pak zelf vaak ldd en oosterhout.

Is dit meer uitdagend dan bovenstaande routes?
RuudRuud
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 994
Lid geworden op: di 10 september 2013, 05:20

Fevo schreef: ma 10 juni 2019, 07:23 Zal binnenkort ook uhr eens gaan doen.
Heb de route nog nooit gereden.
Pak zelf vaak ldd en oosterhout.

Is dit meer uitdagend dan bovenstaande routes?
Wat is uitdagend? Technisch niet veel moeilijker maar veel meer afdalingen dus je kunt het jezelf moeilijker maken. Waar ik de moeite niet neem om naar de LDD te gaan neem ik wel de moeite om naar Amerongen/Leersum/HG te gaan. (vanuit Tilburg)
Plaats reactie