Hoi lukt me niet om een verkoop topic te openen.

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10819
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Hear hear. Daar kan ik me geheel bij aansluiten. Ons kent ons. Je weet vaak met wie je zaken doet. En er wordt hier nog een onderling beschaafd gedaan. Houden zo
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Debora
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 29 mei 2019, 12:06

George schreef: do 30 mei 2019, 11:31 Bovenstaande inderdaad, daarnaast leidt handel(en) vaak tot conflicten en vergde het verkoopdeel voorheen erg veel aandacht van de moderators. Dat is allemaal reden geweest om de regels aan te scherpen en vrij strikt te handhaven. Beperkte toegang dus maar ook zaken als een verplichte vraagprijs, geen discussies over vraagprijzen, alleen reageren bij interesse etc.

Ik loop hier al een tijdje mee en je wilt niet weten hoeveel hoog oplopende ruzies ik heb moeten sussen en hoe ver mensen online soms gaan. Ik heb naast allerlei gescheld en dreigementen met juridische acties zelfs doodsbedreigingen over me heen gehad. Natuurlijk moet je dat allemaal met een dikke korrel zout nemen maar dan nog is het laagje beschaving bij sommigen online wel erg dun. Het helpt enorm om een forum een beetje 'ons kent ons' te houden. Het forum is nu voor een groot deel zelfregulerend en dat is gewoon erg prettig.
Wauw dat klinkt eigenlijk best heftig! Ik heb idd ook een aantal baby spullen via marktplaats gekocht en verkocht en soms zijn manieren ver te zoeken. Maar niks wat ook maar in de buut komt van doodsbedreigingen :~
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15544
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Meestal blijft het bij schelden hoor :lol:

De doodsbedreiging bleek van een puber te komen, de mannen achter de schermen hebben zijn naam, adres en telefoonnummer opgeduikeld waarna er even een telefoontje naar de ouders is gegaan en dat is de stoere praat al snel afgelopen. Het stelt uiteindelijk allemaal niet zoveel voor maar manieren zijn idd. vaak ver te zoeken op het www. Vandaar dat veel forums restricties hebben. ik ken er ook eentje waar je alleen onder naam kunt registreren bijvoorbeeld.

Wat hier het beste werkt is af en toe met elkaar gaan fietsen, de meeste mensen vallen irl enorm mee :-q
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16039
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Met dit mooie weer moet je je fiets toch zeker nog een kans geven!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
corratec1
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 29 mei 2019, 17:25
Mijn mountainbike: Corratec I-link pro

Moet wel zeggen als je hier iets koopt/verkoopt het meestal goed en netjes geregeld is/word.heb hier vaak zaken verkocht en gekocht.bijna altijd is de prijs/kwali hier zeer goed te noemen voor gebruikte onderdelen en bikes. :-q
corratec I-link pro 29 er en Giant TCR recert
Plaats reactie