NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Je remmen doen het nog steeds niet?
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

RoySmit schreef: do 30 mei 2019, 23:05 Wilde vanmiddag een rondje echt knallen voor ik op vakantie ga. Maar het werd rustig aan genieten van heel veel kids op de mtb met papa's erachter. Blijft erg leuk om de kleine humpies te zien gaan zeg. Af en toe bewust lekker rustig erachter gereden gewoon omdat het zo mooi is om ze te zien genieten!!
:-q :-q :-q
V8HP
All rounder
All rounder
Berichten: 51
Lid geworden op: di 5 februari 2019, 20:49
Mijn mountainbike: Giant Reign1.5 en een Giant NRS-1

Ik fiets daar ook nog wel eens met die kleine van mij. Die fietst dan zo trots als een pauw met al die complimenten. :D
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Zeist-austerlitz lag er buitengewoon goed bij. Weet niet wat er gebeurd is maar het stuk langs de n weg vanaf jagers huis heeft zelfs flow nu. Diepe buiging voor wie dat heeft aangepakt. Die dikke pinda van me is in bloed vorm en pakte weer een paar qoms op de hele ronde dus moest weer net doen alsof ik last van m'n hamstring had op de terugweg.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Rutger S schreef: vr 31 mei 2019, 12:12 Zeist-austerlitz lag er buitengewoon goed bij. Weet niet wat er gebeurd is maar het stuk langs de n weg vanaf jagers huis heeft zelfs flow nu. Diepe buiging voor wie dat heeft aangepakt.
Die flow zat er altijd al in, je moest er alleen wel hard voor sturen. Dus waarschijnlijk ben jij beter gaan sturen :-q (En helaas lubberen de bochten wel een beetje uit...)
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

TenZNL schreef: do 30 mei 2019, 23:06 Je remmen doen het nog steeds niet?
SSTTTTT :lol: :lol:

Daarom naar Zeist gegaan hoef ik niet zoveel te remmen...
Maar nee nog niks mee gedaan man. Nu 2 weken naar Spanje als ik terug kom is dat het 1e wat ik doe.
Heb al remblokken en remmen reiniger klaarliggen dus moet echt goed komen!
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Rutger S schreef: vr 31 mei 2019, 12:12 Zeist-austerlitz lag er buitengewoon goed bij. Weet niet wat er gebeurd is maar het stuk langs de n weg vanaf jagers huis heeft zelfs flow nu. Diepe buiging voor wie dat heeft aangepakt. Die dikke pinda van me is in bloed vorm en pakte weer een paar qoms op de hele ronde dus moest weer net doen alsof ik last van m'n hamstring had op de terugweg.
Klopt het lag er echt heel strak bij.
die regen heeft het goed gedaan op Zeist en Austerlitz..

Hahahahha dikke pinda zegt ie! Laat het haar maar niet horen want wegrennen en fietsen heeft weinig zin bij der als ik je zo hoor hahaha
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

RoySmit schreef: vr 31 mei 2019, 14:08
TenZNL schreef: do 30 mei 2019, 23:06 Je remmen doen het nog steeds niet?
SSTTTTT :lol: :lol:
:winkie:
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

RoySmit schreef: vr 31 mei 2019, 14:09
Rutger S schreef: vr 31 mei 2019, 12:12 Zeist-austerlitz lag er buitengewoon goed bij.
Klopt het lag er echt heel strak bij.
die regen heeft het goed gedaan op Zeist en Austerlitz..

Hahahahha dikke pinda zegt ie! Laat het haar maar niet horen want wegrennen en fietsen heeft weinig zin bij der als ik je zo hoor hahaha
Als ze afvalt kan ze me misschien echt bijhouden ja.. ,😁 maar goed, Misschien beter van niet want heb ooit gezegd dat als ze sneller is, stop ik ermee. En ze rijdt nu al top 30 overall op rondje Zeist. Incl dat extra lusje bij bornia

het was iig lang geleden dat Zeist er zo goed bij lag
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Rutger S schreef: vr 31 mei 2019, 16:26
RoySmit schreef: vr 31 mei 2019, 14:09

Klopt het lag er echt heel strak bij.
die regen heeft het goed gedaan op Zeist en Austerlitz..

Hahahahha dikke pinda zegt ie! Laat het haar maar niet horen want wegrennen en fietsen heeft weinig zin bij der als ik je zo hoor hahaha
Als ze afvalt kan ze me misschien echt bijhouden ja.. ,😁 maar goed, Misschien beter van niet want heb ooit gezegd dat als ze sneller is, stop ik ermee. En ze rijdt nu al top 30 overall op rondje Zeist. Incl dat extra lusje bij bornia

het was iig lang geleden dat Zeist er zo goed bij lag

Hahah flink blijven voeren dan!!

Ja Zeist lag er echt top bij was overal hard en snel!
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

RoySmit schreef: do 30 mei 2019, 23:05 Wilde vanmiddag een rondje echt knallen voor ik op vakantie ga. Maar het werd rustig aan genieten van heel veel kids op de mtb met papa's erachter. Blijft erg leuk om de kleine humpies te zien gaan zeg. Af en toe bewust lekker rustig erachter gereden gewoon omdat het zo mooi is om ze te zien genieten!!
Als je tussen 12 en 13 op Austerlitz zat dan hebben wij je opgehouden :)
At1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: vr 2 december 2011, 18:15
Mijn mountainbike: Wordt niet gebruikt als ik online ben...

Route ligt er goed bij, maar af en toe wel een beetje glijden met het voorwiel. Alles binnen de grenzen van de controle gelukkig.
Iedereen is gek en zij die denken dat ze normaal zijn, die zijn het gekst van allemaal.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

hendrikjan schreef: vr 31 mei 2019, 17:12
RoySmit schreef: do 30 mei 2019, 23:05 Wilde vanmiddag een rondje echt knallen voor ik op vakantie ga. Maar het werd rustig aan genieten van heel veel kids op de mtb met papa's erachter. Blijft erg leuk om de kleine humpies te zien gaan zeg. Af en toe bewust lekker rustig erachter gereden gewoon omdat het zo mooi is om ze te zien genieten!!
Als je tussen 12 en 13 op Austerlitz zat dan hebben wij je opgehouden :)
Ik draaide om 14 uur de route op bij het beauforthuis... Dan denk ik dat ik jullie net gemist heb
Robin-S
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: za 9 januari 2016, 00:18
Mijn mountainbike: Trek Fuel ex 5 2020

Gistermiddag voor het eerst een rondje Zeist gedaan op mijn nieuwe Trek X-caliber 9. De route lag er inderdaad redelijk bij op enkele mulle stukken na. Het viel me wel op dat er op sommige plekken behoorlijke remkuilen ontstaan. Daar waren mijn fiets en ik even niet op berekent :winkie: . Mijn bandenspanning stond nog veel te hoog en de rebound van de vork stond verkeerd. Dit zorgde ervoor dat ik af en toe bijna gelanceerd werd hahaha. Het is geen klagen hoor... Als ik een mooie gladde route wil, moet ik op de weg gaan fietsen :-q
Bahco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 157
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 20:00
Mijn mountainbike: Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a (rood en fixed)

Vanavond twee rondjes Austerlitz geragd. Geen stormschade gezien, ook nauwelijks plassen; de grootste badkuip is de laatste kuil van de pumptrack vlak voor paal AU4. Zelfs het modderbad in de verste hoek (tussen palen AU21 en AU22) was zo goed als droog.

Maar er kan best nog meer regen bij want nog niet alle mulle stukken zijn weg. 8)
Plaats reactie