Advies All Round Fully!

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mtfuji
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2746
Lid geworden op: ma 14 februari 2005, 13:11
Mijn mountainbike: 3 stuks
Contacteer:

Nou, heel eerlijk gezegd, vind ik het wel schandalig dat iemand wacht met de aankoop van een mountainbike! :evil:
"Strong, light, cheap. Pick two." Keith Bontrager
Gebruikersavatar
Rob91
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: do 5 april 2018, 13:22
Mijn mountainbike: (MTB)Trek Fuel EX 8 (GRAVEL) Cannondale Topstone 0 (ROAD) Cube Agree C:62

mwouters91 schreef: zo 26 mei 2019, 18:38 Jij durft. Toen ik aangaf dat ik nog wilde wachten kreeg ik 20 man over me heen hoe dat wel niet in mijn hoofd haalde. Er hadden mensen slaande ruzie gekregen met mij te adviseren en dan kwam ik met zo’n bericht.

Succes met alle commentaren die nu gaan komen :-q
Hmm, die ervaring heb ik hier niet eigenlijk, ik heb in een eerder topic juist al eens advies gekregen even af te wachten met een nieuwe mtb te kopen om eerst mezelf mentaal en lichamelijk op peil te brengen.
Dit is nu ook het geval dus ik verwacht die reacties niet ^^ . De mensen die hier mijn vragen hebben beantwoord en hun ervaringen hebben gedeeld , daarbij zie ik dat in mijn ogen niemand iets negatiefs tegen me heeft gezegd!

Volgens mij is dit zelfs een van de weinige topics waar Lars en Aurelius het zo met elkaar eens waren haha. :kiss: :winkie:

Ik vind het best een hechte community.

Jammer dat jij minder fijne ervaringen hebt. (en jammer dat je al je berichten verwijderd hebt)
Laatst gewijzigd door Rob91 op zo 26 mei 2019, 19:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rob91
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: do 5 april 2018, 13:22
Mijn mountainbike: (MTB)Trek Fuel EX 8 (GRAVEL) Cannondale Topstone 0 (ROAD) Cube Agree C:62

mtfuji schreef: zo 26 mei 2019, 18:54 Nou, heel eerlijk gezegd, vind ik het wel schandalig dat iemand wacht met de aankoop van een mountainbike! :evil:
En als ik die toch krijg, neem ik die met een korreltje zout! :roll: :kiss:
Gebruikersavatar
mtfuji
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2746
Lid geworden op: ma 14 februari 2005, 13:11
Mijn mountainbike: 3 stuks
Contacteer:

:-q :tong :bier:
"Strong, light, cheap. Pick two." Keith Bontrager
Gebruikersavatar
ak-77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3123
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 00:23

mwouters91 schreef: zo 26 mei 2019, 18:38 Toen ik aangaf dat ik nog wilde wachten kreeg ik 20 man over me heen hoe dat wel niet in mijn hoofd haalde. Er hadden mensen slaande ruzie gekregen met mij te adviseren en dan kwam ik met zo’n bericht
Ik werd toch wel even benieuwd naar dat modderslingeren door 20 man tegelijk, dat kan soms best vermakelijk zijn. Het viel me vies tegen. Ik zag eigenlijk maar 1 persoon met een opmerking, die er meer over ging over dat jij klaagde over dat je topic was gekaapt nadat je zelf al pagina's lang niet gereageerd had. Maar misschien had ik nog een paar pagina's verder moeten terugbladeren?
Give me little bits of / more than I can take
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

mwouters91 schreef: zo 26 mei 2019, 18:38 Jij durft. Toen ik aangaf dat ik nog wilde wachten kreeg ik 20 man over me heen hoe dat wel niet in mijn hoofd haalde. Er hadden mensen slaande ruzie gekregen met mij te adviseren en dan kwam ik met zo’n bericht.

Succes met alle commentaren die nu gaan komen :-q
Jij durft!, overal je tekst weg te halen :-? :roll:

Maar ik snap niet waarom deze actie , dit is toch een redelijk algemeen topic , weliswaar gestart door iemand anders maar toch :roll:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Snelle Buffer schreef: zo 26 mei 2019, 20:33
mwouters91 schreef: zo 26 mei 2019, 18:38 Jij durft. Toen ik aangaf dat ik nog wilde wachten kreeg ik 20 man over me heen hoe dat wel niet in mijn hoofd haalde. Er hadden mensen slaande ruzie gekregen met mij te adviseren en dan kwam ik met zo’n bericht.

Succes met alle commentaren die nu gaan komen :-q
Jij durft!, overal je tekst weg te halen :-? :roll:

Maar ik snap niet waarom deze actie , dit is toch een redelijk algemeen topic , weliswaar gestart door iemand anders maar toch :roll:
Het is vaak netter om een eigen topic te starten omdat anders dingen door elkaar gaan lopen.


Maar ik denk dat iedereen wel redelijk serieus de vragen van mwouters91 heeft proberen te beantwoorden. Dat hij niet alle info oppikte heeft hij verkeerd verwoord (door maar door te vragen op dezelfde beperkte info), maar daar kunnen wij niet heel veel aan doen.

En als je inderdaad niet kunt lachen om ironische reacties, dan neem je jezelf iets te serieus of had je en erg slechte dag.


Altijd jammer zulke reacties :-{
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Moet ik nu helemaal terug gaan lezen om te kijken of ik iets verkeerds heb gezegd?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Nee joh, mensen die de tijd nemen om al hun berichten te vervangen voor een puntje nemen zaken sowieso al iets te zwaar op :lol:
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ja, maar jij bent makkelijk :winkie:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

.
Waar woke is, is vuur
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

jij durft!! :((























:winkie:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
Rob91
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: do 5 april 2018, 13:22
Mijn mountainbike: (MTB)Trek Fuel EX 8 (GRAVEL) Cannondale Topstone 0 (ROAD) Cube Agree C:62

Ja ja! Mijn keuze is in ieder geval gevallen op de Trek Fuel EX 8 2020!
bedankt iedereen!

Hier te zien 8) viewtopic.php?f=14&t=143693
Plaats reactie