Nieuwe server en nieuw jasje forum Mountainbike.nl

Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Dit weekend zijn we geupgrade naar de laatste versie van phpBB. Daarnaast zijn deze updates / extensies gedaan:
  • Database tekst vertaling: Tekst vertaling: Beroep = Favoriete bikespots, Locatie = Mijn mountainbike
    External Links Open in New Window
    Anti-Spam by CleanTalk (vooral China, India, Pakistan last van. Deze landen worden geblokeerd)
    phpBB Media Embed PlugIn
Er volgt nog het favicon (adresbalk) en een update van ons forum theme. Dank voor het meedenken en testen! :-q
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Het was al het beste forum van de wereld en wordt alleen maar beter :-q


Dank voor alle moeite die jullie er in steken! :kiss:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Het werkt in ieder geval allemaal weer bij mij :-q
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Ter info. De komende 24 uur staat een update van het gebruikte "theme" voor het forum gepland. Geen grote verandering, maar een logisch vervolg als phpBB software een update heeft.
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Succes met de werkzaamheden! :-q
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

De theme is inmiddels geupdate en ook een "favicon" zou aanwezig moeten zijn. Laat mij vooral weten als er nog wensen of errors zijn :-q
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Rogier schreef: do 23 mei 2019, 16:32 De theme is inmiddels geupdate en ook een "favicon" zou aanwezig moeten zijn. Laat mij vooral weten als er nog wensen of errors zijn :-q
Top! :-q

Klein dingetje; ik heb gelinkt naar een externe avatar (gif). In mijn profiel is hij wel zichtbaar maar in de forumposts niet meer.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Rogier schreef: do 23 mei 2019, 16:32 ... en ook een "favicon" zou aanwezig moeten zijn..
:-q
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

vibemaker schreef: do 23 mei 2019, 16:51Klein dingetje; ik heb gelinkt naar een externe avatar (gif). In mijn profiel is hij wel zichtbaar maar in de forumposts niet meer.
Zou je hem kunnen uploaden in je profiel? Ik vermoed dat door de komst van https en "oude" avatar links die of niet werken, of naar een gevaarlijke site kunnen linken, het verwijzen naar een URL is verwijderd. Kon echter niet zo snel documentatie daarover vinden.
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Rogier schreef: vr 24 mei 2019, 09:24
vibemaker schreef: do 23 mei 2019, 16:51Klein dingetje; ik heb gelinkt naar een externe avatar (gif). In mijn profiel is hij wel zichtbaar maar in de forumposts niet meer.
Zou je hem kunnen uploaden in je profiel? Ik vermoed dat door de komst van https en "oude" avatar links die of niet werken, of naar een gevaarlijke site kunnen linken, het verwijzen naar een URL is verwijderd. Kon echter niet zo snel documentatie daarover vinden.
Ga ik proberen. :-q Het gekke is dat ik 'm bij 'wijzig avatar' wel gewoon zie.

Edit: En het werkt! :-D Voorheen werkte een gif niet als je hem uploadde, nu dus wel :-q
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

vibemaker schreef: vr 24 mei 2019, 09:42En het werkt! :-D Voorheen werkte een gif niet als je hem uploadde, nu dus wel :-q
AWESOME!
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
EmPeHa
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 1 oktober 2017, 21:29
Mijn mountainbike: TREK Xcaliber 9 (2018), Bianchi Tycoon XL5000 Aluminium (2001)

Ik krijg regelmatig de melding dat de verbinding met het forum niet veilig is. Ook is de tekst "https" doorgestreept en rood gekleurd. Hebben meer mensen hier last van?

Edit:
Met Firefox lijkt het wel goed te gaan.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Nee na de upgade niet meer.
Als je hem in de favorieten hebt opgeslagen, moet je dat even opnieuw doen met https: https://www.mountainbike.nl/forum
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10835
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Als mijn mobiele verbinding van de Appel wegvalt, moet ik opnieuw inloggen.
Is daar iets aan te doen?
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Morsbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 09:24
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.7

bert l. schreef: wo 31 juli 2019, 14:30 Als mijn mobiele verbinding van de Appel wegvalt, moet ik opnieuw inloggen.
Is daar iets aan te doen?
je inloggegevens in je Icloud (wallet) opslaan. Dan is inlog met 1 druk op de knop gepiept :wink:
Vaak bu-j te bange!

Mijn bike
Gesloten